HUURTUUUUU
Sisäkierto
Täälläkin samaa ongelmaa,kun huurtuu.Raitisilmasuodattimet ei nyt ihan uudet,mutta eivät huonotkaan.Epäilen vahvasti,että vika sisäkierron läpässä.
Ennen sisäkiertonapista painaessa kuului selvä naksahdus ja sitten puhalluksen ääni muuttui.Nyt ei tapahdu mitään.Epäilen,että läppä jumissa tai sitten jokin alipainekello kajahtanut.On vaan niin pahassa paikassa.Täytyy ottaa tuo hanttarin bagi pois,jos sieltä jotain näkis.
Kertokaas muut,mitä olette tehneet asialle.Neuvoja kaivattais.Ei huvittais lähtee purkaan koko kojelautaa.
Ennen sisäkiertonapista painaessa kuului selvä naksahdus ja sitten puhalluksen ääni muuttui.Nyt ei tapahdu mitään.Epäilen,että läppä jumissa tai sitten jokin alipainekello kajahtanut.On vaan niin pahassa paikassa.Täytyy ottaa tuo hanttarin bagi pois,jos sieltä jotain näkis.
Kertokaas muut,mitä olette tehneet asialle.Neuvoja kaivattais.Ei huvittais lähtee purkaan koko kojelautaa.
w124 200d -87
w202 220d aut-98
w124 300 tdt aut-95
w124 250 aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
w202 220d aut-98
w124 300 tdt aut-95
w124 250 aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
Näytti jo vähänaikaa siltä että huurre ongelma poistu mutta paskat...
En ymmärrä kyllä mistä se kosteus tuleee.. Tänäänki lähdin ruokatauolle niin aivan saatanan kuurassa sisältä lasi... ei niinkö mitään puhetta että näkis mitään ja rapatahan sitä pakko oli, joo toki näin jos kauemmin tekee ni kastuuhan ne paikat ainaki... ni siksi pitäs saaha joku tolkku tähän...
Tuo sisäkierronläppä, en tiä.. täyspuhallus tehoko on päällä ja painaa sit sisäkierron nappia, niin puhallusteho ikäänkuin paranee? onko normaalia?
Merkki siittä että ainaki läppä liikkuu vai? Ja jos tuo läppä ois jumissa niin sittenhän auto pitäs huurtua myös ajossa?, mutta tätä oiretta ei ole...
Ja jos se läppäki kerta menee kii kun auton sammuttaa ni eihän tuo huurtuminen siittä voi johtua?
Mitä muita tunnettujapaikkoja kannattas tutkia kosteuden / veen löytämiseks kun
Lattiat/matot
Takapään kotelot
Kattoluukku löytyy autosta.
Jos jollakin on ees jonkun näköstä vinkkiä ni laittakaa ihmeessä viestiä, alkaa palaan kääämitkö jonnekki lähössä ni käyttää autoa 15min että näkee ajaa...
En ymmärrä kyllä mistä se kosteus tuleee.. Tänäänki lähdin ruokatauolle niin aivan saatanan kuurassa sisältä lasi... ei niinkö mitään puhetta että näkis mitään ja rapatahan sitä pakko oli, joo toki näin jos kauemmin tekee ni kastuuhan ne paikat ainaki... ni siksi pitäs saaha joku tolkku tähän...
Tuo sisäkierronläppä, en tiä.. täyspuhallus tehoko on päällä ja painaa sit sisäkierron nappia, niin puhallusteho ikäänkuin paranee? onko normaalia?
Merkki siittä että ainaki läppä liikkuu vai? Ja jos tuo läppä ois jumissa niin sittenhän auto pitäs huurtua myös ajossa?, mutta tätä oiretta ei ole...
Ja jos se läppäki kerta menee kii kun auton sammuttaa ni eihän tuo huurtuminen siittä voi johtua?
