Paavon ASD

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
Katso myös W202.
Vastaa Viestiin
spöke
Viestit: 59
Liittynyt: 01.12.2006 23:29
Paikkakunta: Laukaa

Paavon ASD

Viesti Kirjoittaja spöke »

Mää hullu menin ja ostin rouvalle -00 320CDI avangarde varmarin. Nappulamerta tuijotellessani en huomannut keksinnöstä puuttuvan istuinlämmittimet (henkilökohtainen voi voi, HKVV) mutta konsolissa on sellainen iskarinkuvalla varustettu namiskuukkeli. Tää on kaiketi jokin ASD jousitusoptio? Onko tuo nyt sellainen, jota tulee lähestyä risti kädessä raamattu kainalossa rukoillen, lähinnä ajttelin huoltoa ja autonhintaisia iskareita?
-Spöke-
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

Oletko katsonut ohjekirjasta. Sieltä löytyy vastaus. Lähinnä tarkoitan sitä että sitä ohjekirjaa voit itse lukea, tai sitten täällä foorumilla joku muu lukee sitä sinun puolesta :)
spöke
Viestit: 59
Liittynyt: 01.12.2006 23:29
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja spöke »

Olen lukenut ohjekirjan juu, aktiivijousituksesta siellä puhutaan. Muttei siellä puhuta mitään järjestelmän ylläpitokustannuksista, osien saatavuudesta sekä systeemin aiheuttamasta mielipahasta hajoamishetkellä. Niitä tässä kyselen.
-Spöke-
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29110
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Etuiskarin hinta on tonnin huiteissa ja käytettyjä tarjolla vallan harvoin.
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

spöke kirjoitti:Olen lukenut ohjekirjan juu, aktiivijousituksesta siellä puhutaan. Muttei siellä puhuta mitään järjestelmän ylläpitokustannuksista, osien saatavuudesta sekä systeemin aiheuttamasta mielipahasta hajoamishetkellä. Niitä tässä kyselen.
-Spöke-
Juu. Sillä vain epäilin että ei ole ohjekirjaa luettu, kun tuo otsikossa mainittu ASD ei liity jousitukseen vaan on lyhenne automaattiselle tasauspyörästön lukolle. Automaattisesti säätyvä jousitus on ADS. No, sattuuhan näitä :D
spöke
Viestit: 59
Liittynyt: 01.12.2006 23:29
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja spöke »

dealer kirjoitti:Etuiskarin hinta on tonnin huiteissa ja käytettyjä tarjolla vallan harvoin.
No ei oo pahakaan! Ainoastaan puolet ton lavetin arvosta. Sinne pudotetaan siis tarpeen vaatiessa jotkut perus boget tai sachsit- Mulla oli joskus STS Cadillac, siihen iskarikierros oli 2800 ameriikan ruplaa. Oli kans jotkut hydromagneettiset tjtn. Harvemmin kait väykkyyn aktiivijousitusta eksyy?
-Spöke-
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 alusta”