Marcon S210 eli "Typy"
Marcon S210 eli "Typy"
Seiskaneljävitosen (jäsen 745) Paavo eli tuo: viewtopic.php?t=55216&postdays=0&postorder=asc&start=30 siirtyi meikäläiselle muutaman koukeron kautta. Mitään ihmeitä tuolle ei ole vielä tehty mankan ja vanteiden\renkaiden vaihtoa lukuunottamatta:
Viimeksi muokannut Marco, 21.7.2016 16:13. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Väykkämäisiä oireita on tässäkin yksilössä. Pari kertaa tehnyt niin, että startatessa juuri ja juuri jaksaa pyörittää konetta. Muutoin startannut ihan normaalisti. Akku ok ja laturikin pukkaa virtaa. Olisko moottorin ja korin välinen maakaapeli löysällä tai peräti irti? No täytyy tutkia, kun ehtii...
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Hyvinhän tää on kuljettanut paikasta toiseen. Hydrauliöljyä katoaa johonkin. Viikko sitten täytin säiliön ja tänään varotteli hydraulic oil levelistä. Pihassa ei näy mitään merkittäviä öljyläiskiä
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Se oli tarkoituksenakin, kunhan pääsee hotarin tallille nosturille. Ex lankkufarkussa tuosta samaisesta paikasta vuosi ölpät pihalle...Kone kirjoitti:Katso ne tasonsäädön hydrauliputket vasemman takarenkaan luota kun alkavat nousemaan taka-akselin yli. Hydrauliputket on ne paksummat, ohuemmat on jarruputket.
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Tasonsäädön hydraulinestevuoto saatiin korjattua tuollaisella paketilla:
Kylmästöintiä pitäs vielä ihmetellä ja monitoimiviiksi vaihtaa, kun pitkät ei toimi.
Kylmästöintiä pitäs vielä ihmetellä ja monitoimiviiksi vaihtaa, kun pitkät ei toimi.
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Kadonneet kaukovalot löytyi, kun vaihtoi monitoimiviiksen uuteen Tosin ei ole tuo Topranin viiksi laadullisesti kovinkaan kaksinen. 745 joutui hieman modaamaan vakkarinviiksen kiinnitystä, että sen sai paikoilleen monitoimiviiksen päälle. Lisäksi uusi viiksi on äänekäs Tasonsäädön paluulinja alkoi tihuttamaan, kun painepuolen sai tilkittyä. Etupyörän laakerikin levisi matkalla hotarin tallilta himaan. No nyt on sekin vaihdettu. Seisontajarru pitäisi säätää, kun on täysin tehoton... No tää on tätä Väykän omistajan elämää
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Ei ollut ihme, kun auto oli kuin kenguru. Kuskinpuolen takaiskari yläpäästä poikki:
Ollut varmaan jo pitempään katki, kun peräpäästä kuulunut kolinaa. Nyt vaan lähti iskarin yläpää pois kolosestaan ja makasi runkoa vasten. Onneksi oli muutama milli tilaa iskarin ja renkaan välissä... Muuten olis mennyt rengaskin vaihtoon
Ollut varmaan jo pitempään katki, kun peräpäästä kuulunut kolinaa. Nyt vaan lähti iskarin yläpää pois kolosestaan ja makasi runkoa vasten. Onneksi oli muutama milli tilaa iskarin ja renkaan välissä... Muuten olis mennyt rengaskin vaihtoon
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Iskari vaihdettu ehjään ja kyllä on taas tasaista menoa ilman kolinoita Toisen puolen iskarin alapallon lievä kolina kuuluu nyt, kun toisen puolen hiljeni. Vaihdellaan jossain välissä sekin...
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Öljyt + putsari tuli tänään vaihdeltua (kiitoksia 745 ) Akkukin vaihtui uuteen Exideen ja ratti vaihtui ehjään, kun vanhassa oli reikä. Webastokin heräsi akun vaihdon jälkeen henkiin. Tosin ilo ei ollut pitkä, kun 150km:n ajon jälkeen taas vaikeni. Kotipihalla koitin käynnistää Webastoa ja lähtee kyllä hetkeksi päälle hemmetinmoisen savun saattelemana ja sammuu parin minuutin jälkeen Täytynee ottaa kamiina joku päivä irti ja ihmetellä sen sielun elämää...
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Kiertovesipumppu lähtee käyntiin, kun Webaston käynnistää kellosta eli se vika on pois suljettu.Kone kirjoitti:Tarkasta ensin kiertovesipumppu. Sen pitäisi lähteä pyörimään kun webaston laittaa päälle. Jos ei lähde niin parin minuutin webasto sammuu ylilämpöön. Pumpusta voi olla hiilet loppu, silloin laita uusi pumppu tai uudet hiilet. Kopauttamalla pumppua se voi pyöriä hetken.
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Tuollainen konstikin on:
www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=56298
www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=56298
markoala kirjoitti: Oikea sisälokarin etuosa irti. Webaston polttoaine liitäntä irti ja paineilmaa mahdollinen tiiviisti laiteeseen. Tuntuu että mitään ei mene. Normaalia. Näin hartsiutunut polttoaine lähtee laitteen sisällä olevasta sihdistä pois. Sama oire oli aiemmin omassa, lopulta se ei käynnistynyt ollenkaan. Lähti toimimaan paineilmalla.
Täytyy tuota kokeilla, kun pääsee hotarin tallilleKone kirjoitti:Tuollainen konstikin on:
www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=56298markoala kirjoitti: Oikea sisälokarin etuosa irti. Webaston polttoaine liitäntä irti ja paineilmaa mahdollinen tiiviisti laiteeseen. Tuntuu että mitään ei mene. Normaalia. Näin hartsiutunut polttoaine lähtee laitteen sisällä olevasta sihdistä pois. Sama oire oli aiemmin omassa, lopulta se ei käynnistynyt ollenkaan. Lähti toimimaan paineilmalla.
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Tänään tuli heitettyä kesäkumit alle. Samalla vaihtui Avarin jouset + etuiskarit ja narinat. Alusta on nyt jämäkämpi ja mukavampi ajettava + peräpää laski lähemmäs maan pintaa. Toinen jousikuppi on aika hapan ja menee vaihtoon. Samoin toinen tasonsäädön kaasupallo pitänee vaihtaa, kun pompottaa aika lailla töyssyissä.
Tuollaset vanteet tuli alle. Kokoa 18x8.5 ET35. Kumeina edessä 235\40\18 ja takana 245\40\18. Vetelee vähän urissa, mutta sellasta se on
Tuollaset vanteet tuli alle. Kokoa 18x8.5 ET35. Kumeina edessä 235\40\18 ja takana 245\40\18. Vetelee vähän urissa, mutta sellasta se on
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Hajosipa sitten jousipallero ja katkaisi samalla iskarin alapään. Aiemmin meni takaiskari yläpäästä poikki ja onneksi tuli se pumppu säästettyä...
Siinähän ne potilaat olis:
Ei muuta kuin molemmat pumput palasiksi:
Ehjä yläpää ja ehjä alapää yhteen ja siinähän se olis taas 1 ehjä:
Ja matka jatkuu
Siinähän ne potilaat olis:
Ei muuta kuin molemmat pumput palasiksi:
Ehjä yläpää ja ehjä alapää yhteen ja siinähän se olis taas 1 ehjä:
Ja matka jatkuu
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®