Laitetaanpa konjakkipullo porkkanaksi ratkaisuun johtavasta
vihjeestä.Eli pullo odottaa juojaansa

Kerrataan vielä.Auto pelaa hienosti kylmänä.Saavuttaessa normaalilämmön,alkaa nykiminen.Tämä oire tulee yleensä aina tässä lämpötilassa,joskus ennen ja joskus jälkeenkin.Nyppimistä kestää noin 5-10km matkan ajan.Tämän jälkeen oire on poissa.Kuumana ei mitään ongelmia.
Sen verran on asiassa päästy eteenpäin,että epäily on lukon "huojunnasta".Syytä tähän ei vaan tiedetä.Johtuuko turbiinista vaiko jostain ohjainlaitteesta.
Seuraavia juttuja on jo tehty:
-imuilman lämpötila-anturi vaihdettu
-moottorin pyörintänopeusanturi vaihdettu
-jäähdytysnesteen lämpötila-anturi vaihdettu
-kaasupotentiometri,vaihdettu
-imuilman absoluuttisen paineen tunnistin uusi
-ahtopaineensäädin uusittu
-kierrätysjärjestelmää kokeiltu käytössä sekä ilman
-laatikon ohjainboksi tutkittu,ettei siellä ole öljyä (kabillaarioilmiö)
-laatikon öljyt ja suodatin vaihdettu
-kuuluisa lucas pumppu laitettu vuosi sitten
-polttoainesuodattimet vaihdettu
Lisäksi testattu viidellä eri testerillä.Kaikilla tulivat samat koodit.
Moottoriohjauspuolella P1225,P1688,P1689
Laatikkopuolella 122.124.125
Autona siis w202 c220d-98 aut ei vielä cdi