alku.per.varusteet.

Vastaa Viestiin
mr.s.
Viestit: 2
Liittynyt: 25.10.2007 0:46
Paikkakunta: Rovaniemi

alku.per.varusteet.

Viesti Kirjoittaja mr.s. »

terve! tuossa olisi tiedossa itselle niin -85 vm:n 280s marsu, ja ajattelin kysellä että mitkä ovat kyseisen mallin alkuperäisvarusteet+ sitten että mitä olisi hyvä katsoa kun kyseisen auton ostaa? siis yleensä olevat viat. autohan ei tosiaan ole mikään uusi, mutta kuulema täysin siistissä kunnossa vasta massattu pohja jne jne. vastailkaapas ja kiitos jo etukäteen!
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10602
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Terve.

Hommaa kiikarissa olevan auton alustanumero ja syötä se mesen etusivulta löytyvään vin decoderiin (linkki oikeassa alakulmassa), veli venäläinen on tehnyt tuommosen sivuston, jolla pitäisi löytyä autosi varusteluettelo.

Tai tehään tämä helpoksi... Linkki tuossa:

http://www.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng

:D
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
kaijan
Viestit: 16
Liittynyt: 26.4.2007 12:57
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja kaijan »

jos auton pohjaa on massattu kannattaa kysyä myyjältä onko se sitten ollut ruosteessa vai miksi tehty kyseinen toimenpide :shock: . Sytytysjärjestelmää kannattaa tutkailla että onko siinä kuinka vanhat nuo sytytysosat. Omassa kasikoneisessa kun on jo tähän asti lopahtanut virranjakajan pöyrijä kahdesti ja tulpanjohdot, ja loppuja en sitten uskalla ajatellakaan :shout: en tiedä tuosta kutoskoneesta mutta ainakin kunnossa olevan kasikoneen päälle pitää pystyä laittamaan kahden euron kolikko ilman että se kaatuu tärinästä.

Öljynpaineethan kannattaa aina tarkistaa kun kone on käynnissä :ope:
Avatar
Sivonen
Viestit: 4939
Liittynyt: 20.9.2005 20:48
Paikkakunta: Jämsänkoski City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Öljynpaineen rajat on 0,3 tyhjäkäynnillä ja 3000rpm:llä pitää olla maksimissa.

Aika fiksu veto olisi ottaa venttiilikopan tiiviste, 13mm hylsy ja pikkuräikkä mukaan kun menet katsomaan autoa. Nokka-akselit noista meinaan kuluu aika usein, kannattaa tarkistaa ne. Vaihto maksaa muutaman satasen, jos itse tekee (uudet nokat ja keinut plus kaikki yläkerran tiivisteet).

Raklattaa se kone aikalailla ehjänäkin, siinä kun ei ole hydraulinostajia, vaan kovat.

Muuten aika varmatoiminen moottori.
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret

Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 sedan, coupe / R & C 107”