190 Raidetangon pään irroitus

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
Katso myös W124.
Vastaa Viestiin
semiamis
Viestit: 9
Liittynyt: 31.12.2013 19:10

190 Raidetangon pään irroitus

Viesti Kirjoittaja semiamis »

Moro!

Antakaas viisaammat neuvoa, kuinka saa repsikan puolelta raidetangon pään irti? Kyseessä on siis vm -88 190 korinen Mese. Eilen taistelin ilta 11:sta saakka tuloksetta ja hieman alkoi jo harmittamaan, että on kumma kun ei irtoa. Että onko jotain hyvää kikka kolmosta, millä kannattaisi lähteä tätä lähestymään?

Ja tiedän kyllä fiksumpaa olisi tietty vaihtaa kokonaan uusi raidetanko, ja ei maksa paljoa ja vaihdattaa vaikka liikkeessä... Tai vielä parempi, ostaa uusi auto, mutta kun budjetti on rajallinen, niin pakko tehdä tämmöistä :D Pääsee sitten edes jotenkuten kulkemaan ja Mersu se on vanhakin Mersu.

Kiitokset!
mustang 66
Viestit: 311
Liittynyt: 05.11.2011 12:09
Paikkakunta: kerava(nivalasta)

Viesti Kirjoittaja mustang 66 »

Pillillä kuumaa
:rollin: :rollin: :rollin: :rollin: :rollin:
Vaihda se koko varsi molemmilla päillä jos ei oo kunnon vehkeitä niin pääset helepommalla.
mercedes benz 203 200 cdi farmari -05
ford mustang ht 351 cleaveland -66
ford taunus coupe -76 (ikuisuusprojekti)
suzuki intruder 1400 -92

ex:124 300 tdt
ex:124 200 d
ex:201 200 d
semiamis
Viestit: 9
Liittynyt: 31.12.2013 19:10

Viesti Kirjoittaja semiamis »

Juu samaa mä oon kans kuullu, että kuumaa tarvis saada. Ja koitan jos sais jonkilaisella ruosteenpoistoaineellakin sinne sörkittyä. Ei vaan kauheasti motivoi vaihtaa sen enempää osia, kuin mitä on pakko :D

Ja sen verran voin tähän laittaa, että eilen kyllä lähti irti se kiristyspultti(?) ja vasenkätiset kierteet siinä on, mutta onko vielä jotain kikkoja, mitä kannattaisi tietää?
Avatar
mamu
Viestit: 311
Liittynyt: 28.5.2008 17:12
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja mamu »

Onhan se koko tanko helpompi vaihtaa, ku pelkkä pää. 25e motonetis koko hoito. Eikä tarvi, ku räikkäsarjan ja lekaa. Uuden tangonkin vielä purat ja vedät kuparimömmöt kierteisiin, ni jo tulee hyvä! 8)
190D 2.5 -89
300TD Turbo -89
C230K -97
C200 -99

® Mesen linttaklubi. -Sammuvia tähtösiä-
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Koko tanko vaihtoon vaan, jos vaihtaa pelkän ulomman pään niin sitten on sisempi jenga jumissa kuitenkin eikä saa säädettyä aurausta kohdalleen.

Lämmitä, hakkaa vasaroiden välissä, liuottele CRC:llä tms jne...
oulaistenliikenne.fi
Avatar
Fenton
Jyllisti
Viestit: 3023
Liittynyt: 23.3.2008 21:35
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

Metrinen varsi piti olla, että sain 126:n nupin irti, aika tiukkaan ae niihin kierteisiin asettuu. Lisää väkivaltaa, siis. Jos joku paikka pettää, niin helahoidon uusiminenkaan ei maksa maltaita.
Ville

Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201 alusta”