mercedes benz s202 2.5td vm 1996 0m606 turbo ,evry

Katso myös W210
Vastaa Viestiin
jjaakko97
Viestit: 18
Liittynyt: 21.8.2014 8:53

mercedes benz s202 2.5td vm 1996 0m606 turbo ,evry

Viesti Kirjoittaja jjaakko97 »

Elikäs mihin öljynpainemittarin anturi laitetaan ,voiko sen esim laittaa haaralla turboon menevään öljyputkeen vai öljynsuodattimeen.

EDIT: onko öljynsuodattimen jalassa paikka anturille?
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Re: mercedes benz s202 2.5td vm 1996 0m606 turbo ,evry

Viesti Kirjoittaja Terho P »

jjaakko97 kirjoitti:
EDIT: onko öljynsuodattimen jalassa paikka anturille?
On. Ainakin 603 eli vanhemman konemallin suodatinjalassa,mielestäni on uudemmassakin, ei ole edes kovin pahasti piilossa.
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
jjaakko97
Viestit: 18
Liittynyt: 21.8.2014 8:53

Viesti Kirjoittaja jjaakko97 »

Kiitos :) . ja sitten onko ahtopaineet mielestänne liikaa ,elikäs 2,5turbo kone missä kkk14 ahdin (om606) ja evry ,ahdot nousee evryn kanssa noin 1.6-1.8baariin (piikki) ja sen jälkeen pysyy siinä 1.3-1.5 barin tienoilla. pakolämmöt on varmaa jo aika kovat siinä vaiheessa niin pitäs varmaa isompi ahdin ja cooleri homma nii mitäs ahdinta suosittelette kkk27?

pumppuakin voisi päivitellä kun vakionaha siellä on ne 6mm elementit . niissähän syötöt riittää vissii siihen 200hp samoin kun om606 turbon .

ja sitten vielä autoo ei oo käytetty jarrussa mutta paljonkohan näillä seteillä siellä on voimaa (om606 turbo ja evry ) poistuu paljon hätäsemmin kun vakioahtimella ja ilman evryä ;D
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

jjaakko97 kirjoitti:Kiitos :) . ja sitten onko ahtopaineet mielestänne liikaa ,elikäs 2,5turbo kone missä kkk14 ahdin (om606) ja evry ,ahdot nousee evryn kanssa noin 1.6-1.8baariin (piikki) ja sen jälkeen pysyy siinä 1.3-1.5 barin tienoilla. pakolämmöt on varmaa jo aika kovat siinä vaiheessa niin pitäs varmaa isompi ahdin ja cooleri homma nii mitäs ahdinta suosittelette kkk27?

pumppuakin voisi päivitellä kun vakionaha siellä on ne 6mm elementit . niissähän syötöt riittää vissii siihen 200hp samoin kun om606 turbon .

ja sitten vielä autoo ei oo käytetty jarrussa mutta paljonkohan näillä seteillä siellä on voimaa (om606 turbo ja evry ) poistuu paljon hätäsemmin kun vakioahtimella ja ilman evryä ;D
Kai nuo ahdot on ihan ok. Oliskos siellä voimaa luokkaa 180 heppaa ja pakopaineita riittävästi?
jjaakko97
Viestit: 18
Liittynyt: 21.8.2014 8:53

Viesti Kirjoittaja jjaakko97 »

Pakopaineet varmaa aika miehekkäät... ehdotelkaas vähän isompaa hyrrää
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

jjaakko97 kirjoitti:Pakopaineet varmaa aika miehekkäät... ehdotelkaas vähän isompaa hyrrää
uuden pakosarjan joudut varmaankin tekemään. Tarvikemotista joku sopiva masterpower ja pumppuun 7 elementit.
jjaakko97
Viestit: 18
Liittynyt: 21.8.2014 8:53

Viesti Kirjoittaja jjaakko97 »

Käykös vanhamallin om605 pakosarja tähä uudempaa om605 vm96?
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Tarkoitat varmaan om602 turbon pakosarjaa. Eivät sovi ristiin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202 moottori”