onko kallis väykky

Vastaa Viestiin
Avatar
jalu78
Viestit: 17
Liittynyt: 16.12.2007 0:53
Paikkakunta: Oulu

onko kallis väykky

Viesti Kirjoittaja jalu78 »

Auto on E200 bensa -98 farmari musta ajettu 180tkm suomiauto. Olikohan eleganse en muista...Keppivaihteet, normaali musta kangassisusta (aivan ehjä) ilmastointi ja lasikattoluukku. Auto on katsastettu 12/07 eli just äsken ja samalla muutoskatsatettu madallusjousille . Alla 16" MB orig alut + uudet nastarenkaat ja viime kesänä ostetut 19" kromivanteet. ruostetta siinä ei oo missään ja mutenkin siistikuntoinen. Hinta on tinkaamattomana 13000€ ja auto on mun kaverilla ei tarvi ostaa sikaa säkissä. Onko hinta kohillaan?
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

Noilla tiedoilla sanoisin että hinta on ok.
Avatar
jalu78
Viestit: 17
Liittynyt: 16.12.2007 0:53
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jalu78 »

soittimet unohtu mainita vaikka tuo amispoppis-ikä on jo ohi...autossa on viime kesänä ostettu ja laitettu uus mp3 soitin, JBL 12" basso tehdaskotelossa, kaks helv...isoa vahvistinta peräkontin pohjan alla, iso konkka, 17" näyttö katossa takapenkkiläisille ja inventteri peräkontissa.
VIcTOria
Viestit: 103
Liittynyt: 27.12.2007 2:38

Viesti Kirjoittaja VIcTOria »

jalu78 kirjoitti:soittimet unohtu mainita vaikka tuo amispoppis-ikä on jo ohi...autossa on viime kesänä ostettu ja laitettu uus mp3 soitin, JBL 12" basso tehdaskotelossa, kaks helv...isoa vahvistinta peräkontin pohjan alla, iso konkka, 17" näyttö katossa takapenkkiläisille ja inventteri peräkontissa.
Hyvältähän tuo kuulostaa, mutta pakko varoittaa että
elä hyvä mies tee kuiten tunteella sitä kauppaa, sanoo nainen :hutsu:
nuo vehkeet näytöt, inventterit ja muut, maksaa vähemmän kuin kansirempat ja isommat projektit, käy auto huolella läpi tai vie jollekin kuka katsois sun puolesta ja tietty täältähän varmaan löytyy kavereita jotka kertoo mitä kannattaa huomioida....

eri asia on jos osaa itse korjata ja on elämä aikaa...
Kokemus puhuu... tähän perheeseen ostettiin prokkis :ttu:
Avatar
stanger
Tolokun mies
Viestit: 2068
Liittynyt: 30.9.2005 16:20
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja stanger »

:? Miten se tuo 2L litrainen bensa paavon koppaa liikuttaa?
BMW E31 V12
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7125
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

stanger kirjoitti::? Miten se tuo 2L litrainen bensa paavon koppaa liikuttaa?
ei mitenkään erikoisen ripeästi mutta varmasti liikenteen seassa pysyy.
17" näyttö??? Saako sen pois ilman jälkiä jättämättä?
Viimeksi muokannut Mika.T, 31.12.2007 1:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
jalu78
Viestit: 17
Liittynyt: 16.12.2007 0:53
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jalu78 »

ei ole peukalo keskellä aivan kämmentä jos tarvis vaatii. Hyvältä kaverilta ostan jokapäiväisestä käytöstä eli kunnossa sen pitäisi olla. Iso koppa liikkuu pikku koneella juuri sen minkä tarvii, auto tulee avovaimolle käyttikseksi eli isoa, turvallista ja kohtuu kulutuksista autoa ollaan laittamassa. Vekottimia mulla on muita sitte ku vauhdinhurmaa haluan :wink: tuota hintaa vaan halusin vielä vakuutella itselleni...
Avatar
kondivo
Herrasmies
Viestit: 2689
Liittynyt: 19.12.2006 14:18

Viesti Kirjoittaja kondivo »

KAHTA ASIAA EN KOSKAAN TEE!

Että möisin kaverille tai hyvälle ystävälle:

-ylihintaisen, vanhan ruostuvan katiskan
-hirvikoiran pennun haukkutakuulla

Mittaa hyvä mies kuumeesi -kokeile ensiksi vaikka vanhalla nokialaisella kontio kumisaappaalla- digimittari taitaa olla kevyttä kamaa sinun tapauksessasi!

Tunge peukalohangallinen seteleitä perstaskuun, lähde saksaan tahi ruotsiin ja hae autosi halvemmilta markkinoilta, suomessa kun yksityiset ja autoliikkeet hinnoittelee autonsa liian korkealle tasolle, kiitos edellisten hallitusten ja Kuitusen luoman idioottimaisen verotusmallin.

