Laatikko-oireita

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Katso myös W210.
Vastaa Viestiin
Avatar
Muumi
Viestit: 101
Liittynyt: 17.5.2006 15:29
Paikkakunta: Rovaniemi

Laatikko-oireita

Viesti Kirjoittaja Muumi »

Auto on C36 amg -94

Kiukuttelee tuo 4-vaihteinen automaattiloota luistamalla 3 pykältäessään sievässä ajossa, kovemmalla vedätyksellä pelaa ok ja muut vaihteet/vaihdot toimii hyvin...

öljyt ja suodatin juuri vaihdettu, eivät vaikuttaneet miteskään toimintaan, kannattaako kokeilla säätää paineita kovemmiksi vai alkaako olla kolmosen osat remonttia vaille valmiit? :?
Viimeksi muokannut Muumi, 17.5.2006 21:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Tervetuloa Meselle Muumi. :D Kurkkaappa alkuun vaikka tänne ennenkuin viisaat heräävät:

viewtopic.php?t=3875&start=0&postdays=0 ... highlight=
Avatar
Muumi
Viestit: 101
Liittynyt: 17.5.2006 15:29
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Muumi »

HVM kirjoitti:Tervetuloa Meselle Muumi. :D Kurkkaappa alkuun vaikka tänne ennenkuin viisaat heräävät:

viewtopic.php?t=3875&start=0&postdays=0 ... highlight=
Kiitoksia vaan, on tullu ennen pyörittyä paljonki tuolla superi/mynä-foorumilla :lol: ja päätin kirjautua tännekki...

Luin jo tuon jutun viestiä kirjoittaessani ja mulla tosiaan luistaa sievässä kaupunki ajossa kolmosen pykällys tosi paljon muttei revitettäessä eli toispäin kuin tuossa topikissa...

otin tänään laatikolle menevän alipaineletkun irti ja tukin päät ja ajelin menemään, vaihtaa töksähtämällä mutta mitään luistoja ei ilmennyt...

Eli oisko alipaine hommissa vikaa? hajooko laatikko jos ajaa väliaikaisesti letku irti ettei ainakaan luistattele pilalle ennen kuin vika löytyy??
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Muumi kirjoitti:
HVM kirjoitti:Tervetuloa Meselle Muumi. :D Kurkkaappa alkuun vaikka tänne ennenkuin viisaat heräävät:

viewtopic.php?t=3875&start=0&postdays=0 ... highlight=
Kiitoksia vaan, on tullu ennen pyörittyä paljonki tuolla superi/mynä-foorumilla :lol: ja päätin kirjautua tännekki...

Luin jo tuon jutun viestiä kirjoittaessani ja mulla tosiaan luistaa sievässä kaupunki ajossa kolmosen pykällys tosi paljon muttei revitettäessä eli toispäin kuin tuossa topikissa...

otin tänään laatikolle menevän alipaineletkun irti ja tukin päät ja ajelin menemään, vaihtaa töksähtämällä mutta mitään luistoja ei ilmennyt...

Eli oisko alipaine hommissa vikaa? hajooko laatikko jos ajaa väliaikaisesti letku irti ettei ainakaan luistattele pilalle ennen kuin vika löytyy??
Ei hajoa mutta tietenkään puslat ei tykkää kauheesta riuhtomisesta.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
Muumi
Viestit: 101
Liittynyt: 17.5.2006 15:29
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Muumi »

Joo ei ole mikään mukavuusihme...

juomat paidalla takapenkillä :lol:

Hommaan mittarin millä mittaan alipaineet, tietääkö kukaan paljon pitäis olla tyhjäkäynnillä/kierrokset ylhäällä?
Jube
Kemijärven Isäntä
Viestit: 4230
Liittynyt: 01.3.2006 18:55

Viesti Kirjoittaja Jube »

Muumi kirjoitti:Joo ei ole mikään mukavuusihme...

juomat paidalla takapenkillä :lol:

Hommaan mittarin millä mittaan alipaineet, tietääkö kukaan paljon pitäis olla tyhjäkäynnillä/kierrokset ylhäällä?
Koska niitä takapenkkejä päästään testaamaan?
Huomenna? perjantaina?

Jos täyskaasulla = täysilla paineilla (tai letku tukittuna) pelaa niin kokeile nostaa kiekka pari paineita jos tuo säätö on vastaavanlainen kuin vanhemmissa mersuissa...

No okei, en mää näistä mitään tiiä kunhan höpisen :lol:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Muumi
Viestit: 101
Liittynyt: 17.5.2006 15:29
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Muumi »

Joo pitää käyttää nosturilla autoa ja etsiä se paineiden nostohanikka, eilen hätäisesti vilkasin tunkin nokassa ja oli ahtaan näköiset paikat...
Kuskin puolelta sen pitäis löytyä :?:
Jube
Kemijärven Isäntä
Viestit: 4230
Liittynyt: 01.3.2006 18:55

Viesti Kirjoittaja Jube »

Muumi kirjoitti:Joo pitää käyttää nosturilla autoa ja etsiä se paineiden nostohanikka, eilen hätäisesti vilkasin tunkin nokassa ja oli ahtaan näköiset paikat...
Kuskin puolelta sen pitäis löytyä :?:
Kuskin puolella siinä laatikon kyljessä ihan nökösillä on ainakin 722.3 ja 722.4 laatikoissa tuo säätömolikka, sellainen musta, ~1cm halkaisijaltaan suojakannen alla.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Muumi
Viestit: 101
Liittynyt: 17.5.2006 15:29
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Muumi »

Jube kirjoitti:
Muumi kirjoitti:Joo pitää käyttää nosturilla autoa ja etsiä se paineiden nostohanikka, eilen hätäisesti vilkasin tunkin nokassa ja oli ahtaan näköiset paikat...
Kuskin puolelta sen pitäis löytyä :?:
Kuskin puolella siinä laatikon kyljessä ihan nökösillä on ainakin 722.3 ja 722.4 laatikoissa tuo säätömolikka, sellainen musta, ~1cm halkaisijaltaan suojakannen alla.
viikonloppuna säädän kun saan auton nostettua ylös, laatikko-guru Jarkko meinas että tulee ihan paineita nostamalla kuntoon... 8)

On se PRKL. kumma kun tulli on miettinyt tuohon veroja kohta 2 kk. :evil:
Avatar
pp d
Dieselspesialisti
Viestit: 2340
Liittynyt: 25.11.2005 16:10
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pp d »

Muumi kirjoitti:Joo ei ole mikään mukavuusihme...

juomat paidalla takapenkillä :lol:

Hommaan mittarin millä mittaan alipaineet, tietääkö kukaan paljon pitäis olla tyhjäkäynnillä/kierrokset ylhäällä?
Tästä en ole kokovarma, mutta ainaski 124 tiisselissä tyhjäkäynnilä 0,4 ja kaasupohjassa 0.
Viimeksi muokannut pp d, 19.5.2006 13:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Muumi
Viestit: 101
Liittynyt: 17.5.2006 15:29
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Muumi »

pp d kirjoitti:
Muumi kirjoitti:Joo ei ole mikään mukavuusihme...

juomat paidalla takapenkillä :lol:

Hommaan mittarin millä mittaan alipaineet, tietääkö kukaan paljon pitäis olla tyhjäkäynnillä/kierrokset ylhäällä?
Tästä en ole kokovarma, mutta ainaski 124 tiisselissä tyhjkäynnilä 0,4 ja kaasupohjassa 0.
-0,65 oli tyhjäkäynnillä, kävi -0,8 kun kaasutteli...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202 voimansiirto”