Nonni Ruiskun vaihdoin yhteydessä näköjään ABS ei halua toimia.
Vanha Ke-jetin johto sarja lens mäkeen, ja tilalla on Autronic:n johto hässäkkä. Nyt pitäis vain saada ABS toimimaan, sen verran on vakoiltu että ilmeisesti sytytys virta puuttuu. Eli ABS yksikön moninapa liittimestä
pitäisi saada selville mihin nastaan tulee ns. sytytys virta virtalukolta.
Nasta no10 se ei ole. Nyt kun laittaa myllyn käyntiin niin ABS:n valo ei sammu. Pirssi on -85 vuoden W201
Mihin nastaan tulee +12v virtalukolta.
ABS:stä Sähköt hukassa
Jiihaa nyt toimii ABS:t Ylijännite rele on kytketty toimintaan vaikkakin ei se välttämättä sitä tarvi. Ja kantaan No 10 tulee sytytysvirta virtalukolta.
Asiasta ihan toiseen
Tänään käytiin heittään ekat lenkit Kartat on nyt semmoiset et voipi ajella.
Tyhjäkäynti on yllättävän tasaisen vaikkakin käytössä on 900cc suuttimet.
Asiasta ihan toiseen
Tänään käytiin heittään ekat lenkit Kartat on nyt semmoiset et voipi ajella.
Tyhjäkäynti on yllättävän tasaisen vaikkakin käytössä on 900cc suuttimet.
Jaa mitäkö se on syöny noh tuota noin niin.
Holsetin ahistin, Autronic SM4 Moottorin ohjaus, Wisecon männät, PO-Metals Kanget, Bemun öljyruutat männille, Bemun M5 paine-asetelma, 300TE 4-matic 240mm levy. 4-mäntä etusatulat 300CE-24v:stä. Vetarit samoin CE:stä 35mm paksut. Suorasytkä. mitähän vielä noh siinä nyt jotain syönti listaa
Holsetin ahistin, Autronic SM4 Moottorin ohjaus, Wisecon männät, PO-Metals Kanget, Bemun öljyruutat männille, Bemun M5 paine-asetelma, 300TE 4-matic 240mm levy. 4-mäntä etusatulat 300CE-24v:stä. Vetarit samoin CE:stä 35mm paksut. Suorasytkä. mitähän vielä noh siinä nyt jotain syönti listaa