Moi
Nyt tarvittais vinkkiä miten sen ratin alla olevan muovin saa pois(tarvitaanko siihen joku erikois työkalu että saa ne muovikynnet auki) kun pitäis vaihtaa tuo monitoimiviiksi !
Kaikki muut toimii paitsi pyyhkimet toimi kuulemma joten kuten päästä painalla vielä jokin aikaa sitten mutta nyt ei enää toimi sekään.
Kiitoksia vinkeistä jo etukäteen.
Pete
203 viiksen vaihto
Airbagin ja ratin irroituksella tuo viiksen vaihto alkaa, tämän jälkeen kellojousen irroitus. Ennen kellojousen irrotusta kellojousi tulisi "lukita" paikoileen. Uuden viiksen paketissa taisi tulla tuohon lukitsemiseen sopiva tappi mukana. Kellojousen irroituksen jälkeen tuo viiksi onkin jo tarjolla. Vakionopeudensäätimen viiksi piti muistaakseni irroittaa vielä ensin ja sen jälkeen viiksi tuleekin jo pois, kun löysää sen ruuvin jolla se on kiinni.
200 CDI klassikko varusteilla
Joo, hieman enemmän pitää harrastaa viiksen vaihdossa.
Tein aakkosen (W169) vastaavasta seuraavat ohjeet joskus, 203 on samanlainen, mitä nyt akku pitää etsiä eri paikasta.
viewtopic.php?p=719410#719410
Tein aakkosen (W169) vastaavasta seuraavat ohjeet joskus, 203 on samanlainen, mitä nyt akku pitää etsiä eri paikasta.
viewtopic.php?p=719410#719410