W208 320 V6 Madallus

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
Katso myös W202.
Vastaa Viestiin
soda
Viestit: 1
Liittynyt: 22.11.2006 12:30
Paikkakunta: Espoo

W208 320 V6 Madallus

Viesti Kirjoittaja soda »

Kokemuksia kenelläkään?

Keväällä olisi tarkoitus madaltaa märssyä, eli koko alusta, vai pelkillä jousilla? Rengastus kesänä: edessä 225/40 18" ja takana 255/35 18". Tilaa näin silmämääräisesti näyttäisi olevan kohtuulailla.

Vinkit tervetulleita!

Edit: Vuosimalli -99, facelift.
Avatar
Lucky-Dog
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 7715
Liittynyt: 19.9.2005 21:05
Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Lucky-Dog »

Tuon topicin aloittajalta löytyy ainakin kokemusta asiasta :arrow:

viewtopic.php?t=7650
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29114
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Yhteen CLK:hon olen asentanut Eibachit, ihan hyvä tuli vakioiskareilla.
Madalluksen määrää en muista -ei kovin paljoa kuitenkaan - mutta vanteet ovat 18".
karira
Viestit: 10
Liittynyt: 02.4.2006 17:27

Viesti Kirjoittaja karira »

Kuten Lucky viittasikin, niin CLK230K:ssa on Kleemannin jouset vakioiskareilla alla. Päivystä iskaripuoleen on kuitenkin tulossa myöhemmin.
Alustasta tuli selvästi jäykempi, joka mielestäni sopii ko. autoon.
Avatar
eerola
Herrasmies
Viestit: 1674
Liittynyt: 23.1.2006 20:50
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti:

Re: W208 320 V6 Madallus

Viesti Kirjoittaja eerola »

soda kirjoitti:Kokemuksia kenelläkään?

Keväällä olisi tarkoitus madaltaa märssyä, eli koko alusta, vai pelkillä jousilla? Rengastus kesänä: edessä 225/40 18" ja takana 255/35 18"...
Suosittelen koko alustaa.

Kuitenkin, Eibachin Pro Kit-jousilla todennäköisesti vakioiskarit vielä toimivat. Enemmän madaltavat jouset - esimerkiksi H&R Sport Springs - tarvitsevat kaverikseen Bilsteinin Sprintit, tai jotkin muut lyhyiksi suunnitellut iskarit.

Jos madallat enemmän kuin tuon "Eibach-tason", huomaa myös, että matalaprofiiliset renkaat alkavat kulua aika vauhdilla sisäreunaltaan. Syy tähän on radikaaliksi muuttuva camber-kulma. Käytännössä tarvitset silloin jousien ja iskarien lisäksi myös säädettävät camber-tangot.
-T

Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 alusta”