W201 Lämmityslaite

Vastaa Viestiin
Avatar
Karhu84
Viestit: 13
Liittynyt: 21.3.2007 20:52
Paikkakunta: Rovaniemi

W201 Lämmityslaite

Viesti Kirjoittaja Karhu84 »

Tere! Tuli tuossa pari kk sitten ostettua W 201 -91 2.0E meisseli. Olen myös uusi tällä foorumilla ja terttis apuja. Ongelma on lämmityslaitteessa. Puhaltaa kyllä joka rööristä niinkuin pitääkin mutta lämmintä ainoastaan ikkunalle, eli sivuräppänöistä ja jaloille kylmää. Lämpöhanikoita kun kääntelee niin ainoastaan ikkunalle tuleva lämpö säätyy. Moottorilämmöt normaalit 85 astetta. Kennolle menevä ja tuleva putki yhtä KUUMAT eli en usko että kennokaan tukossa. Olen purkanut kojelautaa ja kaikki vivut liikkuvat niinkuin pitääkin. Autossa ei ole ns. närhenmunia konehuoneessa tai mitään piirikorttia kuten useissa autoissa mitä olen foorumilta lukenut. Säätimen takana on ohuita sähköjohtoja ja alipainaletkut jotka ovat myöskin ehjät. Tulipellin ja kajuutan välissä, kennolle menevässä putkessa oleva alipainesäädin toimii myös.

Alkaapa sapettaan vaikka eihän lämmitystä kesällä tarvi mutta sen tietää että jos sitä ei muistin aikana korjaa niin sitten sitä korjaa tuossa pihalla syksyn ekoilla pakkasilla. :roll:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201 lämmitys, ilmastointi”