Tuossa kotiin ajellessani aloin kuuntelemaan että kuuluu outoja ääniä.
Pysähdyinpä sitten p-paikalle ja aloin haistelemaan että nafta haisee.
Pelli auki ja remmistä oli jäljellä sellaset 1/4 osaa että viimesiä veteli.
Laturin yläpuolella olevasta kiristin pyörästä puutui puolet.
Nyt herääkin kysymys kuinka sen saa vaihdettua?
Remmi halkaissut vissiin jonkun niistä muovisista polttoaine putkista siinä koneen päädyssä jne.
No nythän se tempun teki!
Juu varsinainen kiristinpyörähän on sielä keskemmällä.dealer kirjoitti:Ei taida olla kiristinpyörä ? Muovisuojus pois (ei haittaa vaikka hajoaa) ja alta löytyy torx-kannalla oleva ruuvi.
Jos vaikka sattuis saamaan tänään siihen jostain uuden pyörän ja hakis remmin, niin sais alkaa ihmettelemään noita polttoaine putkia.
E: Korkeapaine pumppuhan se siinä nokalla on.
No ne muoviputket siinä alla nyt luultavasti vaihto kunnossa.
E2: Kävipä tässä mielessä että ohivuotomittauksen vois kans suorittaa tässä samaan konkurssiin.
Eikös tuon pitäisi ihan kotikonstein onnistua?