w126 300sel-300sdl turbo- the end..varaosa auto jäi(myydään)
w126 300sel-300sdl turbo- the end..varaosa auto jäi(myydään)
elikkä jos jatkaisin tuota kirjoittelua tuosta autosta ja kuviaki kun saa kamera härvelit kondikseen...
heti alussa oli sellainen vika kun veti ilmat sillon tällöin no onneks tiesin suurin piirtein vian ja eiku tankki pois ja sieltä se vika löyty paskaa siel oli varmaan semmoinen puol senttiä pohjalla ...
imu sihti oli se olennaisin siinä oli sellainen sentin kerros kakkaa... melko lail tukossa ..
heti alussa oli sellainen vika kun veti ilmat sillon tällöin no onneks tiesin suurin piirtein vian ja eiku tankki pois ja sieltä se vika löyty paskaa siel oli varmaan semmoinen puol senttiä pohjalla ...
imu sihti oli se olennaisin siinä oli sellainen sentin kerros kakkaa... melko lail tukossa ..
Viimeksi muokannut janne.h, 19.5.2011 22:48. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
tuota ei kuulemman ollu vikaa muutako 4 tinausta oli huonoa, et toivotaan et alkaa pelaan ku on niin vit.. kallis toi uusikinHVM kirjoitti:Onkos toosa kondensaattoreiden vaihdossa?janne.h kirjoitti:vakionopeuden säädin ei ole pelannut ... ens viikolla saa säätö poksin ns.huollosta niin näkee alkaako pelata.
tuli tos mieleen et joku puhu jossain et näyttää polttoaine mittari väärin ... mulla loppu polttoaine ennen tankin puhdistusta noin viisari verran ennen nollaa .. valo kyl palo mut ei päässy ku 35 km sen jälkeen ku sytty .. nyt olen ajanut sillee et on nollassa ja ei loppunut polttoaine... ja jos joku suunnittelee tuota imusittiä puhdistaa niin sen saa pois ilman et käyttää tankkia pois... itse käytin pois ku ei tiennyt et on tollainen sihti tuol...
Re: jatkoa tuolle w126 300sel--- 300sdl tuli ostettua tuolla
tuota ilmojen vetely vikaa oli jo minun aikana. Tympiä homma kun alkaa motarilla nykimään.janne.h kirjoitti: heti alussa oli sellainen vika kun veti ilmat sillon tällöin no onneks tiesin suurin piirtein vian ja eiku tankki pois ja sieltä se vika löyty paskaa siel oli varmaan semmoinen puol senttiä pohjalla ...
imu sihti oli se olennaisin siinä oli sellainen sentin kerros kakkaa... melko lail tukossa ..
suunnitelmia olis paljon mut mistä löytyy aika tähän kaikkeen...
- ovet vaihtaa (sähkö lasit) penkkien ohjaukset
- penkit (sähkö)
- kattoluukku (parempi)
- peräkontin kansi...
- keskikonsoli-
- johto sarjoja... jotain pientä
ja tuon jälkeen tulee uusi maali pinta ...
kiitokset mika.t ei tarvi onneks ostaa mittää osia kun on kaikki jo valmiiksi
- ovet vaihtaa (sähkö lasit) penkkien ohjaukset
- penkit (sähkö)
- kattoluukku (parempi)
- peräkontin kansi...
- keskikonsoli-
- johto sarjoja... jotain pientä
ja tuon jälkeen tulee uusi maali pinta ...
kiitokset mika.t ei tarvi onneks ostaa mittää osia kun on kaikki jo valmiiksi
juu ei toimi ollenkaan.... ei tee niin yhtikäs mitään... poksissa se vika nähtävästi on ... ku käskyt poksille tulee ja virta mut mitään ei lähde ..... eilen mittailin sit ja sinne kyl kaikki käskyt tulee .. jarru.kiihdyty.hiljennus.pois päältä.ja se resume... ne kyl oli jolleenki sekaisin ne virrat et en tiedä sit tuliko oikeeseen paikkaan ne virrat... hiljennys ja kiihdytyd ... kummassakin asennos tuli kahteen liittimeen virta... toiseen heikompi...
