Suksin E220CDi VäyVäy

Vastaa Viestiin
Avatar
Lucky-Dog
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 7715
Liittynyt: 19.9.2005 21:05
Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Lucky-Dog »

HätäKäyttö Pete :huh:
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
Avatar
Mulqvist
Viestit: 1731
Liittynyt: 01.10.2005 14:16
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Mulqvist »

Helposti muistettava lempinimi :D
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Avatar
Pega
Viestit: 3649
Liittynyt: 30.5.2006 21:47
Paikkakunta: Rajis

Viesti Kirjoittaja Pega »

Onnittelut uudesta autosta :!:
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4371
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Eldorado kirjoitti:
Fenton kirjoitti:Onkohan mulla nyt vähän sama kuin sen Eldon 290:n kanssa. Kaikki hehkuttaa miten pienellä sillä pääsee, mutta kun ei vaan pääse :evil:
Juu, kannattaa uskoa omia kokemuksia eikä muiden puheita. Minä lakkasin uskomasta foorumin kulutusilmoituksiin kun jatkuvasti näkyi näitä alle viiden litran kulutuksia 320 CDI malleilla yms.
Nyt ei oo vielä tullut matka-ajoa tuolla 320 v6 cdi:llä,ja ajotietokone näyttää 8,6 lukemia.
Alkaa olla 2,7 väykkyä ikävä.
Toivottavasti päivitys tuo tehoa lisää runsaasti ja tiputtaa kulutusta,, janoiselta/mopedilta tämä "urheiluauto" nyt tuntuu :evil:
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Tapsa nollaili vikatilat tänään ja oli ollut vissiin pidempään päällä kun ketunhäntää työnsi kuin ST konsanaan :shock: Vetoja tuli kivasti lisää ensihätään. Tutustuttiin muutenkin Väykyn sielunelämään jne. On se vaan jännä säädellä vaikka taustapeilejä läppärillä :lol:
jusamb kirjoitti: Oisit :idiot: pitänyt sen commandin päällä koeajon aikana. Siitä olisit voinut lukea totuuden väykyistä:
Kuva
Arvaappa vaan, sattuiko tuo tulemaan vahingossa :wink:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
-zamppa-
Viestit: 113
Liittynyt: 27.11.2007 11:21

Viesti Kirjoittaja -zamppa- »

Vai että väyrynen. :shock: Eikö nuita nyt hienompiakin korimalleja olisi ollut tarjolla samalla koneella? :jerkit:
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

-zamppa- kirjoitti:Vai että väyrynen. :shock: Eikö nuita nyt hienompiakin korimalleja olisi ollut tarjolla samalla koneella? :jerkit:
Ois toki ja isommallakin koneella :lol: Mutta harvassa on tuohon hintaluokkaan yhtä hyvä kyyti ja pari kuutioo tavaratilaa :wink:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
InsaneMe
Tolokun mies
Viestit: 1674
Liittynyt: 22.9.2006 11:16
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja InsaneMe »

-zamppa- kirjoitti:Vai että väyrynen. :shock: Eikö nuita nyt hienompiakin korimalleja olisi ollut tarjolla samalla koneella? :jerkit:
sammaaha tota voi kysyä sultaki :fu:

juu pukkashan tuo vähäsen enemmän cdi:ksi mustaa ku tapsa kävi tuosa hallilla sillä :lol:



T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29122
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Eikö nuita nyt hienompiakin korimalleja olisi ollut tarjolla samalla koneella?
Vito ? pikkupikku-Cee ?
Avatar
Lucky-Dog
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 7715
Liittynyt: 19.9.2005 21:05
Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Lucky-Dog »

Sprintteri :lol:
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
Avatar
-zamppa-
Viestit: 113
Liittynyt: 27.11.2007 11:21

Viesti Kirjoittaja -zamppa- »

Arvasin että tämä heitetty kapula kalahtaa johonkin nilkkaan. :lol:

