Vaihdoin sitte jarruputket......APUVA mb 300 vm97 (korjattu)

Katso myös W202.
Vastaa Viestiin
slickjones
Viestit: 68
Liittynyt: 11.9.2011 14:28
Paikkakunta: Lokalahti

Vaihdoin sitte jarruputket......APUVA mb 300 vm97 (korjattu)

Viesti Kirjoittaja slickjones »

Nonni meitän saksalainen piharuusu jökittää nyt kolmatta päivää perse ylhäällä kun ilmaus ei tunnu luonnistuvan!

Vaihdoin taakse menevät jarruputket kun nokotteli ennen leimasedälle menoa.. Noh kaikki meni liian helposti eli 3 tuntia ja pohjassa kiilteli uudet putket..

Säiliö ei päässy tyhjenemään (ainakaan mun omistus aikana mutta en ole saletti ettei näin olis käyny autoliikkee pihas)

Ilmailin takapään ja ihmettelin edestä kuuluvaa suhinaa. Jarrupoljin koveni mutta pohjaan lojahtaa. Muissa väyrysissä jotka oon omistanu ja jarruputket vaihtanu jarrupoljin on ollu kova ku pastorin vehe rippileirillä.

Vuotoja ei ole missään ja nesteetkin vaihtunu raivopäisen ilmauksen ansiosta ainakin 3 kertaa.. :twisted:

Satulat näyttää olevan hiivatin hienossa kunnossa kun melkein uudet ovat (tosin ilmausruuvi ei rikkomatta irti lähe) joten letkun juuresta ilmasin. Letkusta oon onnistunu aina ennenkin ilmaamaan.

Huomenna pitäs hakea leima autoon mutta neuvottmana istun ja imuttelen sähkötupakkaa.
Viimeksi muokannut slickjones, 10.7.2012 11:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jartuo
Viestit: 280
Liittynyt: 29.10.2010 22:37

Viesti Kirjoittaja jartuo »

En ole ikinä edes koittanut ilmata letkusta. Itse käytän Motetista ostaamaani imuöljyn vaihtajaa, sen kun laittaa ilmausruuviin ja alipainetta pönttöön. Siinä ehtii muutaman kerran vetämään sähkötupakkaa kun homma on tehty.
Kyllä siellä ilma kiukuttelee.
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

en tiä onko uudemmissa vielä semmonen se nestesäiliö että pitää lorottaa ihan piripintaan niin että ylitte meinaa tulla ja sitten vasta alkaa valumaan säiliön takaosaan?

minä en V**** käsitä että miten tuon ikäsessä autossa voi ola jarruputket entiset :shock: ...eikun oli se ees 97 eikä 07 :lol: no huonosti mä sen silti käsitän mutta menköön sitte nuon jos on ollu käytössä ja suolassa :x
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
slickjones
Viestit: 68
Liittynyt: 11.9.2011 14:28
Paikkakunta: Lokalahti

vikaa vikojen perää... onneks pieniä...

Viesti Kirjoittaja slickjones »

Nonni ilmaus onnistu ja vieläpä letkusta mutta auton piti olla vaakatasos. Perä oli kohollaa ja ei suostunu ilmaantumaan.

Nyt olis sitten uusi ongelma abs/ets valo sytty kun akku oli pois paikoiltaan. Koitin nollata ohjeiden mukaa ratti vasemmalle täydet ja siittä oikeelle täydet 2 virroilla mutta ei.... Onkos muita jippoja? Tiedän että siihen on mutta en tiedä mitä...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 jarrut”