w123 300TDT ilmastointi ei pelaa

Vastaa Viestiin
Avatar
Rammstein69
Viestit: 180
Liittynyt: 01.10.2005 14:26
Paikkakunta: Humppila city

w123 300TDT ilmastointi ei pelaa

Viesti Kirjoittaja Rammstein69 »

kaikki pelaa muuten ok, paitsi että kylmää ei tule.
kytkee päälle, paineita on ja kylmäainetta tarpeeksi..
kylmäaine on sitä mitä pitääkin.

mutta mutta miksi ei tee kylmää?
BORN TO LOSE-LIVE TO WIN
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Rammstein. Ensialkuun tahdon kiittää sinua mahtavasta allekirjoitusestasi. 8) Nyt toimitaan seuraavanlaisesti:

Minä laitan karavaanipuhaltimen seisomaan naftaliiniin ja lopetan tupakoinnin ja juopottelun, samassa rytäkässä palkkaan ravintoterapeutin ja personaltrainerin holehtimaan lopusta. Tästä seuraa väistämättä se että elän vähintäänkin 117-vuotiaaksi. Ai niin, tyhjiöpakkaan varmuuden välttämiseksi myös pienkonebensiiniä. 8)

Minkähän ikäinen sinä lienet? Minä olen sen monesti mainitsemani 37. Lyhyellä keittäjälinjan matematiikalla elän vähintäänkin 2vk pidempään kuin sinä kun muutan elämäntapani vastaamaan intialaista gurua. 8)

Kun koittaa aika lähteä taivaallisiin sotajoukkoihin niin teemme sen tyylillä 8) : Sinä töllöät siihen kun työnnän karavaanin torven hanuriisi ja puhaltelen pakkisi puhkipahki. 8) Minä ajattelin kuolla vahingoniloon ja nauruun. 8)

:lol: :wink:

Niin, se lämmityshomma. Onko pässinmunien sulake ehjä ja kontaktit varmasti kunnossa? Silloinhan se työntää pelkkää kuumaa jos sinne ei mene virtasta. :roll:
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Ai se auto oliki 123. :shock:
Avatar
Rammstein69
Viestit: 180
Liittynyt: 01.10.2005 14:26
Paikkakunta: Humppila city

pässinmunat..

Viesti Kirjoittaja Rammstein69 »

hitostako minä tiedän paljonko virtaa sun pässinmuniesi läpi menee, mutta tuskin kovin vähäisiä määriä.

mahtaako siitä johtua nykyinen korkea sähkönhintakin,
tajunkankaan kulutuspiikeistä? :roll:
BORN TO LOSE-LIVE TO WIN
Avatar
raul
Doctor Zhiguli
Viestit: 1864
Liittynyt: 30.9.2005 12:57
Paikkakunta: Etelävaltio

Viesti Kirjoittaja raul »

Meni aika paljon ohi toi HVM sepustus tuossa ylempänä.... :shock: :roll: :lol:

Rammstein,

minkäikäinen auto/ilmastointi, onko manuaalinen vai automaattinen ilmastointityyppi? Mersufoorumilla oli se yksi tyyppi joka osaisi suoralta kädeltä vastata tuohon, en vain saa nimeä mieleen.

Itellä tuli ekana mieleen, toimiiko säätörullan / nappuloiden kontaktit?
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

raul kirjoitti:Meni aika paljon ohi toi HVM sepustus tuossa ylempänä.... :shock: :roll: :lol:

Rammstein,

minkäikäinen auto/ilmastointi, onko manuaalinen vai automaattinen ilmastointityyppi? Mersufoorumilla oli se yksi tyyppi joka osaisi suoralta kädeltä vastata tuohon, en vain saa nimeä mieleen.

Itellä tuli ekana mieleen, toimiiko säätörullan / nappuloiden kontaktit?
Juttu liittyy siihen kun rampsteini väittää että ostamani halpis-lehtipuhallin laukeaa alta aikayksikön. Ei aukea välttämättä asiaan vihkiytymättömälle. :D Puhallin muuten toimii edelleenkin. 8)
tapio89
ohjelmoija
Viestit: 1672
Liittynyt: 12.9.2006 22:35
Paikkakunta: Yyleäporg

Viesti Kirjoittaja tapio89 »

Kytkeekö kompuraa päälle jos laittaa ilmastoinnin päälle? Jos ei niin sitten on sähköissä vikaa. :D Ja jos kytkee, on oletettavaa että on kylmäaine vähissä -toteaa kylmäkoneasentajan poika.

Vai onko vika selvinnyt?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W123 lämmitys, ilmastointi”