e290 turbodiesel 97 käynti ongelmaa
e290 turbodiesel 97 käynti ongelmaa
tuli tuossa hankittua ensimmäinen mersu vihdosta viimein mutta olisi heti robleemaa...
eli eilen auton haku reissulla kotio tultaessa sammui kun polkasin kytkimen alas eikä hitollakaan käyntiin...
hinattiin sitten 200km kotio ja nyt laitoin akun latinkiin, oireita olisi seuraavat:
ns. nakutus (ei tasakaasulla), nykii kun kiihdyttää ja tuo sammuilu,( sammui 5 kertaa -->120km ja sit hyyty) hyttiin tuli ns.palaneen käry startatessa.
tie palvelu luki vikakoodit tienpäällä ja antoi seuraavaa:
kampiakselin asentotunnistin,ahtopaineen säädin?, sekä ajonesto.
aiheuttaakos nuo viat kyseisiä käynti ongelmia?
tyhjäkäynnilläkin nakutti ja ravisti pannua...
mitä muuta siellä voisi olla paskana?
eli eilen auton haku reissulla kotio tultaessa sammui kun polkasin kytkimen alas eikä hitollakaan käyntiin...
hinattiin sitten 200km kotio ja nyt laitoin akun latinkiin, oireita olisi seuraavat:
ns. nakutus (ei tasakaasulla), nykii kun kiihdyttää ja tuo sammuilu,( sammui 5 kertaa -->120km ja sit hyyty) hyttiin tuli ns.palaneen käry startatessa.
tie palvelu luki vikakoodit tienpäällä ja antoi seuraavaa:
kampiakselin asentotunnistin,ahtopaineen säädin?, sekä ajonesto.
aiheuttaakos nuo viat kyseisiä käynti ongelmia?
tyhjäkäynnilläkin nakutti ja ravisti pannua...
mitä muuta siellä voisi olla paskana?
tarttee kurkata se boksi vielä,
häiritti kun ei tuohon mittaristoon syty kuin käsijarru ja srs valot kun laittaa sytytys virran päälle, joskus vilahtaa se iso kolmio sekä hehkun valo vain vilahtaa. voisiko mittaristossa olla vika ettei anna virtaa konehuoneeseen?
vai menisikö vain virtalukon pohjan piikkiin? tää on ny arvailua kun saan tänään paremman yleismittarin ni pystyy mittaamaan kunnolla.
tosiaan kun avaimen kääntää siihen kolmos-asentoon niin kuuluu vain abs boksista naks ja kaikki valot sammuu mittaristolla.
häiritti kun ei tuohon mittaristoon syty kuin käsijarru ja srs valot kun laittaa sytytys virran päälle, joskus vilahtaa se iso kolmio sekä hehkun valo vain vilahtaa. voisiko mittaristossa olla vika ettei anna virtaa konehuoneeseen?
vai menisikö vain virtalukon pohjan piikkiin? tää on ny arvailua kun saan tänään paremman yleismittarin ni pystyy mittaamaan kunnolla.
tosiaan kun avaimen kääntää siihen kolmos-asentoon niin kuuluu vain abs boksista naks ja kaikki valot sammuu mittaristolla.
Ei kait mittariston pitäs olla syypää startin puutteeseen, pitäs lähtee käyntiin vaikka olis irti. Virtalukko kuulostais äkkiseltään järkevältä syyn aiheuttajalta jos virta tulee sinne asti mutta ei lähde kunnolla eteenpäin.
Maadoituskaapeleiden huonot kontaktit aiheuttanee myös mitä ihmeellisempää vaivaa, ne kannattaa ainaki kattoa läpi. Alla laatikon ja rungon välillä nyt ainakin yks iso kaapeli joka altis maailman murheille.
Maadoituskaapeleiden huonot kontaktit aiheuttanee myös mitä ihmeellisempää vaivaa, ne kannattaa ainaki kattoa läpi. Alla laatikon ja rungon välillä nyt ainakin yks iso kaapeli joka altis maailman murheille.
Kylläpä sattui huono yksilö kohdalle. Kilometreistä sanon sen verran että en ihmettelisi vaikka olisi menty todellisuudessa tuplat mitä mittarissa on, kyseinen moottori kyllä kestää enemmn kuin 480000 jos yhtään huolletaan. Sprintereitäkin oli ja on 700000-800000 ajettuina eikä ole konetta avattu, lähinnä sitten jakoketju rämähtää kun tarpeeksi menty eikä vaihdettu.
wiimax.fi