201 etujousi poikki mallia Sportline..

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
Katso myös W124.
Vastaa Viestiin
Avatar
marko69
Viestit: 53
Liittynyt: 21.12.2007 19:57
Paikkakunta: Los Nastolas

201 etujousi poikki mallia Sportline..

Viesti Kirjoittaja marko69 »

ja pitää uusia kuukauden sisään että voi viedä uusinta tarkistukseen, mutta kun kysäisin paikallisesta MB liikkeestä niin valmistenumeron perusteella kun etsittiin oli kpl hinta 152€.


Auto on 1990 2.6E+automaatti, olisiko kellään tietoa saako jostakin halvemmalla kyseiseen malliin käypiä jousia eteetn ja käykö esim 124 Sportlinen jouset yms....
Daimler
Laksatiivi-spesialisti
Viestit: 3246
Liittynyt: 19.9.2005 20:21

Viesti Kirjoittaja Daimler »

Mulla kun katkesi sportline-pikkumesestä etujousi niin ostin koko jousisarjan jostain tuningpuljusta -30mm madaltavat tais maksaa satkun koko kiekka eikä auto juurikaan madaltunut entisestään.

http://www.autovaruste.net/content/fi/1 ... /2832.html
Avatar
nehe
kivenpyörittäjä
Viestit: 2205
Liittynyt: 30.3.2008 18:17
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja nehe »

vaiha kumpiki puoli,mulla meni kuukaue pääst toine puoli poikki perään ja linksotti sen näkösenä ettei uskaltanu rengasta ottaa pois enneku kuormaliinalla pingotti runkoo vaste :shock: katastuksee vaa hätäsest vaiho toise puole,tosin vakio vieterit mulla mutta mutta....
*itut se oo vinossa..ite oot kallellaan.
Aki
karvanaama
Viestit: 1310
Liittynyt: 09.11.2005 19:39

Viesti Kirjoittaja Aki »

Suosittelen vaihtamaan ainakin molemmat etujouset kerralla. Jos raaskii niin kaikki neljä jousta kuten edellä jo mainittiin niin ostamalla laadukkaat madallusjouset. Jos pelkää että madaltuu liikaa niin jousikumilla sitä korkeutta saa mallattua. Jousikumit maksaa muutaman euron.

Sportline jousia kannattaa kysellä kl-varaosista, rto-tuonnista tai merteilistä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201 alusta”