 Joskus ihan mukava toiminto...
 Joskus ihan mukava toiminto...  Tarvikekuoret kun on kyseessä, nii pitihän niitä vuoleskella et sai patteritellingin pysymään säpissä ku ei menny lukko perille asti... Muuten erittäin tyytyväinen kuoriin...
 Tarvikekuoret kun on kyseessä, nii pitihän niitä vuoleskella et sai patteritellingin pysymään säpissä ku ei menny lukko perille asti... Muuten erittäin tyytyväinen kuoriin... 
 Joskus ihan mukava toiminto...
 Joskus ihan mukava toiminto...  Tarvikekuoret kun on kyseessä, nii pitihän niitä vuoleskella et sai patteritellingin pysymään säpissä ku ei menny lukko perille asti... Muuten erittäin tyytyväinen kuoriin...
 Tarvikekuoret kun on kyseessä, nii pitihän niitä vuoleskella et sai patteritellingin pysymään säpissä ku ei menny lukko perille asti... Muuten erittäin tyytyväinen kuoriin... 
 )
 ) )
 ) 
  
 


 toki sumarin vastakkaisessa päässä torxista on joku ohjaritappi johon umpio törkätään ennen ruuvia.
 toki sumarin vastakkaisessa päässä torxista on joku ohjaritappi johon umpio törkätään ennen ruuvia.JA onhan siellä yläpuolella kolmaskin ruuvi...RoopeK kirjoitti:On erillainen kiinnitys... Ite löysin kaks ruuvia, mut ei siltikään hievahtanu...
 
  Noh, uudet osat tilattu, ja odotellaan että tulevat...
 Noh, uudet osat tilattu, ja odotellaan että tulevat...
Harmittavia takaiskuja konttorilla. Minulle on käynyt parikin kertaa samaan tapaan. On ollut tuulilasi säröllä alareunasta ja mennyt läpi useamman kerran ja sitten sattuu kohdalle hylky. Kerran sattui pikkusitikan kanssa niin, että insinööri mittaili etujarrulevyjä, katseli kirjoja ja totesi levyn minimivahvuudeksi joko 11 tai 12 mm. EI tiennyt kumpi olisi oikea, mutta päätti hylätä kun sai mitaksi 11,5. Mitä välisä sillä olisi ollut, mutta kun piti juuri myydä pois.RoopeK kirjoitti:JA onhan siellä yläpuolella kolmaskin ruuvi...RoopeK kirjoitti:On erillainen kiinnitys... Ite löysin kaks ruuvia, mut ei siltikään hievahtanu...
Mut muihin asioihin... Tuli käytettyä konttorilla autoa ja nyt sit joutuu tekemään sen 3 vuotta pelätyn etujarrurempan ku eroa jarruissa oli 40%... Kuskinpuolelta jarrulevy sisäpuolelta ruosteessa...Noh, uudet osat tilattu, ja odotellaan että tulevat...
Pari huomautustakin tuli lappuun, takavalojen tummennuksesta (ei ole kolmeen vuoteen sanottu mitään), toista sumaria pitää säätää alemmaksi ja sit spacerit pitäs muutoskatsastaa, mut onneksi ei kirjottanu lappuun (ei oo nuistakaan kolmeen vuoteen sanottu mitään)... Viimeinen kerta kun käytän ko. konttorilla... Olis pitäny käyttää siellä missä ennenki...
 Männät liikku tosi kevyesti... Levyt tuli tilattua Mister-Autolta Boschilaiset hintaan n. 80€/pari ja muut kilkeet löyty halvimmillaan paikallisesta mersuihin erikoistuneesta puljusta... Samalla tuli pumppailtua uudet jarrunesteet joka nurkkaan... Samalla säädin sumarin ku auto oli pukkien nokassa...
 Männät liikku tosi kevyesti... Levyt tuli tilattua Mister-Autolta Boschilaiset hintaan n. 80€/pari ja muut kilkeet löyty halvimmillaan paikallisesta mersuihin erikoistuneesta puljusta... Samalla tuli pumppailtua uudet jarrunesteet joka nurkkaan... Samalla säädin sumarin ku auto oli pukkien nokassa...  Nyt vielä hakee lainaan takavalot ja käydä konttorilla uusinnassa...
 Nyt vielä hakee lainaan takavalot ja käydä konttorilla uusinnassa... 
 Olishan nuo Brembolaisetki lähteny 96€/pari, mut pihistelin vielä vähän...
 Olishan nuo Brembolaisetki lähteny 96€/pari, mut pihistelin vielä vähän... 

Ei vielä... Keskiviikkona "tili"päivä, jos sillon käyttäs...orsii- kirjoitti:Joko se on leimattu?
W/S211 200-320CDI + 500 ja mitähän muuta siinä pussissa luki... Kunhan lukee vielä et FOR BREMBO brakes...markoala kirjoitti:Facelift 203 sport jarruihin oli kanssa saman 2cm liian lyhyet varaosakaupan tapit. Veholta sai oikeat silloin. Minkä 211 tapit käy?
 Ainoo mitä joutuin modaamaan oli tapin lukkorengas... Sitä piti painella pihteillä vähän kasaan et sai menemään kunnolla tapin reikään...
 Ainoo mitä joutuin modaamaan oli tapin lukkorengas... Sitä piti painella pihteillä vähän kasaan et sai menemään kunnolla tapin reikään...  
  