Ei väyrysessä mitään vikaa ole, varsinkaan tuohon hintaan. :wink:
tapio89
ohjelmoija
Viestit: 1672
Liittynyt: 12.9.2006 22:35
Paikkakunta: Yyleäporg

Viesti Kirjoittaja tapio89 »

Pakko myöntää yksi juttu. Nyt vastaa ekaa kertaa ajoin väyrysellä. Ja se mahtava tilavuuden tunne sai ajattelemaan juttuja. 8) Ja onhan se lupsakka kulkemaan tuonkokoinen auto.
Tähdellisen parantola
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10647
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Jaahas. onnea nyt auton vaihdon johdosta.
Nyt Oulun miehille kotiläksyjä. Viekee Xuxi kahville, joku mukana oleva käyttää auton pikapesussa ja ottaa uudet kuvat :wink:

Paljo ajettu, mikä vuosimalli ja kestääkö kysyä paljoko köyhdyit :?:
Avatar
Jiitek
aktiivimeseläinen
Viestit: 2352
Liittynyt: 18.12.2005 11:10
Paikkakunta: Oulunseutu

Viesti Kirjoittaja Jiitek »

Fenton kirjoitti:
Jiitek kirjoitti:No kappas!

Pikkuruokaisia nuo kyllä on.. ei välillä voi käsittää. Tuossa toinen kaverikin tirruuttellee viiden litran kulutuksia.
Minkä h*levetin takia minä sitten en pääse alle 6,5 litran, vaikka melkein pelkkää maantietä mennään :roll:

Onkohan mulla nyt vähän sama kuin sen Eldon 290:n kanssa. Kaikki hehkuttaa miten pienellä sillä pääsee, mutta kun ei vaan pääse :evil:
En minä tiijä miksi.

Mutta niin se vaan sen verran sillä vie... se kaikista pienin cdi-sedan manuaali, väykky kuiten.
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

Niin, onko se väyväyn tietokoneen ilmoittama lukema vai tankkauksilla itse mitattu? Ne kun ovat kaksi ihan eri asiaa. :wink:
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29122
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

dealer joskus kirjoitti:Väykky oli kyllä mukava yllätys kulutukselleen, kovilla pakkasilla meni kuutta ja puolta kun webastolla lämmiteltiin ja matkassa 5-6.
Kyseessä 220cdi sedan -98.
Automaattilaatikolla. Ilmastointi päällä kaiken kesää, webastolla kellolaite ja sillä esilämmitys joka kerta pakkasella.
Kokemukset 30 tkm matkalta.

Väitteet joiden mukaan väykyt kuluttavat dieseliä litratolkulla tehtaan ilmoittamaa enemmän eivät mielestäni pidä paikkaansa.

Tuskin kuitenkaan tietoisesti valehdellaan kulutusta suuremmaksi kuin se oikeasti on, eihän siitä olisi hyötyä kenellekään.
Laskuvirheitä ?
Pelkkää kaupunkipyöritystä ja odotuksena ollut viiden litran kulutus ?
Matka-ajossakin vie 7-8 litraa vaikka luvattu 5-6, siis jotain pielessä - ajetaan vaan menemään eikä käytetä ajopeliä Starin piuhassa ?
Klasu
Pienkonespesialisti
Viestit: 681
Liittynyt: 13.12.2006 20:59
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Klasu »

Voe mahoton! :D Oli ihan pakko laittaa..

Noh, se on sitten Elämää neljän sylinterin varjossa, niinkuin itse sanoit.. :lol:
R320cdi
Avatar
InsaneMe
Tolokun mies
Viestit: 1674
Liittynyt: 22.9.2006 11:16
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja InsaneMe »

dealer kirjoitti:
dealer joskus kirjoitti:Väykky oli kyllä mukava yllätys kulutukselleen, kovilla pakkasilla meni kuutta ja puolta kun webastolla lämmiteltiin ja matkassa 5-6.
Kyseessä 220cdi sedan -98.
Automaattilaatikolla. Ilmastointi päällä kaiken kesää, webastolla kellolaite ja sillä esilämmitys joka kerta pakkasella.
Kokemukset 30 tkm matkalta.

