sika on viho viimeistä tavaraa noihin tai mihinkään missä on peltiä ja kosteutta
 sika on viho viimeistä tavaraa noihin tai mihinkään missä on peltiä ja kosteutta  samassa paikassa
 samassa paikassa 
Eli niin kutsuttua kallista säästöä...pumba kirjoitti:Sikafleksin kierrät kaukaa pitää sisällään semmoisia aineita että ruostuu taatusti....sitä varten mitä suunnittelet on ihan omat massat....sika on viho viimeistä tavaraa noihin tai mihinkään missä on peltiä ja kosteutta
samassa paikassa

juu eiJsus4 kirjoitti:mutta ei taida kannattaa laittaa tippumaan ihan vielä....
 mutta jos sillon heinäkuun puolvälin tienoolla
  mutta jos sillon heinäkuun puolvälin tienoolla
Jos tulet Porin kautta Eurajoelle ja siitä Lapin suuntaan, niin hiekkatietä on noin 10 m ja sekin alamäkeä.eero1989 kirjoitti:niin juu,, mulla tuli tuo isompi mobedi "valmiiksi" kesäkuun vikalla viikolla.. pienemmästä on syyläri vielkin maailmalla,, tarviiko siellä päässä ajaa kuinka pitkä matka hiekkatietä,, superbikella olen kerran kokeillut ajaa hiekka tietä 20km/h on aikalailla maks vauhti,, ja kun 30km/h saakka luistellaan kytkimellä.. niin eiku sitä vaan mietein että tulisinko sittenkin tuolla enskalla..

Joo, saman tyylinen projekti taitaa olla. Olisihan se kiva, jos pääsis vielä tänä kesänä luvan kanssa ajelemaan, kun tuo on kuitenkin odottanut tallissa jo muutaman vuoden.Wikke kirjoitti:Ohoh hieno SL täälläkin. Taitaa olla ihan samanlaista roplaamista mitä minullakin. Lattiat on varmasti jokaisessa noissa vaihtokunnossa. Lähtökohta näyttäs olevan aavistuksen parempi mitä mulla.
Toivotaan että tälle kesälle valmistuu

Juu, ensi viikolla meinasin käyttää katsastuksessa.Jsus4 kirjoitti:Aiotko itse saada täksi kesäksi liikenteeseen, vai onko kyseessä pidemmän tähtäimen suunnitelma...?Wikke kirjoitti:Ohoh hieno SL täälläkin. Taitaa olla ihan samanlaista roplaamista mitä minullakin. Lattiat on varmasti jokaisessa noissa vaihtokunnossa. Lähtökohta näyttäs olevan aavistuksen parempi mitä mulla.
Toivotaan että tälle kesälle valmistuu
 Pientä painetta nyt mutta tuleepahan tehtyä kun loma kerran on ja aikaa. Talvella sitten sisustan sipistelyä ja pikkupuutteiden korjauksia. Kesät on kuitenkin tarkoitus pitää ajossa, vielä en ala atomeiksi tuota purkamaan, katsotaan 10 vuoden päästä kun on pahimmat ajohalut lähteny.
 Pientä painetta nyt mutta tuleepahan tehtyä kun loma kerran on ja aikaa. Talvella sitten sisustan sipistelyä ja pikkupuutteiden korjauksia. Kesät on kuitenkin tarkoitus pitää ajossa, vielä en ala atomeiksi tuota purkamaan, katsotaan 10 vuoden päästä kun on pahimmat ajohalut lähteny.  

Tosin hyvähän ne kaikki vanhat paskat olisi saada simpukasta liikkeelle... Suodatin toki vaihdetaan säiliön pohjalle myös.
 Tosin hyvähän ne kaikki vanhat paskat olisi saada simpukasta liikkeelle... Suodatin toki vaihdetaan säiliön pohjalle myös.