uusi mese kuski ja uudet viat c 180 w203 farkku
uusi mese kuski ja uudet viat c 180 w203 farkku
Tuli sitten siirryttyä mese leiriin. Halvalla kun kyseisen farkun sai vikojahan rupesi ilmenemään samantien.
Aamuisin kylmänä käynnistettynä tyhjäkäynti hetkenaikaa humppaa
Sitten pahaltakuulostava rohahdus ääni joka kuuluu kun kierroksia nostaa siihen 2tonnin kieppeille ja löysää kaasua niin kuuluu jostain moottorikopan päältä kauhea rohahdus.
itse epäilin voisko jakopaaketjun kiristäjän ansisota tehdä ääntä, tai sitten venttilinostin.
kiitoksia näin etukäteen vastauksista
Aamuisin kylmänä käynnistettynä tyhjäkäynti hetkenaikaa humppaa
Sitten pahaltakuulostava rohahdus ääni joka kuuluu kun kierroksia nostaa siihen 2tonnin kieppeille ja löysää kaasua niin kuuluu jostain moottorikopan päältä kauhea rohahdus.
itse epäilin voisko jakopaaketjun kiristäjän ansisota tehdä ääntä, tai sitten venttilinostin.
kiitoksia näin etukäteen vastauksista
huollossa käytetty
Pistetääs päivitystä tähän ketjuun. tul käytettyä mesee nyrkkipajalla huollossa, paripäivää sitä ihmettelivät jakopään ketjua kahtelivat varmuuden vuoksi vaihtoivat uuden,venttiili nostimetkin kahtovat ja nokka akselit ja eikä vikaa löytynyt, vieläkin ilkeä ääni kuuluu heti yläkopan oikelta sivustalta edestä katsottuna. eivät osanneet vikaa löytää ja nyt sit varmaan käytettävä vielä merkkihuollossa
-
- pingviinitrokari
Onko tähän tullut jotain varmaan tietoa aiheesta?
Minulla kuuluu myös vastaava 1500:n kierroksen kohdalla. Pieni rasahtava ääni kierrosten mennessä ylös tai alas. Mutta kun laitan kaasun nopeasti pohjaan niin tuntuu ettei sitä kuuluisi...liekö sitten vaan moottorinäänen alle piiloutuu.
Jos ei ole voimakas ääni niin sitten kyseessä ei ole tuo yläpään hela?
Minulla kuuluu myös vastaava 1500:n kierroksen kohdalla. Pieni rasahtava ääni kierrosten mennessä ylös tai alas. Mutta kun laitan kaasun nopeasti pohjaan niin tuntuu ettei sitä kuuluisi...liekö sitten vaan moottorinäänen alle piiloutuu.
Jos ei ole voimakas ääni niin sitten kyseessä ei ole tuo yläpään hela?