Väitteet joiden mukaan väykyt kuluttavat dieseliä litratolkulla tehtaan ilmoittamaa enemmän eivät mielestäni pidä paikkaansa.

Tuskin kuitenkaan tietoisesti valehdellaan kulutusta suuremmaksi kuin se oikeasti on, eihän siitä olisi hyötyä kenellekään.
Laskuvirheitä ?
Pelkkää kaupunkipyöritystä ja odotuksena ollut viiden litran kulutus ?
Matka-ajossakin vie 7-8 litraa vaikka luvattu 5-6, siis jotain pielessä - ajetaan vaan menemään eikä käytetä ajopeliä Starin piuhassa ?

tai esim. katti/katit tukossa jne.

jokos me kohta nähhään kuvia parannellusta stancesta :P



T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Avatar
Fenton
Jyllisti
Viestit: 3030
Liittynyt: 23.3.2008 21:35
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

Jiitek kirjoitti:
Fenton kirjoitti:
Jiitek kirjoitti:No kappas!

Pikkuruokaisia nuo kyllä on.. ei välillä voi käsittää. Tuossa toinen kaverikin tirruuttellee viiden litran kulutuksia.
Minkä h*levetin takia minä sitten en pääse alle 6,5 litran, vaikka melkein pelkkää maantietä mennään :roll:

Onkohan mulla nyt vähän sama kuin sen Eldon 290:n kanssa. Kaikki hehkuttaa miten pienellä sillä pääsee, mutta kun ei vaan pääse :evil:
En minä tiijä miksi.

Mutta niin se vaan sen verran sillä vie... se kaikista pienin cdi-sedan manuaali, väykky kuiten.
Juu, 200 cdi on meillä ja manuaali.

Eldorado kirjoitti:Niin, onko se väyväyn tietokoneen ilmoittama lukema vai tankkauksilla itse mitattu? Ne kun ovat kaksi ihan eri asiaa.
Ei ole köyhän väyrysessä ajotietokonetta :help:

E: kirotusvireitä paikkailtu
Viimeksi muokannut Fenton, 05.3.2011 22:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ville

Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Kimmo Koo
Viestit: 3518
Liittynyt: 02.12.2007 20:31
Paikkakunta: Koskella TL
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kimmo Koo »

Onnittelut Väyväyn hankinnasta :!:

PS. poista se peräpeilinpyyhkijä naarmuttamasta takalasia :idea:

Lastutus ja virtaavampi putki niin sillä ehtii hyvin motarinopeuksiin hitaampien ohi :)
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Pappi kirjoitti:Paljo ajettu, mikä vuosimalli ja kestääkö kysyä paljoko köyhdyit :?:
Olikohan 407xxxkm kun tehtiin kaupat, pitää oikeestaan tarkistaa niin jää arkistoon. Joulukuussa 1999 käyttöönotettu 2000 malli. Saako köyhältä kysyä onko hän köyhtynyt entisestään :lol:
Klasu kirjoitti:Voe mahoton! :D Oli ihan pakko laittaa..
Noh, se on sitten Elämää neljän sylinterin varjossa, niinkuin itse sanoit.. :lol:
Tuosta voi kyllä biisin tehhä tai vähintään runon kirjoittaa :lol:
InsaneMe kirjoitti:jokos me kohta nähhään kuvia parannellusta stancesta :P
Niistä ois tullut yhtä hämäriä kuin ekoista kuvista. On mulla kuitenkin ne "ennen" kuvat niin voidaan päivitellä tänne ja vertailla pikkuhiljaa mitä muutokset saavat aikaan. Oik. etualatukivarren etummainen pusla on väljä - vaihtoon. Etuiskarit vaihtuu parempiin. Takaluukun pissapoika toimii taas. Takapenkkien käyttöönotto valmisteltu. Penkkien pesu aloitettu käytöstä pois olleista takapenkeistä. Muuten kaikkee jännää tutkimista ja ihmettelemistä. Tapsa otti orggis softan talteen.
Kimmo Koo kirjoitti:...poista se peräpeilinpyyhkijä naarmuttamasta takalasia :idea:
Lastutus ja virtaavampi putki niin sillä ehtii hyvin motarinopeuksiin hitaampien ohi :)
Antaa pyyhkiä :wink: Eipä nuo 124:n lasit ainakaan naarmuuntuneet, sitä en tiedä onko VäyVäyssä säästetty tuossa :roll: Putkistoon ei tuu muutoksia kovinkaan paljoa, pientä kuitenkin juuri tuon virtauksen parantamisen vuoksi. Pieniä parannuksia softan lisäksi saattaa ehkä jopa olla odotettavissa :roll:

