Mistä löytyisi 126:sen räjäytyskuvia

Vastaa Viestiin
supersepe
Viestit: 699
Liittynyt: 14.4.2008 8:07
Paikkakunta: Masku

Mistä löytyisi 126:sen räjäytyskuvia

Viesti Kirjoittaja supersepe »

Saisi olla vähjän joka paikkaan, kun noita juttuja tulee esiin ja miettii, että mitähäm esim konepellin veteokahvaan kuuluu, kon on jotenkin mennyt osittain rikki, niin sitten olisi kivampi kysyä osia täältäkin
Avatar
lowmans
Joutokäynti-spesialisti
Viestit: 400
Liittynyt: 07.10.2006 17:42
Paikkakunta: kemi

Viesti Kirjoittaja lowmans »

no tuo detali.ru on minusta kätevä sivusto..
sieltä vasemmasta laidasta vaan mercedes ja sinne vin niin jo räjähtää :)
kaiken minkä huollan myös korjaan!
Juhanit
Viestit: 1411
Liittynyt: 27.4.2008 7:47

Viesti Kirjoittaja Juhanit »

supersepe
Viestit: 699
Liittynyt: 14.4.2008 8:07
Paikkakunta: Masku

Viesti Kirjoittaja supersepe »

Kiitos noista sivuista :D
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

jaa, että räjäytys kuvia :arrow: ohoh, mutta käviskö hätätilassa nämä :arrow:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

josko noilla selekiäis :roll:
supersepe
Viestit: 699
Liittynyt: 14.4.2008 8:07
Paikkakunta: Masku

Viesti Kirjoittaja supersepe »

Siis aivan mahtavaa :D , siksi räjäytyskuvia :D :D :D , että tiedän mitä osia tuohon kuuluu. minulla on tuo muovi hajonnut ja sitten tuo kahva on yhdellä ruuvilla saranoitu johonkin pehnusteeseen, huh,huh , melkoinen viritys, käyn hieman kurkkaamassa paljonko on hajonnut. onko noissa joku juttu, että jäävät käteen vai minulla vaan sellainen.
supersepe
Viestit: 699
Liittynyt: 14.4.2008 8:07
Paikkakunta: Masku

Viesti Kirjoittaja supersepe »

kyllä minulta on tuosta alkuperäisestä jutusta se saranaosa murtunut joskus pois, että tuollainen pitäisi jostain ostaa ilman vaijeria :D
Juhanit
Viestit: 1411
Liittynyt: 27.4.2008 7:47

Viesti Kirjoittaja Juhanit »

Muistutetaan nyt vielä että parhaat räjäytyskuvat syntyvät oikeilla aineilla ja suurnopeuskameralla :)
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

Juhanit kirjoitti:Muistutetaan nyt vielä että parhaat räjäytyskuvat syntyvät oikeilla aineilla ja suurnopeuskameralla :)
mitähän noi oikeat aineet ovat ja millanen se suurnopeuskamera sitten on :roll: kun mulla on vaan sellanen vanaha kameran rämä ja mitähän se aine sitten mahtaa olla :?: olisko jallua ettei käsi tärise :wink:
olen pahoillani kuvien huono tasoisuudesta, mutta voin luvata että ne eivät parane, mutta nyt ainakin vähenee :shock:
Juhanit
Viestit: 1411
Liittynyt: 27.4.2008 7:47

Viesti Kirjoittaja Juhanit »

touhottaja kirjoitti: mitähän noi oikeat aineet ovat ja millanen se suurnopeuskamera sitten on :roll: kun mulla on vaan sellanen vanaha kameran rämä ja mitähän se aine sitten mahtaa olla :?: olisko jallua ettei käsi tärise :wink:
olen pahoillani kuvien huono tasoisuudesta, mutta voin luvata että ne eivät parane, mutta nyt ainakin vähenee :shock:
Aineet toimittaa vaikkapa Forcit: http://www.forcit.fi/
Kameroita saa vaikkapa olympukselta. i-Speed FS:stä irtoaa miljoona framea sekunnissa, joka alkaa jo riittämään irtoavien osien havainnointiin :)
Avatar
Jsus4
Viestit: 331
Liittynyt: 21.4.2007 14:37
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja Jsus4 »

