200CDI 5v sähköautomaatti+vakionopeudensäädin OM605 koneisee

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Katso myös W210.
Vastaa Viestiin
Avatar
Miksutus
Viestit: 144
Liittynyt: 16.8.2011 20:49
Paikkakunta: Kempele

200CDI 5v sähköautomaatti+vakionopeudensäädin OM605 koneisee

Viesti Kirjoittaja Miksutus »

Ensinnä kysymys, mitä tehoja/vääntöä tuo sähköloota kestää?

Sitten, onko se mahdollista asentaa tuohon minun - 98 250TDT:en ja jos on niin kuinka Bolt-on se on? Loota, vaihdekeppi ja boksit irti ja kiinni uuteen?

Saako samalla vakkarin muutako pistää tikun ja johdot kiinni?

Entä onko pelkkä vakkari mahdollista asentaa kun nyt on manuaaliloota johon ei alkuperäistä vakkaria ainakaan hyväksikäyttöauton mukaan saa.
Aina pitää muistaa sijoittaa tähdelliseen!
W202 250TDT ollut alla jo +60tkm
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Helpommalla pääsee kun vaihtaa koko auton jossa on valmiiksi automaatti.

Jos kuitenkin haluaa vaihtaa niin kannattaa ottaa osat 605 koneisesta. Vaihtoon osa johtosarjasta, laatikko, kardaani, syyläri, lauhduttajan putket, keppisysteemi jne jne.

Vakkarihomma kiinnostaa itseäkin, manuaali+ luistonesto+ vakkari yhdistelmää ei tosiaan ole valittavana.
Avatar
Miksutus
Viestit: 144
Liittynyt: 16.8.2011 20:49
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Miksutus »

Niin minäkin olen päätellyt kun tuo loota tekee ilmeisesti jonkinverran yhteistyötä koneen kanssa niin sähköjenkin teko menee mielenkiintoiseksi. Itsellä vain kytkin vähän ehtoopuolella jo ja olisi halvalla varaosakippo tiedossa mistä sen webaston saisi ja kaikkea pisteosaa niin mietin samalla tuota laatikkoa kun se toimii kuin unelma, mutta taidan sen kuopata ja uusin joko kytkimen uuteen vakioon tai sit 200D vauhtis ja sprintterin kytkin kun selviää mikä malli se oli mistä se meni pienellä sorvauksella..

Joku oli sen 320CDI manuaalilootan sovittanut tuon koneen perään vaan ne meinaa olla vielä hinnoissaan ne lootat..
Aina pitää muistaa sijoittaa tähdelliseen!
W202 250TDT ollut alla jo +60tkm
Avatar
orsii-
Viestit: 958
Liittynyt: 19.10.2010 19:21
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja orsii- »

Jos virtalukossa paikka viiksen johdolle niin pitäisi ilmeisesti vakkarin asennus onnistua.
C250TDT -98
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

orsii- kirjoitti:Jos virtalukossa paikka viiksen johdolle niin pitäisi ilmeisesti vakkarin asennus onnistua.
Voi siellä paikka olla että viiksen saa paikkaansa mutta tuo on tällä hetkellä ongelma kun versiokoodausta ei ole sopivaa niin auto ei ymmärrä viiksestä mitään.

Jos nyt oikein muistan niin automaatille oli kyllä tarjolla sopivaa koodausta muttei manuaaliin, ainakaan jos halusi pitää luistoneston mukana.

Mulle olis jonkin ajan päästä tulossa vastaava projekti työn alle, minä selvittelen asiaa..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202 voimansiirto”