- Malm
- W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
- Viestit: 1657
- Liittynyt: 23.10.2005 18:00
- Paikkakunta: Limika/Oulu
Tulleeko nopeusmittarin HALL-anturilta myös nopeustieto ?janne.h kirjoitti:juu ei toimi ollenkaan.... ei tee niin yhtikäs mitään... poksissa se vika nähtävästi on ... ku käskyt poksille tulee ja virta mut mitään ei lähde ..... eilen mittailin sit ja sinne kyl kaikki käskyt tulee .. jarru.kiihdyty.hiljennus.pois päältä.ja se resume... ne kyl oli jolleenki sekaisin ne virrat et en tiedä sit tuliko oikeeseen paikkaan ne virrat... hiljennys ja kiihdytyd ... kummassakin asennos tuli kahteen liittimeen virta... toiseen heikompi...
-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
- Malm
- W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
- Viestit: 1657
- Liittynyt: 23.10.2005 18:00
- Paikkakunta: Limika/Oulu
Joo vaikeapa sitä on mittailla, pitäs samalla kääntää nopeumittarin viisaria
Vai että kävi huollossa, eikös ne vaihtanut muka konkkia ? Kyllä kai se on ihan perussetti että vaihretaan ne konkat jos poksi on auki. Vanhoissa konkissa on myös semmoinen ominaisuus ettei ne välttämättä päällepäin kehitä mitään kismaa vaikka olisivatkin hiukka huonommassa kunnossa.
Kokeilitko jo tuota HVM:n ehdottamaa kiihtyykö se viiksesta kikkaa, kun pitää siinä "kiihdytä" asennossa pitempään ?
-Risto
Vai että kävi huollossa, eikös ne vaihtanut muka konkkia ? Kyllä kai se on ihan perussetti että vaihretaan ne konkat jos poksi on auki. Vanhoissa konkissa on myös semmoinen ominaisuus ettei ne välttämättä päällepäin kehitä mitään kismaa vaikka olisivatkin hiukka huonommassa kunnossa.
Kokeilitko jo tuota HVM:n ehdottamaa kiihtyykö se viiksesta kikkaa, kun pitää siinä "kiihdytä" asennossa pitempään ?
-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
juu ei tee mitään vaik pitää puol tuntia viikseä jossain asennossa....
niiin ne meinas SIEL HUOLLOSSA ettei ole missään osisa vikaa siinä piirilevyssä... epäilen kyl tuota.. siinhen se vähän viittaa tuo vika jos sinne tullee käskyt ja mitään ei lähde... SANOIN KYL NOISTA KONKISTA MUT EI OLLU VAIHTANU
niiin ne meinas SIEL HUOLLOSSA ettei ole missään osisa vikaa siinä piirilevyssä... epäilen kyl tuota.. siinhen se vähän viittaa tuo vika jos sinne tullee käskyt ja mitään ei lähde... SANOIN KYL NOISTA KONKISTA MUT EI OLLU VAIHTANU
Viimeksi muokannut janne.h, 15.9.2007 15:27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
tuol on mersusta kuvia ei osaa oikee laitta muualle....... pitää yrittää saada kuvia sit nuista mitä laittaa .. eli projekti kuvia ....
http://irc-galleria.net/archive.php?nic ... id=1469439
http://irc-galleria.net/archive.php?nic ... id=1469439
todii elikkä jotain tapahtunut täs viikkojen aikana -........
lämmän säätö venttiilit toimii vihdoinkin,, ei ollu aivan sille kliks klops paikallaan ku jäi ne kelat sinne sysyteemiin kiini ja kansi jäi käteen... käämit poikki.. noh ei kait siinä ku päätä raapien tekeen asialle jotain ... ei tinakolvia eikä muutenkaa liiaksi työkaluja... no purin kelat ja otin muuteman kierroksen käämiä esille ja vein ne kannen välistä sinne liittimen väliiin... heh kyl toimii.