Keula pystyssä kohti uusia haasteita

Kuva

Sitten niitä kuvatuksia vaikkei tuo olekaan ihan parhaassa kiillossa vielä niinkuin pappi pyyteli :oops: Toisaalta räpsyt on otettu kännykameralla VALOISASSA kelissä :wink:

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Tuo väri on mun mieleen. Se on DB257 eli CIRCONGRUEN PEARL joka tuli faceliftiin 1999. Vielä kun ois sisusta Beige ja nappanahkaa :roll: Ja pellin alla 270CDi :roll: Ja Avantgarde :roll: Ja lasikattoluukku :roll: Ja... LÄÄKKEET Kuva
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

Onko tuossa 16"-vanteet ja kunnon jarrut vai säälittävät 15"-tuumaset ja kertakäyttöjarrut?
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Meissenkeri kirjoitti:Onko tuossa 16"-vanteet ja kunnon jarrut vai säälittävät 15"-tuumaset ja kertakäyttöjarrut?
Säälittävät 15"" :lol: ja vielä säälittävämmät kertakäyttöjarrut ilmeisesti :roll:
Valaiseppa vähän kun ei oo EPC käytössä että minkälaiset nuo jarrut on ja mitkä sinne kannattaa laittaa/sopii. Jos nuo on kertakäyttöiset niin oon ajellut hyvällä tuurilla jo muutaman sata kilsaa :eec:

Kunnon 16" tuohon tulee tuskin muuten kuin korkeintaan talvivanteiksi, kesäkiekot pikkuisen isommat että sopii vaikka 6 mäntä Brembot sisälle. Onhan mulla lavetissa 500E:n jarrut ylimääräisenä - sopiskohan ne :roll:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
Mulqvist
Viestit: 1731
Liittynyt: 01.10.2005 14:16
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Mulqvist »

Virittäminen pitää aina aloittaa alustasta ja jarruista :pappa: Sitten voidaan alkaa vasta miettimään niitä tehoja kun kaikki muu on ensin ajantasalla.

EDIT: Joku asia oli mikä tähän piti laittaa oheen mutta kerkispä unohtua jo. Ei sillä, asiallinen peli näyttää olevan joten ei muutako kovaa ajoa vaan.

Onkos mersuissa paljoa eroa jarruissa? 320CDI:n jarrut lienee jo pykälää isommat, eli muutako sellaasen hilppeet tilaukseen.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Avatar
MatKa
Viestit: 314
Liittynyt: 25.3.2006 12:20
Paikkakunta: Oulun kupeessa

Viesti Kirjoittaja MatKa »

