Polttoine loppuu.

Vastaa Viestiin
Rempaaja
Viestit: 30
Liittynyt: 22.4.2016 19:28

Polttoine loppuu.

Viesti Kirjoittaja Rempaaja »

Mittarin näyttö 1/4 sammuu polttoaine pulaan.
Tankki on satulalaukkutyyppinen ,vänkärin puoli tyhjä,kuskin puoli täysi.
Ilmeisesti ie paluupolttoainetta joka siirtäis tankkista toiseen.
Olen äimän käkenä missä moinen vika??
MHe
Viestit: 1150
Liittynyt: 17.6.2008 15:50
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja MHe »

joko se venturivehjes joka siirtää polttoaineen on tukossa/viallinen tai sitten paluuvirtaus ei sopiva (en osaa sanoa liikaa vai ei, periaatteessa suurempi virtaus pitäisi aikaansaada suuremman siirronmutta johonkin arvonhan sekin saturoituu eli jos plauuvirtaus kasvaa liikaa on siitokapasiteetti jo maksimissaan jolloin syntyy epätasapaino). No anyway olen kuullut vian korjaantuneen uudella korkeapainepumpulla (paluuvirtaus oikea), mutta kannattaa ainakin avata se siirtohärpäke ja tutkia puhtaus (ei ihan helppo homma). Llisää ainakin lontoon mersufoorumeilta haulla 'saddle tank syndrome'...
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07

Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Rempaaja
Viestit: 30
Liittynyt: 22.4.2016 19:28

Viesti Kirjoittaja Rempaaja »

Minulla oli viimekesänä molemmat puolet pihassa pöydallä.
Molemmilla oma pesuvati ja löpöä ajoin motonetin sähköpumpulla
ympäri. Kuskin puoli tyhjeni?? Laitoin takaisin,vika ei korjaantunut.
Ensikesänä jatketaan kun tietäs miten.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4253
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Rempaaja kirjoitti:Minulla oli viimekesänä molemmat puolet pihassa pöydallä.
Molemmilla oma pesuvati ja löpöä ajoin motonetin sähköpumpulla
ympäri. Kuskin puoli tyhjeni?? Laitoin takaisin,vika ei korjaantunut.
Ensikesänä jatketaan kun tietäs miten.
vaihtamalla viallen tasaus härpäke tai koko tankki
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
MHe
Viestit: 1150
Liittynyt: 17.6.2008 15:50
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja MHe »

Kuuntele gurua :D
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07

Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Vika vai insinöörin luoma tyyppiominaisuus, johon tulee sopeutua? Tankkaa usiammin. :idea:

Helepompaa se sentään on, verraten jos nykysinki vielä joutus takalunkan reunoissa roikkuvaan kakluuniin lykkäämään koivunoppaa kytemään. :D
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W203 / R170 moottori”