sit tuos ilmeni sellainen vika kun paino kaasun pohjaan niin jäi pohjaan muutamaksi sekentiksi joskus pitemmäksi ajaksi... no taas raavittii päätä ja rasvattii kaikki nivelet ja muuta haettii vikaa ,, ei mitäää pari viikoo meni ja taas katsoo et miä siel painaa .... noh löytyhön se lopuks.... se akseli joka menee tulipellistä koneeseen ... imusarjan päässä on sellanen muovi kiinike jonka sisällä sellainen pallo mallinen pusla .. se oli tullut ulos sielt .. noh siinä sit huomasin et eihän täs ole menny kaasu kunnolla pohjaan koko aikana ... osat kuntoo ja kokeileee jeeeee nyt löyty ne tehot... tuntee et siel oikeesti tapahtuu kun polkasee ...
TÄSTÄHÄN TULEE ROMAANI
xenonit tuli... tuossa ilta oli jo yhdeksän kun sain ne käteee ja pakettii repimään auki ,,, siinä ne oli ... pimeää oli jo ja pihalla huonot valot... ei muutako asentamaan ... menihän siinä joku tovi ku pimeässä värkkää mut nyt ne on siel... siin samalla lisä valot poistin ei niillä tee enään mittää... näkee oikeesti paremmin ku lisä valoil... heh
lämmän säätö venttiilit toimii vihdoinkin,, ei ollu aivan sille kliks klops paikallaan ku jäi ne kelat sinne sysyteemiin kiini ja kansi jäi käteen... käämit poikki.. noh ei kait siinä ku päätä raapien tekeen asialle jotain ... ei tinakolvia eikä muutenkaa liiaksi työkaluja... no purin kelat ja otin muuteman kierroksen käämiä esille ja vein ne kannen välistä sinne liittimen väliiin... heh kyl toimii.
sit tuos ilmeni sellainen vika kun paino kaasun pohjaan niin jäi pohjaan muutamaksi sekentiksi joskus pitemmäksi ajaksi... no taas raavittii päätä ja rasvattii kaikki nivelet ja muuta haettii vikaa ,, ei mitäää pari viikoo meni ja taas katsoo et miä siel painaa .... noh löytyhön se lopuks.... se akseli joka menee tulipellistä koneeseen ... imusarjan päässä on sellanen muovi kiinike jonka sisällä sellainen pallo mallinen pusla .. se oli tullut ulos sielt .. noh siinä sit huomasin et eihän täs ole menny kaasu kunnolla pohjaan koko aikana ... osat kuntoo ja kokeileee jeeeee nyt löyty ne tehot... tuntee et siel oikeesti tapahtuu kun polkasee ...
TÄSTÄHÄN TULEE ROMAANI
xenonit tuli... tuossa ilta oli jo yhdeksän kun sain ne käteee ja pakettii repimään auki ,,, siinä ne oli ... pimeää oli jo ja pihalla huonot valot... ei muutako asentamaan ... menihän siinä joku tovi ku pimeässä värkkää mut nyt ne on siel... siin samalla lisä valot poistin ei niillä tee enään mittää... näkee oikeesti paremmin ku lisä valoil... heh
tuos on kuva siitä kaasun puslasta...
http://s219.photobucket.com/albums/cc6/ ... uva032.jpg
ei toi toimi mikäs on vikana oisko ideoita
http://s219.photobucket.com/albums/cc6/ ... uva032.jpg
ei toi toimi mikäs on vikana oisko ideoita
noh tää pitäs toimii siel on vähän kaikkii kuvii mersu projektista
http://s219.photobucket.com/albums/cc6/janne_81/
http://s219.photobucket.com/albums/cc6/janne_81/
Mulla on täällä Keravalla yksi 300SD '83, Californian tuonti (myynnissä). Näin loppukesästä myös saman värisen SDL:n täällä ja voi pojat miten siistissä kunnossa se olikaan. Tahtois sellaisen, mut... No joo, Jannelle lykkyä Repro SDL:n kanssakilander kirjoitti:Onkos noita diesel ässiä paljonkin foorumilaisilla?