Etujarrulevyn pultti poikki...

Katso myös W124
Vastaa Viestiin
Daimler
Laksatiivi-spesialisti
Viestit: 3246
Liittynyt: 19.9.2005 20:21

Etujarrulevyn pultti poikki...

Viesti Kirjoittaja Daimler »

Mitäs tohon keksis;meni se pikkunen kuusiokoloruuvi poikki levyjä vaihtaessa.Eihän se levy siittä mihinkään lähde kun rengas on paikallaan mutta mahdollisessa museotarkastuksessa 2043 saattaapi tarkka katsuri antaa hylsyn. :? 8) :lol:
Avatar
Sivonen
Viestit: 4939
Liittynyt: 20.9.2005 20:48
Paikkakunta: Jämsänkoski City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Käy ostamassa "ulosvetäjä" sarja. Semmosia neliönmuotosia (kova-?)metallitappeja, jotka puree vastapäivään vääntäessä tiukkaan kuin kakka kalsariin. Pultin päähän siis porataan reikä ja sinne se tappi.

Niitä tähden muotosia ei kannata ostaa (pikkusen booriakselin näkönen, just semmonen mitä on jokainen katkonut), ei niillä tee oikein mittään. Ne neliönmalliset kestää ihan uskomattomasti. :shock:
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret

Kuva
Daimler
Laksatiivi-spesialisti
Viestit: 3246
Liittynyt: 19.9.2005 20:21

Viesti Kirjoittaja Daimler »

Sehän on onnetton tappi se pultti,toimiskohan tuo? Kokeillaan..
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

minä olen ottanut sen ruuvin poraamalla pois,vitosen poralla keskelle reikä ja alkaa vääntää siihen uutta 6mm kierrettä niin tappi tuo vanhan kierteen pois sieltä :idea: usein käy kyllä niin että jo poratessa ruuvi tulee taka puolelta ulos :!:
Avatar
Swataia
Viestit: 215
Liittynyt: 03.9.2007 22:59
Paikkakunta: Hamina

Viesti Kirjoittaja Swataia »

touhottaja kirjoitti:minä olen ottanut sen ruuvin poraamalla pois,vitosen poralla keskelle reikä ja alkaa vääntää siihen uutta 6mm kierrettä niin tappi tuo vanhan kierteen pois sieltä :idea: usein käy kyllä niin että jo poratessa ruuvi tulee taka puolelta ulos :!:
ääni tälle! just kaverin saabista otettiin näin ja helposti läks :)
Kuva
- 190E 2.0 -90
- W123 280E -81

-Savun hälvettyä tarkistamme kytkennän!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201 jarrut”