W203 270CDI Hyytyy ja taas piristyy? Pika-apua?
W203 270CDI Hyytyy ja taas piristyy? Pika-apua?
Vaimo soittelee matkalta, jotta mese kiihtyy n. 200 metriä ja hyytyy aina ja kohta taas kiihtyy...ei muita hälyjä kuin tälläinen: Perv. Serv on time...?
Laatikko kun vaihtaa 5:lle, niin hyytyi aluksi, nyt kuulemma joka vaihteella tekee saman.
Sama manuaalilla, S ja W asennoillakaan ei vaikutusta.
Sammuttaminen ei helpottanut-mikähän vikana?
Täytyy lähteä itekin tutkailemaan merssua
Laatikko kun vaihtaa 5:lle, niin hyytyi aluksi, nyt kuulemma joka vaihteella tekee saman.
Sama manuaalilla, S ja W asennoillakaan ei vaikutusta.
Sammuttaminen ei helpottanut-mikähän vikana?
Täytyy lähteä itekin tutkailemaan merssua
Viimeksi muokannut Lexa, 06.9.2011 15:42. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
sehän pitää katella sieltä ratin tietokoneelta se lämpötila vai liekkö se sit hälyttelee kun kone kiehuu??Lexa kirjoitti:Ensidiagnoosi: ainakin ylävesiletku rikki...mutta ei ollut kuulemma nostanut niitä lämpöjä alkuun kun tuota hyytymisefektiä teki.
aattelin vaan että ei mun eukkoo ainakaan tiedä lämpöjen seurailusta tuossa autossa tuon taivaallista ellei erikseen varota että seuraile hiukan (laitoin uuden termarin ja pyysin seurata tilannette hiukan niin kurssittaahan sen piti siihenki )
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Juu, ratista näppäilemällä katotaan...ja emäntäkin osaa katella
Jäähdytinnestettä se onkin hälytelly silloin tällöin ja on lisätty sitten...niin siihen ei kai kiinnittänyt huomiota kun oli kuulemma ohjelmaa tarpeeksi kun liikenteen seassa kiihdytteli/jarrutteli Vuotoa ei ole aikaisemmin huomattu kun on tainnut häipyä haihtumalla...
Outoa on vain tuo käytös ilman vikakoodeja. Ei kannentiivisteen meno yhtä-äkkiä tekis tuollaista ilmiötä?
Kampes edelleen korjaamolla ja minä reilun 400km:päässä.
Jäähdytinnestettä se onkin hälytelly silloin tällöin ja on lisätty sitten...niin siihen ei kai kiinnittänyt huomiota kun oli kuulemma ohjelmaa tarpeeksi kun liikenteen seassa kiihdytteli/jarrutteli Vuotoa ei ole aikaisemmin huomattu kun on tainnut häipyä haihtumalla...
Outoa on vain tuo käytös ilman vikakoodeja. Ei kannentiivisteen meno yhtä-äkkiä tekis tuollaista ilmiötä?
Kampes edelleen korjaamolla ja minä reilun 400km:päässä.
En oikein tiiä kehtaisko sekaantua kun korjaamolta aikoivat hommata kannen...kiirettä niillä vaan tuntuu olevan. Hintaa ainakin on sillä kannella mitä ehdotti
Nyt ollaan kädettömiä ja jalattomia = autottomia
Autiolla entinenkin käsittääkseni ponnisteltiin. Siellä määkin aikoinaan skortin kannen käytin kun olin kolme kannentiivistettä vaihtanut...sitten luovutin ja ponnistettiin...halkihan sekin oli
Nyt ollaan kädettömiä ja jalattomia = autottomia
Autiolla entinenkin käsittääkseni ponnisteltiin. Siellä määkin aikoinaan skortin kannen käytin kun olin kolme kannentiivistettä vaihtanut...sitten luovutin ja ponnistettiin...halkihan sekin oli
Kannen vaihto operaatio ohi ja vehjes nyt muuten kunnossa mutta ei lähde kunnolla käyntiin. Eli ilmeisesti ei pidä paineita kun joutuu väkisin starttaamaan pitkään...comandikin jo herjaa, että jos ei lopu tuo sahaaminen, niin sähköt sammutetaan 3 minuutin kuluttua
Voihan kökkö...kävi korjaamolla takaisin ->lisätty pari takaiskuventtiiliä paluulinjaan, suuttimien ohivuodot on ok. Toinen paineensäädin laitettu.
Mutta auto kun seisoo yön yli, niin paineet on taas kadonnut.
Tunti, pari, kolmekin ei vielä vaikuta jos autolla on ajettu vaan lähtee suht koht normaalisti.
Ja pirssi lähti ennen remppaa käyntiin kuin "palmun alta".
Viime talvena viikon sisällä käyntiin lähtö huononi ja loppui kokonaan ja silloin uusittiin konehuoneeseen pa-letkut ja o-renkaita, jolloin toimi taas kunnolla.
Missäs vois piillä vika? Villejä veikkauksia...?
Voihan kökkö...kävi korjaamolla takaisin ->lisätty pari takaiskuventtiiliä paluulinjaan, suuttimien ohivuodot on ok. Toinen paineensäädin laitettu.
Mutta auto kun seisoo yön yli, niin paineet on taas kadonnut.
Tunti, pari, kolmekin ei vielä vaikuta jos autolla on ajettu vaan lähtee suht koht normaalisti.
Ja pirssi lähti ennen remppaa käyntiin kuin "palmun alta".
Viime talvena viikon sisällä käyntiin lähtö huononi ja loppui kokonaan ja silloin uusittiin konehuoneeseen pa-letkut ja o-renkaita, jolloin toimi taas kunnolla.
Missäs vois piillä vika? Villejä veikkauksia...?
Voi tätä ilon päivää
Vehjes käynnistyy ja käydä kukkuu. Siirtopumpun (uuden) löin paikoilleen - ei tuu ilimaa...se polttoaineen lämmitin on vielä ohitettu.
Perskeles ku ei saa pelekkiä tiivisteitä vaan pitää ostaa kokonaiset mokkulat parin euron tiivisteiden takia
Rahhaa palo noihinkin osiin iso nippu (maksoin 20€:n seteleillä)
Jos jollakin ylimääräinen pa-lämmitin purkki:
A611 070 01 79
niin voi kauppailla halavalla...
Kuka vielä jaksas vaihtaa taka levyt, kengät ja palat...kun tuli nekin hommattua...
Vehjes käynnistyy ja käydä kukkuu. Siirtopumpun (uuden) löin paikoilleen - ei tuu ilimaa...se polttoaineen lämmitin on vielä ohitettu.
Perskeles ku ei saa pelekkiä tiivisteitä vaan pitää ostaa kokonaiset mokkulat parin euron tiivisteiden takia
Rahhaa palo noihinkin osiin iso nippu (maksoin 20€:n seteleillä)
Jos jollakin ylimääräinen pa-lämmitin purkki:
A611 070 01 79
niin voi kauppailla halavalla...
Kuka vielä jaksas vaihtaa taka levyt, kengät ja palat...kun tuli nekin hommattua...