Millainen rakenne on 203 korissa etu-umpioissa?
Tarkemmin ottaen se että jos on vasemmalta ajettava auto ja sitä on käytetty vasemmanpuolisessa liikenteessä (Japaniassa), niin vaatiiko kokonaan uudet umpiot?
En vielä tiedä onko H7 vai bixenonit kyseessä.
Volkkareissa kuullemma joku peltinen osa voidaan kääntää umpion sisällä eri asentoon ja kätisyys näin vaihtuisi kätevästi...
203 umpioiden valokuvion kätisyys
203 umpioiden valokuvion kätisyys
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Re: 203 umpioiden valokuvion kätisyys
Japaniassa on samanlaiset valokuviot kuin tuossa eurooppalaisessa saarivaltiossakin (ECE). Eli väärinpäin meikäläisiin oloihin nähden. Mersuissakin on näitä käännettäviä vipusia mutta niillä yleensä vain dempataan se ojan puolelle oleva pidempi kuvio. Eli valokuvio on sen jälkeen tasaisen huono.
t.
Risto
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Re: 203 umpioiden valokuvion kätisyys
Lieneekö eroja H7 ja bixenon umpioissa? H7 umpiot näyttäis olevan n 240 ja bixenonit 1250 eli 500/2500 kustantaisi valoremppa jos kooällän hintoja katselee. Jos ei saa Japanin mallista kätisyyttä säädettyä.Roisto kirjoitti:Japaniassa on samanlaiset valokuviot kuin tuossa eurooppalaisessa saarivaltiossakin (ECE). Eli väärinpäin meikäläisiin oloihin nähden. Mersuissakin on näitä käännettäviä vipusia mutta niillä yleensä vain dempataan se ojan puolelle oleva pidempi kuvio. Eli valokuvio on sen jälkeen tasaisen huono.
t.
Risto
Hmmm. Jos molemmilla puolilla käännettävä peltilirppa niin eikös kumpaakin voi siirtää eri suuntiin... Ja sit ois toisenkätiset ja tasaisen passelit
Onkos kenelläkään alkupään n 2003-2004 203:sen umpioita näpeissä niin vois kurkistella että löytyykö kätisyyden vaihto ominaisuutta. kummastakaan mallista (H7/Xenon)?
Ei kyllä olisi kiinostusta käännellä valoja niin että tulisi tasaisen huonot kuten arvelit käyvän.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Jos on bi-xenonit niin miksi ostaa koko umpio kun voi pelkät projektorit vaihtaa sinne sisälle. Pääsee huomattavasti halvemmalla.
Kätisyyden vaihtoa ei löydy mistään autosta. Ainoastaan tämä vipu josta aiemmin mainittiin tasaa ylös nousevan kuvion tasaiseksi, jotta autolla voi esim. väliaikaisesti liikkua häikimättä vääränpuolen liikennevirrassa.
Kätisyyden vaihtoa ei löydy mistään autosta. Ainoastaan tämä vipu josta aiemmin mainittiin tasaa ylös nousevan kuvion tasaiseksi, jotta autolla voi esim. väliaikaisesti liikkua häikimättä vääränpuolen liikennevirrassa.
Nykyiset...
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Mitäs tuo projektorin vaihto tarkoittaa? Ja mistä niitä saa, tuskimpa veholta? Veho tyypillisesti myy puoli metriä keulaa jos tarvitset umpion osan:D Minkälainen lienee hinta? Siis meinaatko heijastinpintaa vai umpion lasia/muovia?Mou kirjoitti:Jos on bi-xenonit niin miksi ostaa koko umpio kun voi pelkät projektorit vaihtaa sinne sisälle. Pääsee huomattavasti halvemmalla.
Kätisyyden vaihtoa ei löydy mistään autosta. Ainoastaan tämä vipu josta aiemmin mainittiin tasaa ylös nousevan kuvion tasaiseksi, jotta autolla voi esim. väliaikaisesti liikkua häikimättä vääränpuolen liikennevirrassa.
Onko se kääntö siis pelkästään sitä vartern että voi mennä autollansa ajelemaan toiskätiseen liikenteeseen? Toki kätevä tuollaisenaankin ja hyväkin ratkaisu. Luulin että tuolla tehtäisiin ihan tehtaan toimesta kuvion säätöä vasen/oikean puoleinen liikenne.
No, kyselemällä selviää.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Retrofit Lab, Retrofit Source tai ihan vaan Ebay.AK47 kirjoitti:Mitäs tuo projektorin vaihto tarkoittaa? Ja mistä niitä saa, tuskimpa veholta? Veho tyypillisesti myy puoli metriä keulaa jos tarvitset umpion osan:D Minkälainen lienee hinta? Siis meinaatko heijastinpintaa vai umpion lasia/muovia?Mou kirjoitti:Jos on bi-xenonit niin miksi ostaa koko umpio kun voi pelkät projektorit vaihtaa sinne sisälle. Pääsee huomattavasti halvemmalla.
Kätisyyden vaihtoa ei löydy mistään autosta. Ainoastaan tämä vipu josta aiemmin mainittiin tasaa ylös nousevan kuvion tasaiseksi, jotta autolla voi esim. väliaikaisesti liikkua häikimättä vääränpuolen liikennevirrassa.
Onko se kääntö siis pelkästään sitä vartern että voi mennä autollansa ajelemaan toiskätiseen liikenteeseen? Toki kätevä tuollaisenaankin ja hyväkin ratkaisu. Luulin että tuolla tehtäisiin ihan tehtaan toimesta kuvion säätöä vasen/oikean puoleinen liikenne.
No, kyselemällä selviää.
Juurikin niin. Varjostimessa on liikutettava kohta mikä muuttaa tuon ylösnousevan ojanpuoleisen siipan tasaiseksi vivusta.
Nykyiset...
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i