C 220D -97 Sammui vauhdista

Katso myös W210
Vastaa Viestiin
Avatar
Make_1
Viestit: 192
Liittynyt: 08.6.2011 21:55
Paikkakunta: Padasjoki

C 220D -97 Sammui vauhdista

Viesti Kirjoittaja Make_1 »

Morjens,

Cee teki tänään temput. Ajosta sammahti, eikä sen jälkeen kirveelläkään käyntiin (no en kyllä koittanut kirveellä). No auto työntämällä lavetille ja kotio. Kun sain lavetin maahan, kokeilin nappasta ykkösen suutinputken löysälle jotta näkis, tuleeko edes ainetta. Samantien lähti käyntiin kolmella ja nafta roiskui. Vehkeet sammuksiin, putki kiinni ja ajamalla lavetilta alas. Ajoin parikymmentä kilsaa, laitoin tankin täyteen ja auto toviksi parkkiin. Kun piti lähteä uudestaan liikkeelle, hörähti kerran, eikä enää sitten lähdekään tulille. :-(

Tässä farkussahan on käsittääksen joku kaksiosainen tankki, olen kuullut. Ja niiden välillä joku siirtopumppu. Pitäköhän paikkansa? Tietääkö kukaan, mikä tuo aineen ruiskupumpulle? Onko tankissa sähköpumppu, vai koneen kyljessä perinteinen mekaaninen siirtopumppu? Tai tuleeko kelleen mieleen mitään muut järkevää syytä ongelmaan?

Naftasuodatin on vaihdettu pari kuukautta sitten, eikä suodatinjalkaan liittyvissä kirkkaissa putkissa näkynyt koneen käydessä ilmakuplia.
Make

S211 E280 cdi -07 automat
W903 316 pitkä&korkea -06 automat
Entiset:
S210 E320 cdi -01 automat
W202 220 D -97 automat
W220 S320 cdi -01 automat
W210 E220 cdi -01 automat
W124 300D -87 man -> automat
W123 200D -79 man
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5937
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Re: C 220D -97 Sammui vauhdista

Viesti Kirjoittaja AK47 »

Make_1 kirjoitti:Morjens,

Cee teki tänään temput. Ajosta sammahti, eikä sen jälkeen kirveelläkään käyntiin (no en kyllä koittanut kirveellä). No auto työntämällä lavetille ja kotio. Kun sain lavetin maahan, kokeilin nappasta ykkösen suutinputken löysälle jotta näkis, tuleeko edes ainetta. Samantien lähti käyntiin kolmella ja nafta roiskui. Vehkeet sammuksiin, putki kiinni ja ajamalla lavetilta alas. Ajoin parikymmentä kilsaa, laitoin tankin täyteen ja auto toviksi parkkiin. Kun piti lähteä uudestaan liikkeelle, hörähti kerran, eikä enää sitten lähdekään tulille. :-(

Tässä farkussahan on käsittääksen joku kaksiosainen tankki, olen kuullut. Ja niiden välillä joku siirtopumppu. Pitäköhän paikkansa? Tietääkö kukaan, mikä tuo aineen ruiskupumpulle? Onko tankissa sähköpumppu, vai koneen kyljessä perinteinen mekaaninen siirtopumppu? Tai tuleeko kelleen mieleen mitään muut järkevää syytä ongelmaan?

Naftasuodatin on vaihdettu pari kuukautta sitten, eikä suodatinjalkaan liittyvissä kirkkaissa putkissa näkynyt koneen käydessä ilmakuplia.
No, näkyisikö siellä kirkkaassa putkessa edes polttoainekuplia? Itse katselin että ennen näkyi pieni ilmakupla mutta nyt se on hävinnyt - ei käynnisty kun vasta toisella akullisella ja itseasiassa koko putki oli ilmakuplaa...
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Avatar
Make_1
Viestit: 192
Liittynyt: 08.6.2011 21:55
Paikkakunta: Padasjoki

Viesti Kirjoittaja Make_1 »

Ongelma toistaiseksi ohitettu. Kävin tänään ostamassa W210 320 cdi:n käyttöautoksi. Saa tutkia ceetä rauhassa...
Make

S211 E280 cdi -07 automat
W903 316 pitkä&korkea -06 automat
Entiset:
S210 E320 cdi -01 automat
W202 220 D -97 automat
W220 S320 cdi -01 automat
W210 E220 cdi -01 automat
W124 300D -87 man -> automat
W123 200D -79 man
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Pumppukone ei CR? Kaiketi. Kuis sammutinsolenoidiventtiili tai sen ohjauspuoli?
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
Make_1
Viestit: 192
Liittynyt: 08.6.2011 21:55
Paikkakunta: Padasjoki

Viesti Kirjoittaja Make_1 »

Surullinen jakajapumppu on juu koneen kyljessä. Kunhan saan Ceen raahattua tallille, täytyy katsoa mitä Star on mieltä ongelmista...
Make

S211 E280 cdi -07 automat
W903 316 pitkä&korkea -06 automat
Entiset:
S210 E320 cdi -01 automat
W202 220 D -97 automat
W220 S320 cdi -01 automat
W210 E220 cdi -01 automat
W124 300D -87 man -> automat
W123 200D -79 man
Avatar
Make_1
Viestit: 192
Liittynyt: 08.6.2011 21:55
Paikkakunta: Padasjoki

Viesti Kirjoittaja Make_1 »

Tuollaisen vikakoodin HHTWIN antoi EVE modulista: P1622 Injection pump shut-off valve

Onko jakajapumpun kyljessä jokin tuollainen sammutinventtiili?
Make

S211 E280 cdi -07 automat
W903 316 pitkä&korkea -06 automat
Entiset:
S210 E320 cdi -01 automat
W202 220 D -97 automat
W220 S320 cdi -01 automat
W210 E220 cdi -01 automat
W124 300D -87 man -> automat
W123 200D -79 man
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202 moottori”