Mitä muita tunnettujapaikkoja kannattas tutkia kosteuden / veen löytämiseks kun
Lattiat/matot
Takapään kotelot
Kattoluukku löytyy autosta.
Jos jollakin on ees jonkun näköstä vinkkiä ni laittakaa ihmeessä viestiä, alkaa palaan kääämitkö jonnekki lähössä ni käyttää autoa 15min että näkee ajaa...
pittöö suora olla eikä aaatella pahoja niinku muallista mammonoo ja mehtärahoja
* 500SEC '85 facelift
* C200cdi '11 facelift
* 500SEC '85 facelift
* C200cdi '11 facelift
- thabandit^
- Viestit: 844
- Liittynyt: 12.12.2006 20:21
- Paikkakunta: Nomansland
Minkä taakseen jättää sen edestään löytää... Nyt ollaan kuten arvattu lämppärinmoottorin vaihossa, potilas on jo esillä mallia SIEMENS.. Laakeroitini näyttää olevan niin loppu koneessa että hyväettei lähe siivet akseleineen lentoon...
Aika paljon oli nopeampi purkaakko oli kerran homman jo tehny kylläpä oli vuojessa raitisilmasuodatin ottanu itteensä, aivan hirveän näköne...
- Aloin tuossa varmistelemaan että onkohan tuo nyt Automaattiilmastoitu? mistä sen erottaa onko manuaali vai automaattiilmastoini, EC napista vai?
Kellään kokemusta näistä Siemenseisstä? mikä kone käy tilalle? siemensiä ei vissiin enään saa... Ajattelin siis vaihtaa siipineen päivineen koko myllyn..
Luin jostaki että kun tuon siemensin vaihtaa niin ´joutuu vaihtamaan tuon ite puhallin kotelonki?
Miltä sivulta sais tilattua laatu/hinta suhteeltaan parhaan koneen ? liikkeessä alkuperäne 350e, ja joku sekunda 200e
Aika paljon oli nopeampi purkaakko oli kerran homman jo tehny kylläpä oli vuojessa raitisilmasuodatin ottanu itteensä, aivan hirveän näköne...
- Aloin tuossa varmistelemaan että onkohan tuo nyt Automaattiilmastoitu? mistä sen erottaa onko manuaali vai automaattiilmastoini, EC napista vai?
Kellään kokemusta näistä Siemenseisstä? mikä kone käy tilalle? siemensiä ei vissiin enään saa... Ajattelin siis vaihtaa siipineen päivineen koko myllyn..
Luin jostaki että kun tuon siemensin vaihtaa niin ´joutuu vaihtamaan tuon ite puhallin kotelonki?
Miltä sivulta sais tilattua laatu/hinta suhteeltaan parhaan koneen ? liikkeessä alkuperäne 350e, ja joku sekunda 200e
pittöö suora olla eikä aaatella pahoja niinku muallista mammonoo ja mehtärahoja
* 500SEC '85 facelift
* C200cdi '11 facelift
* 500SEC '85 facelift
* C200cdi '11 facelift
No mulla on 2 ropellilla tuo moottori ( keskeltä pannalla kiinni) mutta 2 säätörullaa sisällä ja ne napit ec jne pystyssä siin välis
Selvitinpä samalla tuon sisäkiertoläpän toimivuuden joka näytti ainaki liikeradaltaan toimivan mutta ei mielestäni muuten :
Auto sammuksissa: läppä on kiinni (niinku pitää)
Muttakun käynnistää: läppä ei aukea, aukeaa vasta sittenkö painaa sen sisäkiertoilmanapin päälle et se punane valo siinä pallaa, eli toimiiko tuo nyt väärinpäin? :S
Käyttää nappia päällä ja pois ni läppä kyl muuten pelaako unelma.
