Automaatin kestävyys??
Automaatin kestävyys??
Nyt alla W202 250td sedan 605tbo ja vinin mukaan siinä 722.4 automaatti.vm-96.
Oon aatellu lastutttaa auton, vaikkei se mikään mopo ole nytkään
Miten tää alunperin muka on kestäny kun ei ole selvyyttä mitä vääntöjä kestää. Monta 300D vaparia ollut ja niissä 722.4 laatikko joka alkanut luistaa jo kun syöttöä lisätty Eli onko tässä vahvempi 722.4 vai mitä?? 4-lovinen automaatti ollut myös 34amg mallissa tän ikäisessä ja samalla 722.4 koodilla Eli en löytäny useilla hauillakaan tietoa. Auttakee
Oon aatellu lastutttaa auton, vaikkei se mikään mopo ole nytkään
Miten tää alunperin muka on kestäny kun ei ole selvyyttä mitä vääntöjä kestää. Monta 300D vaparia ollut ja niissä 722.4 laatikko joka alkanut luistaa jo kun syöttöä lisätty Eli onko tässä vahvempi 722.4 vai mitä?? 4-lovinen automaatti ollut myös 34amg mallissa tän ikäisessä ja samalla 722.4 koodilla Eli en löytäny useilla hauillakaan tietoa. Auttakee
Eikö mahda olla väännönkestoa niinkun kaikissa muissakin laatikoissa?
Eli toimii uutena h*levetin hienosti ja kun tarpeeksi on kilowattitunteja välittänyt niin menee rikki?
Ohan noista laatikkojen arvoista ny tälläkin voorumilla toinenkin topikki tehty, googleta lisää vaan....
Eli toimii uutena h*levetin hienosti ja kun tarpeeksi on kilowattitunteja välittänyt niin menee rikki?
Ohan noista laatikkojen arvoista ny tälläkin voorumilla toinenkin topikki tehty, googleta lisää vaan....
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Tuossa .436-versiossahan on kytkinpakoissa enemmän kitkalevyjä kuin mopommissa 722.4-varianteissa. Essonpaarijuttujen mukaanhan .4:n pitäis kestää 200 Nm, mutta kun tuossa moottorissa on vakionakin 280 Nm.
Eiköhän se aski lastutuksen tuoman lisäväännön kestä. Jos luistaa, niin sitten nostaa pikkasen paineita.
Eiköhän se aski lastutuksen tuoman lisäväännön kestä. Jos luistaa, niin sitten nostaa pikkasen paineita.
S204, AZT250
W 4 A 020 tarkoitaa vain laatikon rungon mallia ja väännön kesto on vähintään 200Nm ja siitä ylöspäin riipuu levyjen määrästä mitä vakoina onXUX63 kirjoitti:Koko tyyppi on todnäk 722.436 W 4 A 020 eli ois mitoitttu 200Nm JATKUVALLE väännölle. Eikä nuita pikkuaskeja taida enemmälle olla tehtykään. 722.3 sarjaa on taas 280-400Nm välille
AMG-askeista mulla ei oo tietoo mutta epäilisin että voi olla jopa lähes Siekkisen tekemien tasoa
esim. 250d turbo loodassa on enempi levyjä kuin 200d laatikossa
ja sama homma W 4 A 040 laatikon tapauksessa
Eli siis 020 on 200Nm rungolle Nuissa on kuitenkin eri runkoja ainakin 722.3:ssa joissa V8:ien rungot olisivat tuon opin mukaan samat kuin rivikoneiden koska kaikki ovat W 4 A alkuisia Tuota levyjen määrää ei siis näe mistään vai kui jos kerta väännön kesto ei sitä indikoixr kirjoitti:W 4 A 020 tarkoitaa vain laatikon rungon mallia ja väännön kesto on vähintään 200Nm
Tuossa aiemmassa viestissä tuli painovirhepaholainen, kolmossarjaa on tehtaalta 550Nm saakka
W 4 nelonen tarkoitaa vain montako vaihdetta
virallisesti ei ilmoiteta tuolle W 4 A 020 laatikolle kuin 200Nm kestoksi vaikka levymäärissä onkin eroja
rungolla tarkoitin lähinnä sisuskalujen sopivuutta en niinkään kytkinkopan mallia
vahvin 722.362 on periaatteessa mallia W 4 A 040 mutta kuitenkin W 4 A 055
virallisesti ei ilmoiteta tuolle W 4 A 020 laatikolle kuin 200Nm kestoksi vaikka levymäärissä onkin eroja
rungolla tarkoitin lähinnä sisuskalujen sopivuutta en niinkään kytkinkopan mallia
vahvin 722.362 on periaatteessa mallia W 4 A 040 mutta kuitenkin W 4 A 055