Mitenkähän mun lohkolämmitin oikein toimii? Yöllä oli sen verran pakkasta, että auton lasit olivat kunnolla jään peitossa. Laitoin lämppärin puoleksi tunniksi päälle. Kun menin poisottamaan, valui vesi laseista
Mitä ihmettä oli tapahtunut? Mitään sisätilan lämmittimiä ei ole ostettuna ja bensalämmitin ei tietääkseni toimi, enkä siis ollut myöskään vielä käynnistänyt autoa.
Vai laskeeko se sieltä lämppärin kennosta sitte niin paljo lämmintä ilmaa läpi, että alkaa sulattelee laseja? Rintterissä on EHKÄ havaittavissa pientä tälläistä, kun pitää jotain... Useita tunteja lohkolämppäriä päällä... Ainakin mielestäni olen joskus huomannu...
Ei tainnu tässä vielä olla sitä jäähdytysveden kiertoa siinä tuulilasin alareunassa, tulikos se lankkuun vasta...
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
itsellänihän kans sulaa lasit ulkopuolelta sillä tavalla että keskelle lasia tulee kaksi sulaa isoa ympyrää vaikka pakkasta olisikin -10 astetta. Lämppärin kenno ilmeisesti päästää lämpöä läpi vaikka auto ei oisikaan käynnisää, näin ainakin epäilen.
Onko teillä muuten ihan lohkolämmitin, vai letkulämmitin kyseessä? Ite oon katellu Galixin uutta letkulämppäriä omaan pirssiin, niin se tulis sisäkierron letkun väliin (ainakin kun katsoo letkun kokoa..), jolloin varmaan sisätilat lämpenis tosi nopeesti...
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91