Juhanit kirjoitti:Muistutetaan nyt vielä että parhaat räjäytyskuvat syntyvät oikeilla aineilla ja suurnopeuskameralla :)
Jep, ja tulee mersu kerralla kuntoon.... Lopullisesti.
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

mitä tää homma ny oikein tarkottaa, ei tossa ny kummonenkaan insinööri tartte olla että käsittää noi kuvat, vaikka ovatkin teijän mielestä niin huonoja :shock: ehän mää ny toisten takia uutta kameraa hanki :?
tää kuvaaminen oli sitten tässä :wink:
käyttäkää vaan ainetta keskenänne :shock: ja runsaasti :idea:
Avatar
laineracing
Rasvanäppi
Viestit: 3104
Liittynyt: 12.11.2007 16:26
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

http://www.google.fi/imgres?imgurl=http ... 80&bih=870

tuossa on touhottaja w126 RÄJÄYTYSkuva :wink:
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

laineracing kirjoitti:http://www.google.fi/imgres?imgurl=http ... 80&bih=870

tuossa on touhottaja w126 RÄJÄYTYSkuva :wink:
kyllähän mää yskän ymmärrän, mutta ny yhen nokkapellin aukasu vivun tautta :roll:
ettei vaan ny osus myöhemmin omaan nilikkaan :idea:
Avatar
BTriker
Viestit: 570
Liittynyt: 21.10.2010 20:45
Paikkakunta: Näläkämaa

Viesti Kirjoittaja BTriker »

Eiköhän noista Touhottajan kuvista ole ollut aika suuri apu monelle, joten turhat pulinat pois. Laatu on niin hyvä, että jos noista ei näe niin ei varmaankaan kannata alkaa rassaamaan. :roll:
W163 mölli
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 om606 compound STC,
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
supersepe
Viestit: 699
Liittynyt: 14.4.2008 8:07
Paikkakunta: Masku

Viesti Kirjoittaja supersepe »

Minä ainakin kiitan kovasti noista kuvista, koska minulla tilanne oli se, että siellä jalkatilassa oli kyllä jotain osaa, mutta kun en ole ehjää nähnyt aikaisemmin, niin nämä kuvat olivat siis niin 100% juuri sitä mitä tuolla alkuun kiittelin, minä siis vilpittömästi ihmettelin, että selventävästi joka kantilta ja selviä kuvia mutta joku vitsi kait tuossa sitten on meneillään.
Ajatellaan asiaa vielä silleen, että nämäkin kuvat olisi jossain haulla, mitä itse en oikeen koskaan hoksaa käyttää, niin jos joku muukin olisi yhtä hölmö kuin minä kysymään "räjäytys" tai osakuvaa, niin ei parempaa voisi löytyä kuin juuri touhottajan kuvat kahvan osista, :oops:
Juhanit
Viestit: 1411
Liittynyt: 27.4.2008 7:47

Viesti Kirjoittaja Juhanit »

En ole missään kohden moittinut herra Touhottajan kuvamateriaalia enkä edes sitä kommentoinut. Jos huumorintaju on huonoa niin kannattaa kuitenkin koittaa ymmärtää että jokaista kommenttia ei pidä ottaa itseensä ja vetää heti herneitä nenään.

Jos tämä on sitä "Rennompaa Vaihtoehtoa" niin minun puolestani nostolaitteen omistussuhde saa pysyä muuttumattomana...
Avatar
Jsus4
Viestit: 331
Liittynyt: 21.4.2007 14:37
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja Jsus4 »

Ei kai täällä nyt kukaan Touhon kuvia moiti, en minä ainakaan. Päin vastoin, olen hyvinkin kiitollinen, sillä monta kertaa olen niistä apua saanut.

Oma kommenttini oli puhtaasti huumoria ja viittasin aineilla oikeisiin räjähdysaineisiin/räjäytykseen....
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

äläkääpäs pojjaat ny vielä alakako puolustautuu, tartteehan tää asia vielä pohdiskelua :twisted: ja lisä selevennyksiä :wink: vai oliskohan kumminki parempi tehä uus topikki asiasta :ope:
supersepe
Viestit: 699
Liittynyt: 14.4.2008 8:07
Paikkakunta: Masku

Viesti Kirjoittaja supersepe »

:D :D
supersepe
Viestit: 699
Liittynyt: 14.4.2008 8:07
Paikkakunta: Masku

Viesti Kirjoittaja supersepe »

:D :D
Avatar
Laaksonen
aktiivimeseläinen
Viestit: 9026
Liittynyt: 17.7.2007 23:39
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja Laaksonen »

Räjäytyskuvista en osaa sanoa, mutta tämmöinen turvallisuuteen liittyvä kuva olis näyttää:
Kuva
Kuva
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

eipä niitä räjäytys kuvia taida olla pahemmin painettuna, kaiketi niitä pdf muodossa on mutta nekin vieraalla kielellä mistä ite en ymmärrä mittään :roll:
mun koneella taitaa olla muutama räjäytys kuva, mutta eihän niistä kellekkään mittään hyötyä ole kun niissä ei ole kuvan selityksiä :wink:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 sedan, coupe / R & C 107”