Selvitinpä samalla tuon sisäkiertoläpän toimivuuden joka näytti ainaki liikeradaltaan toimivan mutta ei mielestäni muuten :
Auto sammuksissa: läppä on kiinni (niinku pitää)
Muttakun käynnistää: läppä ei aukea, aukeaa vasta sittenkö painaa sen sisäkiertoilmanapin päälle et se punane valo siinä pallaa, eli toimiiko tuo nyt väärinpäin? :S
Käyttää nappia päällä ja pois ni läppä kyl muuten pelaako unelma.
pittöö suora olla eikä aaatella pahoja niinku muallista mammonoo ja mehtärahoja
* 500SEC '85 facelift
* C200cdi '11 facelift
* 500SEC '85 facelift
* C200cdi '11 facelift
Moottorin siivet lähti yllättävän helposti pois ja vielä ehjänä :O
Onnistuskohan tuo siipien laitto uuteen moottoriin..? millä ne saa siinä pysymään paikoillaan? akseli näytti olevan 8mm
Mitä moottoria ootte tuohon käyttäny? vanha siis mallia Siemens 1BB52 13V
- eikä mistään uutta samanlaista.
Onko tuo nyt automaatti vai manuaali ilmastoitu?
Onnistuskohan tuo siipien laitto uuteen moottoriin..? millä ne saa siinä pysymään paikoillaan? akseli näytti olevan 8mm
Mitä moottoria ootte tuohon käyttäny? vanha siis mallia Siemens 1BB52 13V
- eikä mistään uutta samanlaista.
Onko tuo nyt automaatti vai manuaali ilmastoitu?
pittöö suora olla eikä aaatella pahoja niinku muallista mammonoo ja mehtärahoja
* 500SEC '85 facelift
* C200cdi '11 facelift
* 500SEC '85 facelift
* C200cdi '11 facelift
Manuaali-ilmastoitu.Peteeee kirjoitti:No mulla on 2 ropellilla tuo moottori ( keskeltä pannalla kiinni) mutta 2 säätörullaa sisällä ja ne napit ec jne pystyssä siin välis.
Onko tuo nyt automaatti vai manuaali ilmastoitu?
Tuolta löytyy pari kuvaa ja infoa puhaltimen vaihdosta manuaali-ilmastoituun viewtopic.php?p=616045#616045
MB S124 300 -92 Farkkupakutiisselilintta
BMW E39 525D Touring -01 Farkkukäyttis
Ford County 754, Ford 3000
® Mesen linttaklubi
BMW E39 525D Touring -01 Farkkukäyttis
Ford County 754, Ford 3000
® Mesen linttaklubi
Joo uus kone on nyt paikoillaan ja muutenki paketti kasassa, hyvin toimii ja kiitos kaikille avusta.
Laitoin 125e moottorin (+kehto) jossa siivet valmiina, merkistä ei tietoakaan.
Tämä oli alkuperäsellä ilmastoinilla niin ei tarvinu mitään puukotella vaan klipseillä oli moottorinpäällysmuovi kiinni.
Tuo sisäkierto jäi kyllä vieläkin arvoitukseksi ku tuntus toimivan päinvastoin, huomasin myös että nappi ei pysy aina päällä vaan sammuu ittekseen ja lyö läpän kiinni...
Voiskohan tuo katkasin olla väärinkytketty?
Laitoin 125e moottorin (+kehto) jossa siivet valmiina, merkistä ei tietoakaan.
Tämä oli alkuperäsellä ilmastoinilla niin ei tarvinu mitään puukotella vaan klipseillä oli moottorinpäällysmuovi kiinni.
Tuo sisäkierto jäi kyllä vieläkin arvoitukseksi ku tuntus toimivan päinvastoin, huomasin myös että nappi ei pysy aina päällä vaan sammuu ittekseen ja lyö läpän kiinni...
Voiskohan tuo katkasin olla väärinkytketty?
pittöö suora olla eikä aaatella pahoja niinku muallista mammonoo ja mehtärahoja
* 500SEC '85 facelift
* C200cdi '11 facelift
* 500SEC '85 facelift
* C200cdi '11 facelift