alkuperäisen ilmansuodattimen tilalle esim kartiosuodin

Vastaa Viestiin
aadolf
Viestit: 585
Liittynyt: 28.11.2010 12:13

alkuperäisen ilmansuodattimen tilalle esim kartiosuodin

Viesti Kirjoittaja aadolf »

oisko siitä mitään haittaa jos tuon alkuperäsen vaihasi tosiaan johonkin yksinkertasempaan. lähinnä sen takia kun se alkuperänen suodatin kotelo on jotain kovaa muovia jonka on lämpö väännelly mutkalle :twisted:
rämissee ilkeesti
kyseessä siis C200cdi -05
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Re: alkuperäisen ilmansuodattimen tilalle esim kartiosuodin

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

aadolf kirjoitti:oisko siitä mitään haittaa jos tuon alkuperäsen vaihasi tosiaan johonkin yksinkertasempaan. lähinnä sen takia kun se alkuperänen suodatin kotelo on jotain kovaa muovia jonka on lämpö väännelly mutkalle :twisted:
rämissee ilkeesti
kyseessä siis C200cdi -05
Kunhan on semmoinen (kuiva ei öljyttävä)
mikä ei sotke ilmamassa mittaria(niitähän kuluu muutenkin)
Lisäksi sen ilman pitää olla vähintään yhtä kylmää kuin nyt kun se tulle putkea pitkin suodatimelle, vielä lisä haittana kovempi imumeteli,

Ehjä koppa jostain purkaamolta,
Ja jos se vanha on saanut sen takia lämpöä että lämpösuoja pelti siitä alta on rikki tai suodatimen kopan kiinitys pettänyt ne samalla uusiksi
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
aadolf
Viestit: 585
Liittynyt: 28.11.2010 12:13

Viesti Kirjoittaja aadolf »

eli unohgetaan koko kikkailu ja ehjäilään vaan alkuperäinen :D
pellit ja ja kotelon kiinnitykset ehjät, muttakin eo ole joskus laitettu sitä kantta kunnolleen, ni on jääny kmpeuksiin ja sen ja ilmeisesti lämmöntakia mutkalla koko koppa :evil: kyllä sen kannen sai paikalleen kun aikasa murjo... ja parilla ruuvvilla kiinni :roll: kyllä taas tuossaki huomaa miten on mersulla laatu menny ku lehmänhäntä alaspäin, ennevanhaan oli nuokin kiinnitysklipsit vielä kunnollisia, ei niiku tussaki jo tuollaset pellinpalat mitkä ei pysy edes paikallaan ku aukoo......
jeshei
Viestit: 18
Liittynyt: 26.2.2012 12:42

Viesti Kirjoittaja jeshei »

Asiasta mikki hiireen. Eli mikäs siinä normaalissa ilmanputsarin kotelossa on se pieni mittari? taisi olla 0-100% lukemat?
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

jeshei kirjoitti:Asiasta mikki hiireen. Eli mikäs siinä normaalissa ilmanputsarin kotelossa on se pieni mittari? taisi olla 0-100% lukemat?
Putsarin tukioisuuden mittari(toimii miten sattuu alipaineella, siinä kohtaa kun se jotain nousua näytää on putsari jo yleensä ihan tukossa)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W203 / R170 moottori”