Kilanderin E 270 cdi Avantgarde -00
En tiiä tottuisko tämmöiseen autoiluun koskaan, kaikki pitää tehdä väärinpäinCDI203 kirjoitti:Ruoste on semoiseta kuultukilander kirjoitti:
No tuo ruostumisjutska tuli ihan puuntakaa, luulin että se on vaan urbaanilegendaa
Säkkijärvi saa nyt odottaa, sunnuntaina lähetään Englantiin.
Katellaan toukokuussa jos vaikka ehdittäisi käymään..
(jotain sellasta ruskeaa
vaikka sana kirjassa siinä kohdin oli viton kuva )
Täällä on ihan ok keli ~17c tännänkän ei satanut kuin ihan vähän,
Täkälisissä mersuissa on suurimassa osassa ollut
muiden tutkailtavien vikojen lisäksi yksi yhteine isovika...
Hallinta laiteet värällä puolen mutta se on paikalisten ajotavalla
helppo korjata ajamalla väärää puolta...
Tuossa mentiin eilen Englannin korkeimmalla moottoritiellä, 370m.upper than sea level.Yorkin ja Manchesterin välillä.Nyt ollaan Liverpoolissa.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4283
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Tottuu siihen tekee vaan kaiken sovinolla väärin...kilander kirjoitti:En tiiä tottuisko tämmöiseen autoiluun koskaan, kaikki pitää tehdä väärinpäinCDI203 kirjoitti:Ruoste on semoiseta kuultukilander kirjoitti:
No tuo ruostumisjutska tuli ihan puuntakaa, luulin että se on vaan urbaanilegendaa
Säkkijärvi saa nyt odottaa, sunnuntaina lähetään Englantiin.
Katellaan toukokuussa jos vaikka ehdittäisi käymään..
(jotain sellasta ruskeaa
vaikka sana kirjassa siinä kohdin oli viton kuva )
Täällä on ihan ok keli ~17c tännänkän ei satanut kuin ihan vähän,
Täkälisissä mersuissa on suurimassa osassa ollut
muiden tutkailtavien vikojen lisäksi yksi yhteine isovika...
Hallinta laiteet värällä puolen mutta se on paikalisten ajotavalla
helppo korjata ajamalla väärää puolta...
Tuossa mentiin eilen Englannin korkeimmalla moottoritiellä, 370m.upper than sea level.Yorkin ja Manchesterin välillä.Nyt ollaan Liverpoolissa.
Niin joku menee oikeen
Autoon meno on kyllä pitkään hankalan tuntuista,
Vielkös yorkissa tulvi paikalinen heppu kertoili että tulvii vähän väliä
Ja sitä varten oli tehnnyt puutarha kalusteet puusta, kiinitänyt narulla pihapuuhun niin ovat valmiiksi paikallan kun vesi laskee
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Yorkissa vesi ihan normaalitasolla.Muutenkin melko kuiva reissu,kahdeksaan päivään sattui vain yksi sadepäivä.
Reissuilla kun aina näkee jos minkäkinlaista katusoittajaa,siis otetaan joku soitin mukaan ja mennään pikkurahan toivossa keskeiselle paikalle musisoimaan.Tämä kaveri menee kyllä top kolmoseen
Manchesterin keskustassa lauantaina.
Reissuilla kun aina näkee jos minkäkinlaista katusoittajaa,siis otetaan joku soitin mukaan ja mennään pikkurahan toivossa keskeiselle paikalle musisoimaan.Tämä kaveri menee kyllä top kolmoseen
Manchesterin keskustassa lauantaina.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Pientä eroa tuulilasien hinnoissa, kyseessä Avantgarden 2-värinen lasi.Ensimmäisessä paikassa 440 ,toisessa 420€ ja kolmannessa 299€, asennettuna siis.
Alkuviikosta vaihtui lasi ja keskiviikkona aika katsastukseen, ei itse ehtinytkään niin emäntä vei sen konttorille...no meni sekin hyöty kun sattui kohdalle suomen ainut katsastusnainen
Edessä ylätukivarren pallonivel ja takana tukivarren laakerointi välykselliset.
Tänään inspiroiduin töitten jälkeen vaihtamaan eteen ylätukivarren, eipä oo semmoista vielä tarvinnut vaihtaa.
Nyt pitää kyllä kehua saksalaisinsinööriä kun on laittanut pyöräkotelosta huoltoaukon konehuoneen puolelle.
Tuommoisella kulmavartisella lenkkiavaimella aika mainio pidellä kiinni kun konehuoneen puolelta kääntelee auki.
Jännä kun tämä mutteri on 16 mm.ja pultinkanta 15 mm?
No, jos vaikka ensiviikolla saisi katsastettua.
Alkuviikosta vaihtui lasi ja keskiviikkona aika katsastukseen, ei itse ehtinytkään niin emäntä vei sen konttorille...no meni sekin hyöty kun sattui kohdalle suomen ainut katsastusnainen
Edessä ylätukivarren pallonivel ja takana tukivarren laakerointi välykselliset.
Tänään inspiroiduin töitten jälkeen vaihtamaan eteen ylätukivarren, eipä oo semmoista vielä tarvinnut vaihtaa.
Nyt pitää kyllä kehua saksalaisinsinööriä kun on laittanut pyöräkotelosta huoltoaukon konehuoneen puolelle.
Tuommoisella kulmavartisella lenkkiavaimella aika mainio pidellä kiinni kun konehuoneen puolelta kääntelee auki.
Jännä kun tämä mutteri on 16 mm.ja pultinkanta 15 mm?
