mercedes benz s202 2.5td vm 1996 0m606 turbo ,evry
mercedes benz s202 2.5td vm 1996 0m606 turbo ,evry
Elikäs mihin öljynpainemittarin anturi laitetaan ,voiko sen esim laittaa haaralla turboon menevään öljyputkeen vai öljynsuodattimeen.
EDIT: onko öljynsuodattimen jalassa paikka anturille?
EDIT: onko öljynsuodattimen jalassa paikka anturille?
Re: mercedes benz s202 2.5td vm 1996 0m606 turbo ,evry
On. Ainakin 603 eli vanhemman konemallin suodatinjalassa,mielestäni on uudemmassakin, ei ole edes kovin pahasti piilossa.jjaakko97 kirjoitti:
EDIT: onko öljynsuodattimen jalassa paikka anturille?
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Kiitos . ja sitten onko ahtopaineet mielestänne liikaa ,elikäs 2,5turbo kone missä kkk14 ahdin (om606) ja evry ,ahdot nousee evryn kanssa noin 1.6-1.8baariin (piikki) ja sen jälkeen pysyy siinä 1.3-1.5 barin tienoilla. pakolämmöt on varmaa jo aika kovat siinä vaiheessa niin pitäs varmaa isompi ahdin ja cooleri homma nii mitäs ahdinta suosittelette kkk27?
pumppuakin voisi päivitellä kun vakionaha siellä on ne 6mm elementit . niissähän syötöt riittää vissii siihen 200hp samoin kun om606 turbon .
ja sitten vielä autoo ei oo käytetty jarrussa mutta paljonkohan näillä seteillä siellä on voimaa (om606 turbo ja evry ) poistuu paljon hätäsemmin kun vakioahtimella ja ilman evryä ;D
pumppuakin voisi päivitellä kun vakionaha siellä on ne 6mm elementit . niissähän syötöt riittää vissii siihen 200hp samoin kun om606 turbon .
ja sitten vielä autoo ei oo käytetty jarrussa mutta paljonkohan näillä seteillä siellä on voimaa (om606 turbo ja evry ) poistuu paljon hätäsemmin kun vakioahtimella ja ilman evryä ;D
Kai nuo ahdot on ihan ok. Oliskos siellä voimaa luokkaa 180 heppaa ja pakopaineita riittävästi?jjaakko97 kirjoitti:Kiitos . ja sitten onko ahtopaineet mielestänne liikaa ,elikäs 2,5turbo kone missä kkk14 ahdin (om606) ja evry ,ahdot nousee evryn kanssa noin 1.6-1.8baariin (piikki) ja sen jälkeen pysyy siinä 1.3-1.5 barin tienoilla. pakolämmöt on varmaa jo aika kovat siinä vaiheessa niin pitäs varmaa isompi ahdin ja cooleri homma nii mitäs ahdinta suosittelette kkk27?
pumppuakin voisi päivitellä kun vakionaha siellä on ne 6mm elementit . niissähän syötöt riittää vissii siihen 200hp samoin kun om606 turbon .
ja sitten vielä autoo ei oo käytetty jarrussa mutta paljonkohan näillä seteillä siellä on voimaa (om606 turbo ja evry ) poistuu paljon hätäsemmin kun vakioahtimella ja ilman evryä ;D