oisko siitä mitään haittaa jos tuon alkuperäsen vaihasi tosiaan johonkin yksinkertasempaan. lähinnä sen takia kun se alkuperänen suodatin kotelo on jotain kovaa muovia jonka on lämpö väännelly mutkalle
rämissee ilkeesti
kyseessä siis C200cdi -05
alkuperäisen ilmansuodattimen tilalle esim kartiosuodin
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: alkuperäisen ilmansuodattimen tilalle esim kartiosuodin
Kunhan on semmoinen (kuiva ei öljyttävä)aadolf kirjoitti:oisko siitä mitään haittaa jos tuon alkuperäsen vaihasi tosiaan johonkin yksinkertasempaan. lähinnä sen takia kun se alkuperänen suodatin kotelo on jotain kovaa muovia jonka on lämpö väännelly mutkalle
rämissee ilkeesti
kyseessä siis C200cdi -05
mikä ei sotke ilmamassa mittaria(niitähän kuluu muutenkin)
Lisäksi sen ilman pitää olla vähintään yhtä kylmää kuin nyt kun se tulle putkea pitkin suodatimelle, vielä lisä haittana kovempi imumeteli,
Ehjä koppa jostain purkaamolta,
Ja jos se vanha on saanut sen takia lämpöä että lämpösuoja pelti siitä alta on rikki tai suodatimen kopan kiinitys pettänyt ne samalla uusiksi
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
eli unohgetaan koko kikkailu ja ehjäilään vaan alkuperäinen
pellit ja ja kotelon kiinnitykset ehjät, muttakin eo ole joskus laitettu sitä kantta kunnolleen, ni on jääny kmpeuksiin ja sen ja ilmeisesti lämmöntakia mutkalla koko koppa kyllä sen kannen sai paikalleen kun aikasa murjo... ja parilla ruuvvilla kiinni kyllä taas tuossaki huomaa miten on mersulla laatu menny ku lehmänhäntä alaspäin, ennevanhaan oli nuokin kiinnitysklipsit vielä kunnollisia, ei niiku tussaki jo tuollaset pellinpalat mitkä ei pysy edes paikallaan ku aukoo......
pellit ja ja kotelon kiinnitykset ehjät, muttakin eo ole joskus laitettu sitä kantta kunnolleen, ni on jääny kmpeuksiin ja sen ja ilmeisesti lämmöntakia mutkalla koko koppa kyllä sen kannen sai paikalleen kun aikasa murjo... ja parilla ruuvvilla kiinni kyllä taas tuossaki huomaa miten on mersulla laatu menny ku lehmänhäntä alaspäin, ennevanhaan oli nuokin kiinnitysklipsit vielä kunnollisia, ei niiku tussaki jo tuollaset pellinpalat mitkä ei pysy edes paikallaan ku aukoo......
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Putsarin tukioisuuden mittari(toimii miten sattuu alipaineella, siinä kohtaa kun se jotain nousua näytää on putsari jo yleensä ihan tukossa)jeshei kirjoitti:Asiasta mikki hiireen. Eli mikäs siinä normaalissa ilmanputsarin kotelossa on se pieni mittari? taisi olla 0-100% lukemat?
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä