
kirjoitellut,että kierrokset hummailee/pientä nykimistä.
Hain purkaamolta tuon kaasupotentiometrin.Ajattelin,että ei tule niin paljon takkiin.Vika ei korjaantunut tämänkään osan vaihdolla.

Laatikko vaihtaa nyt terävemmin.Varsinkin huomaa eron 3-4 välillä.
Kaasuunkin reagoi jotenkin paremmin.
Pulma on vielä.Nyt on sitten vaihdettu imuilman lämpötila-anturi ja jäähdytysnesteen lämpötila-anturi.Tässä mallissa ei ole ilmamassamittaria.Kaikki suodattimet on vaihdettu.
Automaatti on tarkistettu.Ohjainboksi mitattu.Vielä on mahdollisuus,että olis jotain esim.pyörintänopeusantureissa.Testeri ei varsinaisesti kerro oikein mitään.Tuo koodi 28 oli (epälooginen signaali)
Täytys kokeilla toisella ohjausboksilla(pääboksi).Silloin selviäis jo paljon.
Tänään kävin vielä kaikki johtoliitokset mahdollisimman tarkkaan
läpi.Yleisinhän vika mersuissa on noi hapettuneet liittimet.
Vielä on yksi idea käyttämättä.Asentaja sanoi,että antaa olla auton
pihassa yön yli.Aamulla sitten testerit kiinni.Kannettava apumiehelle ja koeajoon.Näytölle saa 3-4 tärkeintä anturitietoa.Se vois kertoa jotain.