Terve kaikki toverit meseläiset.
Nyt olisi vähintään diagnostiikkakone tarpeen, tuli erääseen 220CDI W202:een käytettyä korkeapainepumppua irti, ruuvattua uudet tiivisteet yläkanteen. Nyt ei lähde kirveelläkään käyntiin! Täytin suodattimen naftalla, ja siirtopumpun päästä tulee hieman ainetta startatessa, putki irti ainakin kasteli hihnaston. Liekö nämä oikeasti näin hankalia ilmaantumaan tuon operaation jälkeen??
Mikä meni mönkään? Kaikki?
HOX HOX! Apua tarvitaan Jyväskylässä! -> Tilanne ohi.
- thabandit^
- Viestit: 844
- Liittynyt: 12.12.2006 20:21
- Paikkakunta: Nomansland
HOX HOX! Apua tarvitaan Jyväskylässä! -> Tilanne ohi.
Viimeksi muokannut thabandit^, 09.6.2014 10:55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
530d Touring -01
250EXC-F -04
250EXC-F -04
Se pieni metalirengastiiviste varmasti meni paikalleen? Mulla vastaavan rempan jälkeen lähti n. kolmannella starttaussekvenssillä. Kulkeeko ilmaa paluuletkuissa, monasti ottaa letkut ja tiivisteet itteensä kun joutuu liikuttelemaan, o-renkaat ainakin uusiksi jossei ole vaihdettu...
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
- thabandit^
- Viestit: 844
- Liittynyt: 12.12.2006 20:21
- Paikkakunta: Nomansland