   Voishan tuota taaksekkin vaihella 1:n kumit... Ei sulla orsii- oo ylimääräsenä sellasia..?
 Voishan tuota taaksekkin vaihella 1:n kumit... Ei sulla orsii- oo ylimääräsenä sellasia..?  
  
Onhan sitä jo 3 vuotta suunniteltu...antti86 kirjoitti:Nytkö se viimein madaltaa sen keulanMuutaman kerran jo kahtonu et keula sais olla alempana
 
   Perääki koittaa pikkusen puottaa samalla, mut jos alkaa ruopimaan nii pitää laittaa se samaan korkoon takasi... Pelottaa vaan et toinen takajousi on poikki, toivotaan et sieltä puuttuu vain se puol kiekkaa nii kehtaa toisen lyhentää samanmittaseksi...
 Perääki koittaa pikkusen puottaa samalla, mut jos alkaa ruopimaan nii pitää laittaa se samaan korkoon takasi... Pelottaa vaan et toinen takajousi on poikki, toivotaan et sieltä puuttuu vain se puol kiekkaa nii kehtaa toisen lyhentää samanmittaseksi... 
 Kotia päästyä tummennetut takavalot paikoilleen ja takalasinpyyhin irti ja sen rikä tukkoon puuilosta haetuilla tavaroilla... Hyvä tuli...
 Kotia päästyä tummennetut takavalot paikoilleen ja takalasinpyyhin irti ja sen rikä tukkoon puuilosta haetuilla tavaroilla... Hyvä tuli...  Pitäs vissiin alkaa nyt ottaan ruosteet kiinni kontinluukusta, ku oli vesi päässy valumaan pyyhkijän tiivisteen välistä sisään, kohta on samannäköinen luukku ku Multivirillä... Vois ite tehä, ku ei tarvi pintapellin puolelle tulla vielä...
 Pitäs vissiin alkaa nyt ottaan ruosteet kiinni kontinluukusta, ku oli vesi päässy valumaan pyyhkijän tiivisteen välistä sisään, kohta on samannäköinen luukku ku Multivirillä... Vois ite tehä, ku ei tarvi pintapellin puolelle tulla vielä...  
   Onneksi en oo käyttäny takalasin pissapoikaa, siinä se vasta luukku olis lahonnukki, kun oli letku irti luukun sisällä...
 Onneksi en oo käyttäny takalasin pissapoikaa, siinä se vasta luukku olis lahonnukki, kun oli letku irti luukun sisällä... 


Tuo ongelma ovitiivisteiden alle pesiytyvätä ruosteeta oven yläosissa oli Vehollakin tunnettu ongelma W202:n kohdalla. Olisiko W203 parempi? Ostin vuonna 2006 S203:n Veholta, jolloin niille jäi tietty vastuu autosta. Valitin takaluukun ruosteista ja sain uuden luukun takuuseen. Samalla Veho ilmoitti korjanneensa myös ovitiivisteiden alustat ikkunoiden ympäriltä tehtaan suositusten ja ohjeiden mukaisesti. Tehtaan ohjeen mukaan ne puhallentaan maalataan ja käsitellään tietyllä "vahaliimalla". Olenko minä ainoa, joka on saanut Veholta näin asiallista palveluaVäsynyt Mies kirjoitti:Muistahan sinäkin kurkkia ne ovien ikkunan kaaret sieltä oventiivisteen alta. Mulla oli siellä jo kolmessa ovessa useampi ruostumisen alku.

Oon kattonu... Ei oo faceliftissä nii iso ongelma, kuin prefaceliftissä... Ainoo mitkä ovissa ruostuu on ulkopuolen pystylistat...Väsynyt Mies kirjoitti:Muistahan sinäkin kurkkia ne ovien ikkunan kaaret sieltä oventiivisteen alta. Mulla oli siellä jo kolmessa ovessa useampi ruostumisen alku.
 Näyttihän et tuolla jotku töhnät on tiivisteiden välissä...
 Näyttihän et tuolla jotku töhnät on tiivisteiden välissä... 
 
   Kiekka jousista pois ja lisää olis voinu ottaa... Noh, onpahan kurottu edes vähän rakoa umpeen kaaren jA rattaan välistä...
 Kiekka jousista pois ja lisää olis voinu ottaa... Noh, onpahan kurottu edes vähän rakoa umpeen kaaren jA rattaan välistä...  Kiitokset taas jälleen kerran orsii-lle talli lainasta, työkaluista ja avusta!!!
 Kiitokset taas jälleen kerran orsii-lle talli lainasta, työkaluista ja avusta!!!  
   Kuvia ee tullu otettuu, mut jospa sitä sit ku sais ton auton pesastua...
 Kuvia ee tullu otettuu, mut jospa sitä sit ku sais ton auton pesastua... 