kone ja loota pois ongelmaa

Katso myös W202
Vastaa Viestiin
kurre90
Viestit: 120
Liittynyt: 23.10.2010 13:25
Paikkakunta: hyvinkää

kone ja loota pois ongelmaa

Viesti Kirjoittaja kurre90 »

eli w210 vm98 kone om606 300td ja automaatti. kone ja loota pitäs nostaa pois pakettina, kiinni enää kardaani ja koneen korvat kiinni. ongelma on kardaanin irrotus kun loota on P asennossa eikä pyöri eikä kepistä suostu vaihtaa N asentoon. onko jotenkin sähkö lukitus vai miten sen sais N asentoon, ku sähköt on irti :?: :roll: :roll:
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5209
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Onko sulla vielä keppi kiinni? Lukitus on kepin päässä. Laatikon kyljen vipstaakin pitäisi liikkua vapaasti, kun ottaa välitangon poies.

Sen kyllä saa jotenkin pois P:ltä manuaalisestikin. Jossain keppiyksikössä on paikka, jonne pitää työntää kynä ja lukko aukeaa. Kannattaa katsoa ohjekirjasta. Tiptronicissa se on D:n alapuolella mutta sulla taitaa olla vielä vanhan mallin kaavio.

Joka tapauksessa se välitanko pitää irrottaa, että saat paketin irti.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
kurre90
Viestit: 120
Liittynyt: 23.10.2010 13:25
Paikkakunta: hyvinkää

Viesti Kirjoittaja kurre90 »

ok täytyy huomena tutkia. kiitoksia
JiiTee
Viestit: 648
Liittynyt: 03.11.2011 20:38
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja JiiTee »

Kyllä se kartaani katkeaa kun pakettia alat nostamaan. Vaikka ruuvaisit kartaanin laipasta irti niin saattaa kuitenkin irrota jatkosta.
® Mesen linttaklubi

w203 x2, w638 x2 + muuta romua
kurre90
Viestit: 120
Liittynyt: 23.10.2010 13:25
Paikkakunta: hyvinkää

Viesti Kirjoittaja kurre90 »

ny on tekniikka pois lootan vipu ei liiku vak irtonaisena lattialla, eikä pyöri. kone ois menos W124 farkkuun, ni onko kellääkokemuksia hydrauliikasta? 124 on tasonsäätö ja ohjaustehostaja omilla pumpuilla ja 210 samalla, miten ootte patentoinu jos joku on tällässen vaihdon tehny?
kurre90
Viestit: 120
Liittynyt: 23.10.2010 13:25
Paikkakunta: hyvinkää

Viesti Kirjoittaja kurre90 »

lohkohan on sama mutta kansi ei
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29117
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Myös 124:ssä on osassa tasonsäätö ja tehostin samalla pumpulla, eikös ainakin 300 turbodiesel...
wiimax.fi
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5209
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

dealer kirjoitti:Myös 124:ssä on osassa tasonsäätö ja tehostin samalla pumpulla, eikös ainakin 300 turbodiesel...
Taitaa olla kaikissa kuutosissa – omassa 320:ssä oli myös. 124:ssa on eri liemet tehostimelle ja tasonsäädölle. Oliko väykyssä samoin vai sama mehu molemmissa?

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
hotari
Rassauspäällikkö
Viestit: 3944
Liittynyt: 13.3.2006 23:14
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hotari »

Väykyssä ne on samalla nesteellä ja124 on tademipumppu turpoissa
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa

SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
kurre90
Viestit: 120
Liittynyt: 23.10.2010 13:25
Paikkakunta: hyvinkää

Viesti Kirjoittaja kurre90 »

turbiini on erikokonen ja öljypohja ottaa kallistuksenvakaajaan eli ne täytyy vaihtaa :evil:
ilmenee ehkä viel jotai muutakin
kurre90
Viestit: 120
Liittynyt: 23.10.2010 13:25
Paikkakunta: hyvinkää

Viesti Kirjoittaja kurre90 »

nii ja loppu farkku väyrynen on kaupan osina :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 moottori”