M-B 200k m111 "overload relay unit" - sulakkeet

Vastaa Viestiin
Avatar
srlq
Viestit: 87
Liittynyt: 24.9.2011 19:48
Paikkakunta: Jkl

M-B 200k m111 "overload relay unit" - sulakkeet

Viesti Kirjoittaja srlq »

Alkoi kiinnostamaan vastasuuden varalle tietääkö kukaan onko nuilla kuvan sulakkeilla ihan varsinaisia nimettävissä olevia merkityksiä eli vahtiiko jotain tiettyä, kun päätti tuo isin pikku peltikasa antaa opetuksen ettei vieraisiin pöytiin kannata suotta kahtella. Erityisesti kiinnostaa tuo vasemman reunimmainen 10A(F5) jota alkoi polttamaan samantien kun edes yritti käynnistää. Yksikkö on A000 540 0172 jos ei näy kuvasta. Googgelista kun en mitään muuta löytäny kun että tuo on ilmeisemmin ylijännite valvontarele/yksikkö.

Auto oli tyhjäkäynnillä autoliikkeen pihassa johon pysähdyin katsomaan paria mersua jolloin yhtäkkiä vilahtaa esp/bas/abs faultit ja "visit workshop" ja sitte sammu eikä avaimesta tapahtunu enää mitään.
Hetkisen pellin alla roplattua paikantui vika nuolen osoittamaan sulakkeeseen joka siis kyrvähtää samantien kun yrittää edes startata.
Ja koska vika harvoin on sulake löytyi viaksi hetken päästä toisessa kuvassa oleva jumittava/liikaa jerkkua haukkaava "kompuran ilman säädin" , vai mikälie oikealta nimeltään, joka on jo kerran purettu/elvytetty pätkimisen takia.
Siitä virtapiuha irti niin kesti startata ja ajella kotia asti.
Nyt sit taas vaihteeks tutkimuksia ja varmaan uuden säätimen ostoa jos ei joku ny kerro et tuo on vaan sekasin ja pitää jotenki "opettaa" uudelleen.

Kuva

Kuva
M-B w203 C320 Avantgarde Sport -00
EX:
Ford Focus ST-Line A6 Wagon -18
M-B E 280CDI Avantgarde -07
Opel Kadett B 1.1 -69
M-B E 200k -00
M-B E 230E -92
M-B E 300-24 CE -92
Kupla 1300 -69
M-B 190 2.0 -89
Datsun 100a -76
Ford Taunus 2.0V6 -80
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / W208, sedan, farmari, coupe, avo”