Pistä 270cdi/300dt/320cdi jarrut, ne vaatii sitten ne 16 tuuman vanteetkin. Ja elä jätä tuota vetokoukkua paikalleen jos vielä irti lähtee.
S210 220 CDI -02
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Mulqvist kirjoitti:Virittäminen pitää aina aloittaa alustasta ja jarruista :pappa: Sitten voidaan alkaa vasta miettimään niitä tehoja kun kaikki muu on ensin ajantasalla.
Näin olen aina tehnytkin, hyvänä esimerkkinä lavetti :pappa: Uskoisin että sinä olet myös. Tässä vaiheessa kaikki on vielä uutta ja asiat suunnittelupöyd... läppärillä ja juuri tämän kaltaiset vinkit ovat hyödyllisiä. Kuten tuolla aikaisemmin mainitsikin, EPC ei ole ollut käytössä joten se on "aavistuksen" vaikeuttanut pähkäilyä :evil:
MatKa kirjoitti:Pistä 270cdi/300dt/320cdi jarrut, ne vaatii sitten ne 16 tuuman vanteetkin. Ja elä jätä tuota vetokoukkua paikalleen jos vielä irti lähtee.
Elikkäs kaikki nuo menee bolt-on vai pitääkö vaihdella paljon muutakin kalustoa ? Jos käytän esimerkkinä vielä tuota lavettia niin siihen sopivia nelimäntäisiä bolt-on satuloita tehtiin ainoastaan reilun vuoden aikana esim 129066 malliin ja 129067 vaihtui sellaiseksi missä olisi pitänyt uusia koko alatukivarsi (minun mielestä) huonompi rakenteiseen. Joten hyvä tietää aina mistä lähtee hakemaan. Vetokoukku ei lähtenyt irti ainakaan ihan helposti eli Suomi-Suola eli SS oli tehnyt tehtävänsä. Nyt sillä on WD:t muhimassa.
Viimeksi muokannut XUX63, 06.3.2011 10:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

XUX63 kirjoitti:
Meissenkeri kirjoitti:Onko tuossa 16"-vanteet ja kunnon jarrut vai säälittävät 15"-tuumaset ja kertakäyttöjarrut?
Säälittävät 15"" :lol: ja vielä säälittävämmät kertakäyttöjarrut ilmeisesti :roll:
Valaiseppa vähän kun ei oo EPC käytössä että minkälaiset nuo jarrut on ja mitkä sinne kannattaa laittaa/sopii. Jos nuo on kertakäyttöiset niin oon ajellut hyvällä tuurilla jo muutaman sata kilsaa :eec:
Ei ne vanteet sinällään ole säälittävät mutta niiden 15":n sisällä olevat jarrut ovat tosiaankin semmoiset että kerran kestää tehdä ns. täysjarrutus tai harrastaa vähän reippaampaa jarruttelua, niin sen jälkeen saa aina laittaa joka nurkaan uudet jarrulevyt.

On omakohtaista kokemusta liiankin kanssa. Olen kokeillut eri merkkisiä levyjä ja paloja mutta aina sama vaiva. Niin kuin tuossa jo sanottiin, ainut oikea ratkaisu on isompimoottorisen jarrut ja 16"-vanteet.
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Meissenkeri kirjoitti:Ei ne vanteet sinällään ole säälittävät mutta niiden 15":n sisällä olevat jarrut ovat tosiaankin semmoiset että kerran kestää tehdä ns. täysjarrutus tai harrastaa vähän reippaampaa jarruttelua, niin sen jälkeen saa aina laittaa joka nurkaan uudet jarrulevyt.
Uskon täysin, alla on uudenkarheat levyt ja nyt jo ravistaa :shock: Takaa ei ravistusta erota. Onko taka-levyissäkin/satuloissa eroja esim 270:n kanssa ?
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10647
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Saiskos valoisassa otettuja sisäkuvia? Onko kuskin penkin kulma rikki, kuva pakosarjasta jotta voidaan spekuloida kilometreillä :lol: :D
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Onnittelu sitten vain, johan siitä oli puhetta että pensaa kulluu aika reilusti noilla ajoilla :)

H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / W208, sedan, farmari, coupe, avo”