Olisi tarkoitus tuossa ensi viikolla tehdä laturiremppa, vaihdella laakerit ja säätäjä jne. Osaisikohan kukaan sanoa minkä tyyppiset nuo laturin laakerit on, niin saisin hommattua ne valmiiksi. Tai mistä tuon tiedon voisi löytää?
-Ville
Laturin laakerit?
Laturin laakerit?
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- cdi
- Filosofian insinööri
- Viestit: 2343
- Liittynyt: 04.5.2006 23:09
- Paikkakunta: Kropsukylän,velkaperä
valeolla ja possilla oli eri varaosanumerot eli oletettavasti erilaiset.
Ja sitä takapäänlaakeria ei yleensä kannata vaihtaa ,saattaa olla uudenveroinen.(ja hyvä niin, sitteppä näet,vynssiä terästettyä ölppää vain haulille)
Iltatöinä menee kyllä aikaa niinpaljon että laakerien hankkiminen ei sitä hidasta,olivat muuten hyllytavaraa.
Edit tuolta löytyy jokunen kuvakin aiheesta,joput menikin rikkoutuneen kovalevyn mukana piittitaivaaseeeen.
viewtopic.php?t=8626&postdays=0&postord ... n&start=30
Ja sitä takapäänlaakeria ei yleensä kannata vaihtaa ,saattaa olla uudenveroinen.(ja hyvä niin, sitteppä näet,vynssiä terästettyä ölppää vain haulille)
Iltatöinä menee kyllä aikaa niinpaljon että laakerien hankkiminen ei sitä hidasta,olivat muuten hyllytavaraa.

Edit tuolta löytyy jokunen kuvakin aiheesta,joput menikin rikkoutuneen kovalevyn mukana piittitaivaaseeeen.
viewtopic.php?t=8626&postdays=0&postord ... n&start=30
En ole asiantuntija.
En edes halua olla.
Mielipiteeni näkyy ylempänä.
Sinulla voi olla erilainen.
En edes halua olla.
Mielipiteeni näkyy ylempänä.
Sinulla voi olla erilainen.
Juuri tuon räikkäpyörän meinasin samalla laittaa paikalleen.
Boschin laturi on kyseessä.
Boschin laturi on kyseessä.
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
Nyt olis laturi levällään pöydällä odottamassa laakeria (tyyppi on muuten 6203). Tuo takapään laakeri on tosiaan melko hankala vaihtaa, pitäisi ilmeisesti purkaa käämitykset, että saa purettua tarpeeksi. Johtuupi siitä että hihnapyörän alla oleva iso prikka on ilmeisesti rympillä kiinni
eikä laakeria saa pois sitä kautta.
Aika paljon oli liukurenkaat kuluneet 300tkm:n matkalla, mutta eiköhän niillä vielä ainakin satatonnia pääse.

Aika paljon oli liukurenkaat kuluneet 300tkm:n matkalla, mutta eiköhän niillä vielä ainakin satatonnia pääse.
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- cdi
- Filosofian insinööri
- Viestit: 2343
- Liittynyt: 04.5.2006 23:09
- Paikkakunta: Kropsukylän,velkaperä
[quote="ahonen v"]Nyt olis laturi levällään pöydällä odottamassa laakeria (tyyppi on muuten 6203).
Eli 40/17/12 urakuulalaakeri , koko on ulkomuistista lähellä valeon kokoa,vertailu ei onistunut kun vanhaa ei löytyny.
Älä vain mee sorvaamaan sitä kollektorinpäätä tulee melko varmaan liuskat silmille. Latttaviila ja viimeistely 280 ja "karhunkielellä"
urat on pakko jättää.
Eli 40/17/12 urakuulalaakeri , koko on ulkomuistista lähellä valeon kokoa,vertailu ei onistunut kun vanhaa ei löytyny.
Älä vain mee sorvaamaan sitä kollektorinpäätä tulee melko varmaan liuskat silmille. Latttaviila ja viimeistely 280 ja "karhunkielellä"

En ole asiantuntija.
En edes halua olla.
Mielipiteeni näkyy ylempänä.
Sinulla voi olla erilainen.
En edes halua olla.
Mielipiteeni näkyy ylempänä.
Sinulla voi olla erilainen.