Noudattamalla neuvoani sinulla on tulevaisuudessa edelleen kaveri ja hyvä ystävä.
Avatar
tappara
halmaaja
Viestit: 144
Liittynyt: 04.6.2007 20:54
Paikkakunta: Bryssel

Viesti Kirjoittaja tappara »

Katoppa seku vain tommosesta .. www.blocket.se.
On ne aika perkuleen halpoja ruottissa... ja vielä vaikka tullien kera...
Niin ja säilyy kaverit...
Avatar
jalu78
Viestit: 17
Liittynyt: 16.12.2007 0:53
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jalu78 »

toki olen katellu saksasta ruotsista ja virosta nuuka mies ku oon ja unettemia öitä on vietetty ja mietitty. hyvän auton hinta veroineen asettus 10000€ huiteille + muut kulut päälle. sitten taas ei ois mitään takuita kilometreistä, huolloista, kolaroinneista yms. se on niin arpapeliä...olen meikannut autoja työkseni jonkin verran (n7v) ja tuontiautoja mahtuu jokunen sekaan. hyviä autoja tulee paljon mutta ikävä kyllä sitä paskaakin mahtuu niin paljon sekaan että en lähde kokeilemaan omaa arpaonnea kun en jouda paikanpäälle ostamaan.
Avatar
Ruoja
Listeria-spesialisti
Viestit: 2752
Liittynyt: 28.7.2006 7:56
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Ruoja »

Autokuumeeseen on vain yksi lääke. :D
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik :D
Boss
Luupiä
Viestit: 6283
Liittynyt: 14.10.2005 8:58

Viesti Kirjoittaja Boss »

Kai se ihan soppeli hinta on, ja tuskin tuo apteekin hinta on vielä jos pyynti on tuo.
Saahan niitä tietty haettua halvemmallakin mutta verot, kulut ja oman ajan kun lyö siihen päälle niin kymppi alkaa olla aika yltiöoptimistinen hyvästä autosta.
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
Avatar
kondivo
Herrasmies
Viestit: 2689
Liittynyt: 19.12.2006 14:18

Viesti Kirjoittaja kondivo »

Ruosteeton väykky on kielikukkanen, jota käytetään vain myyntipuheissa. Itse autohan on ruostekukkanen.

Tuon ikäinen auto on keskieurooppalaisten autotehtaiden määritelmien mukaan paalauskunnossa, siellä kun auton laskennallinen romutusikä on 8 vuotta.

Täällä suomessa niitä myydään ruosteettomina ja priimakuntoisina loistoyksilöinä ylihintaan, kuorrutettuna kaikenmaailman hilavitkuttimilla.

Väykyn omistajat ei taida tykätä tekstistäni, vaan samapa tuo. Minulle eletty elämä ja ikävuodet on tuonut suhteellisuudentajua, joten osaan suhtautua kylmän analyyttisesti vanhoihin auton romuihin. Romuihin ei pidä rakastua, eikä ihastua!

Rohkeasti vaan laivaan, on sitä ennenkin Kuusamosta maailmalle lähdetty. Muutama tuhat euroa verottomana on kovan työnteon takana, itse en kyllä alkaisi rahaa holtittomasti kylvämään, jos säästämisen mahdollisuus on olemassa.
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

Toisaalta Kondivo puhuu ihan asiaa mutta jos nyt ajatellaan kyseisen ikäluokan autoa niin ei sitä kannata erikseen lähteä Saksasta hakemaan. Hintaero Saksan ja Suomen välillä ei enää ole kovin montaa tonnia tämän ikäisissä autoissa. Siihen verottoman hinnan päälle kun lisätään matkalippujen hinta, majoittuminen Saksassa, vuokra-auto ja auton etsintään käytetty aika, verot, Suomesta pitää ostaa vielä toiset renkaat ja lohkolämmitin+sisäpistoke.

Lopputulos on se että rahaa on mennyt yhtäpaljon ja käteen jäi mustapekka jonka huoltohistoriasta ja kilometreistä ei tiedä kokeneempikaan automies mitään ennenkuin ajan kanssa alkaa todellinen kunto selviämään.
Avatar
jalu78
Viestit: 17
Liittynyt: 16.12.2007 0:53
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jalu78 »

kondivo kirjoitti: Minulle eletty elämä ja ikävuodet on tuonut suhteellisuudentajua, joten osaan suhtautua kylmän analyyttisesti vanhoihin auton romuihin. Romuihin ei pidä rakastua, eikä ihastua!
Naulankantaan! Ei tässä naimisiin olla menossa auton kans. Mulla on kerenny olla autoja yli 40 joista suurin osa saksalaisia. Joitai käyttiksiä oon pitäny vähän pitempään mutta monesti kuume laskee yhtä nopeaa ku nousee. Nyt on ensimmäisen mersun vuoro katotaan mitä se tekee...tai jos äiskä siihen tykästyy ni sitte se saatta pysyä talossa pitempäänkin :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / W208, sedan, farmari, coupe, avo”