Luotttava kone

Katso myös W202
Vastaa Viestiin
krtek
Viestit: 24
Liittynyt: 18.4.2011 21:38

Luotttava kone

Viesti Kirjoittaja krtek »

Suunnittelen nykyisen W202:n vaihtamista vähän tilavampaan versioon ja katse kääntyy W210 ja W211 malleihin. Näissä malleissa on diesel pannua jos toista tarjolla. Onko niistä joku erityisen hyvä tai erityisen huono?

Olen kuullut mielipiteen suuntaan ja toiseen mutta uskoisin täältä löytyvän asiaan hyvää tietoa. Yritin vähän selailla olisiko tällaista keskustelua jo käyty mutta ei sattunut silmään.
Avatar
Arto N
Betonileipuri <br> Miele-mies
Viestit: 3204
Liittynyt: 14.10.2005 8:25
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Arto N »

Ihan saa oman rahatilanteen mukaan valita mukien määrän:
-Nelisylinteriset nihilisteille
-Viismukinen vähemmän köyhälle
-Kutonen kroisokselle

:lol:
Ei kai siinä sen kummempaa :D
® Mesen linttaklubi
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29110
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Jos mainittuja korimalleja tarkastelee kautta niiden elinkaaren niin varmatoimisin moottori on vapaastihengittävä 220D OM604 johon vaihdettu Bosch jakajapumppu, mutta se ei varmastikaan ole realistinen vaihtoehto tässä(kään) tapauksessa.

Cdi dieseleissä on omat murheensa ja hyvät puolensa joka moottorimallissa, en nostaisi mitääbn ylitse muiden tai tuomitsisi toivottomaksi tapaukseksi ... mutta tarkentakoon muut niitä huonoja ja hyviä puolia.
krtek
Viestit: 24
Liittynyt: 18.4.2011 21:38

Viesti Kirjoittaja krtek »

Kiitoksia vastauksista, pitää katsoa milloin kulkupeli vaihtuu jos vaihtuu. Yksi kaveri suositteli vain 220 mutta saa varautua pumpun vaihtoon tai 300 joka olisi hänen mielestään se varmatoimisin peli. Toiset mersumiehet sanoi kaikkien koneiden olevan hyviä vaikka kaikissa on omat temppunsa.
luokyio
aktiivimeseläinen
Viestit: 2447
Liittynyt: 20.10.2005 19:01
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja luokyio »

Kolmisatkussa saa puolestaan varautua huomattavasti muita vaihtoehtoja korkeampaan kulutukseen... Ei ole mikään ekopeli.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake

entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Avatar
sonikki
aktiivimeseläinen
Viestit: 3219
Liittynyt: 09.9.2007 10:19
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

Kokemuksia 3x 4-kone CDi:stä ja varsin luottopelejä ollut kaikki. "Ylimääräistä" remppaa noissa kaikissa on itsellä ollut yhteensä 2x pohjatiiviste ja yksi suutin normaali suodattimien ja öljynvaihtojen lisäksi :)
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Erno2z
Viestit: 52
Liittynyt: 24.5.2012 16:51

Viesti Kirjoittaja Erno2z »

luokyio kirjoitti:Kolmisatkussa saa puolestaan varautua huomattavasti muita vaihtoehtoja korkeampaan kulutukseen... Ei ole mikään ekopeli.
Komppaan tätä, kulutus itsellä ~8l/100km
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 moottori”