Ilmastoinnin purku 300TDT matikista

Vastaa Viestiin
Avatar
Ondalf
Viestit: 73
Liittynyt: 12.8.2006 16:03
Paikkakunta: Rovaniemi

Ilmastoinnin purku 300TDT matikista

Viesti Kirjoittaja Ondalf »

Mitenkäs työläs operaatio on ilmastoinnin purku matikista poies? Flektin ja kennon jos sais edes tuosta edestä pois, niin siihen voisi jotain toisenlaista jäähytintä laitella :roll: 8)

Lähinnä kiinnostaa, onnistuuko kyseinen toimenpide kotikonstein. Laite on ollut käyttämäti noin vuoden tähänmennessä, että voipiko siellä olla jossain litkuja sisällä ja mistäs moisen voisi todeta? Ilmastointi siis sitä vanhempaa standardia, eli nämä uudet aineet ei pysy sisällä alkuunkaan. Tänä kesänä ei ole toiminu koko möhkäle, eikä tosin näillä leveyksillä kovin tarvinnutkaan. Kulkupuolta tosin olen vähän valitellut ja ko lämmöt meinaa nousta mäissä. Siksi tällanen kysymys. :oops:

Ilmeisesti ei paljoa haittaa, jos ne pumput ja muut hilut jääpi paikalleen, kunhan ei sohi nappuloita turhaan, kuten ei ole ollut tapanakaan.

Sitten kysymys farkkudieselmatikisteille: Oottako kattastanut 1+1 omaanne? Tuon omamassa otteen mukaan 1800kg ja konttori sanoo, että 1+1 onnistuu 1800kg kanssa _vain_ ABS ja SRS kanssa, jos haluaa ilman 80km/h lätkää. 3% pitäisi saada painoa muutettua, että sen voipi katsastaa uudelle painolle, joka tekee noin 53kg. Takapenkit sinänsä ei tuossa sitä painoa tehe. Eli alle 1800kg pakuksi muuttamiseksi riittää, että auto painaa alle 1800kg ja siinä on ABSit. Tuottin puolelta mercefreakenista kahtoo, tuolle ilmotetaan 1670kg omamassaksi. Sinänsä vähän ristiriitainen homma. En ole vielä uudelleenpunnituttanut.
300TDT 4MATIC -88
Avatar
terde
Viestit: 580
Liittynyt: 30.9.2005 17:35
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja terde »

Laitoin yv:tä

-Tero
MB 124 200D-91
SUZUKI PV 50-82
DAVID BROWN 990-72
Dethless Beduin i 530 TK-89
MB 204 T 220 CDI-09

*Tieliikenne on viidakko ja minä olen teiden Tarzan*
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 lämmitys, ilmastointi”