No, jos vaikka ensiviikolla saisi katsastettua.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
No niin, uusi rekisreriote haettu.
Ja homma meni näin:kun vaihdoin tuon ylätukivarren, jossa ei ollut yhtään välystä pallonivelessä ja kun tsekkasin narinanivelen joka oli ok.
Niinpä en kehdannut vaihtaa ehjää osaa.Eihän sitä oikein katsastuksessa usein oikein osata katsoa.
Ja hyvin tuo kelpasi vanhallakin.Näin se vaan menee, mihinkään ei voi nykyään luottaa-paitsi itseensä.
Matka jatkuu, nyt mittarissa 468 790 km.
Ja homma meni näin:kun vaihdoin tuon ylätukivarren, jossa ei ollut yhtään välystä pallonivelessä ja kun tsekkasin narinanivelen joka oli ok.
Niinpä en kehdannut vaihtaa ehjää osaa.Eihän sitä oikein katsastuksessa usein oikein osata katsoa.
Ja hyvin tuo kelpasi vanhallakin.Näin se vaan menee, mihinkään ei voi nykyään luottaa-paitsi itseensä.
Matka jatkuu, nyt mittarissa 468 790 km.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Tänään kun pääsin töistä vähän aikaisemmin niin inspiroiduin vaihtamaan ohjaustehostimen pumpun.
Johan tuo on tuossa toista vuotta huutanut, ei taida ajamalla hajota.Ääni kävi vähän häiritsemään.
Helppo homma mutta koeajo jäi huomiselle.
Johan tuo on tuossa toista vuotta huutanut, ei taida ajamalla hajota.Ääni kävi vähän häiritsemään.
Helppo homma mutta koeajo jäi huomiselle.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4283
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Ja kuvassa näkyvällä laatikolla ei varmaan ole osuutta koeajon"viivästymiseen"kilander kirjoitti:Tänään kun pääsin töistä vähän aikaisemmin niin inspiroiduin vaihtamaan ohjaustehostimen pumpun.
Johan tuo on tuossa toista vuotta huutanut, ei taida ajamalla hajota.Ääni kävi vähän häiritsemään.
Helppo homma mutta koeajo jäi huomiselle.
Samaa odotellut yhdessä kulkinessa pitänyt meteliä jo 4vuotta
ainakun sen huollossa näkee niin kysynyt että joko vaihdetaan
niin omistaja tuumaa että ei johan se on tuota melua pitänyt montaa vuotta niin ajetaan loppun
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Alkuun miltei outoa kun ei kuulunut mouruamista rattia kääntäessä
Tänään inspiroiduin kardaanin kimppuun (kumma että sattuu nämä huoltohetket perjantaille usein),jonkun aikaa sieltä suunnasta kuulunut kahinaa-eppäilin jo laatikkoremonttia jossain kohtaa.
Mutta laakeri sekä kannatin olivat tulleet finaaliin.Kannatinkumi jota kuvassa ei näy oli yli puoli kierrosta irti raudasta,laakeri pyöri takerrellen.
Nyt kun kävin koeajolla ennen asennuskaljan juomisen aloittamista,niin mukavan hiljaiseksi on alkanut väykky muuttumaan.
Sitten tuntui että vastaisi paremmin kaasuun pienillä kierroksilla.Vähän epäilin voisko olla...mutta kun tein pakilla mäkilähtöä,niin tuntui kuin kevyemmin lähtisi liikkeelle.
Nyt mittarissa 470 004 km. ja seuraavaa huoltokohdetta odotellessa
Tänään inspiroiduin kardaanin kimppuun (kumma että sattuu nämä huoltohetket perjantaille usein),jonkun aikaa sieltä suunnasta kuulunut kahinaa-eppäilin jo laatikkoremonttia jossain kohtaa.
Mutta laakeri sekä kannatin olivat tulleet finaaliin.Kannatinkumi jota kuvassa ei näy oli yli puoli kierrosta irti raudasta,laakeri pyöri takerrellen.
Nyt kun kävin koeajolla ennen asennuskaljan juomisen aloittamista,niin mukavan hiljaiseksi on alkanut väykky muuttumaan.
Sitten tuntui että vastaisi paremmin kaasuun pienillä kierroksilla.Vähän epäilin voisko olla...mutta kun tein pakilla mäkilähtöä,niin tuntui kuin kevyemmin lähtisi liikkeelle.
Nyt mittarissa 470 004 km. ja seuraavaa huoltokohdetta odotellessa
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Mersuton mies on huoleton mies, vai miten se väykkyfani muinoin sanoi
Tämä yksilö lähti eilisiltana uudelle omistajalle.Senverran lähikuntaan meni, että mielenkiinnolla seuraan pystyykö näillä "nykyajan sähkömersuilla"ajamaan edes puolta miljoonaa
Kun ei vaan ite keksisi mitään älytöntä
Tämä yksilö lähti eilisiltana uudelle omistajalle.Senverran lähikuntaan meni, että mielenkiinnolla seuraan pystyykö näillä "nykyajan sähkömersuilla"ajamaan edes puolta miljoonaa
Kun ei vaan ite keksisi mitään älytöntä
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
- prehistorik
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1875
- Liittynyt: 19.10.2010 11:12
- Paikkakunta: Nuija maalta
Olikos siskolikka mennyt taas myymään auton sillä välin, kun olit itse reissussa..? Eikös se nyt sitten alkaisi olla uusikoppaisen CLK:n aika?
® Mesen Porkkana-klubi