Etuiskarien Yläpäät

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
katso myös W210
Vastaa Viestiin
Rassi
Viestit: 109
Liittynyt: 22.12.2011 16:13
Paikkakunta: P-savo

Etuiskarien Yläpäät

Viesti Kirjoittaja Rassi »

Elikkä tuossa marraskuisen leimamisen jälkeen alkoi kuulua edestä molemmin puoli pientä ja sittemmin voimistuvaa kolinaa. Väljää ei inssi vielä löytänyt enkä itsekkään myöhemmin. Huomasin kuitenkin, ett molempien iskarien yläpäistä oli tullut kuraa konehuoneen puolelle, tai sinne minne ne yläpäät nyt asettuvatkaan.

Nyt sitten irtosi vänkärin iskarin yläpää kolostaan! Kumi on ehjä, mutta miksipä tuo olisi irronnut ellei jotenkin hajonnut? Pulttikaan ei näyttäisi löystyneen. Enkä löydä mistään uusia kumeja tuonne iskareihin.

Iskarikauppaan, viinakauppaan vai mihinkä pitäs suunnata? Pari iltaa ettiny noita kumeja, eikä löyvy mistään.
:ää:
Vetävät pyörät ei käänny. Eikä kääntyvät vedä.
Paitsi jos molemmat vetää. Ja harvemmin molemmat kääntyy.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Tä ? Nehän menee vaan korista läpi konetilaan ja mutteri päässä :shock:
oulaistenliikenne.fi
Rassi
Viestit: 109
Liittynyt: 22.12.2011 16:13
Paikkakunta: P-savo

Viesti Kirjoittaja Rassi »

Kuva


Niin?


Ei oikein järki juokse että mitä? Miten korjataan?
Vetävät pyörät ei käänny. Eikä kääntyvät vedä.
Paitsi jos molemmat vetää. Ja harvemmin molemmat kääntyy.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Selvä :mrgreen:

Iskari irti ja uutta prikkaa sinne alapuolelle...varoen ettei jousi lentele pitkin autotallia.
Avatar
pekkovee
pelle peloton
Viestit: 1750
Liittynyt: 26.5.2006 0:10
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja pekkovee »

Enpä ois tuotakaan uskonut näkeväni ... Kaikkea se nykytekniikka mahdollistaa
Levannon We(l)ho

------------------

Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Classic iskarit ja joku lintta madallus, vai onko tuo muuten mahdollista? :roll:
Rassi
Viestit: 109
Liittynyt: 22.12.2011 16:13
Paikkakunta: P-savo

Viesti Kirjoittaja Rassi »

Täysin normaali sportin alusta. Voi täkäläisillä teillä ja omalla ajonopeuella olla vahva osuus asiaan.

En kyllä vieläkään käsitä miten tuolla uudella prikalla voi saada tuon kasaan. No, purkamalla sevinnee.
Vetävät pyörät ei käänny. Eikä kääntyvät vedä.
Paitsi jos molemmat vetää. Ja harvemmin molemmat kääntyy.
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Mulla oli satalankun takakontissa sama näkymä. Vakio alustalla alle vuoden ikäiset sachs iskarit. Hitsasin prikan kiinni.
250D -92
190D 2.2turbo
shrteam
Viestit: 467
Liittynyt: 21.10.2010 17:15

Viesti Kirjoittaja shrteam »

Niin tuossa varren yläpäässä pitäisi olla prikka kiinteästi alapuolella että ei käy noin. Nyt sitten vaan hitsaat prikan kiinni siihen samaan kohtaan mistä entinenkin irtosi. Tai sitten osta uuden iskarin :D
Rassi
Viestit: 109
Liittynyt: 22.12.2011 16:13
Paikkakunta: P-savo

Viesti Kirjoittaja Rassi »

Nonii, tuo hitsaaminen oli se ratkaiseva osuus.

Bilsteinit tuolla tais olla edessä, en muista oliko huoltokirjassa merkintää millon vaihdettu.
Vetävät pyörät ei käänny. Eikä kääntyvät vedä.
Paitsi jos molemmat vetää. Ja harvemmin molemmat kääntyy.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202 alusta”