mikä ihme nyt tuli:)
-
mesemies83
- purkukuraattori
- Viestit: 225
- Liittynyt: 23.10.2010 19:38
mikä ihme nyt tuli:)
elikkäs töistä lähtiessäni,kun käynnistin auton ni samalla kun auto lähti käymään kuului valtava poksahdus autona alta,suunnilleen laatikon kohdilta,ja ääni jäi ääntelemään auton käydessäkin,auto oli seisonut 8 tuntia,ja käynnistin ilman roikkaa..autohan siis 1.8. 1990 ruisku automaatti tenava
eli mikä mahtaa olla menny???
eipä oo ennen tuollaista tehnytkää 
-
mesemies83
- purkukuraattori
- Viestit: 225
- Liittynyt: 23.10.2010 19:38
-
650000tuttavuus
- Viestit: 2191
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
-
mesemies83
- purkukuraattori
- Viestit: 225
- Liittynyt: 23.10.2010 19:38
-
mesemies83
- purkukuraattori
- Viestit: 225
- Liittynyt: 23.10.2010 19:38
En viitsinyt uutta ketjua aloittaa, joten laitan nyt tähän.
Itselläni näyttäisi olevan pelkääjän puoli hivenen alempana kuin kuskin puoli. Jouset ei voi olla poikki, vaihdatin tuossa vuoden vaihteessa paksummat kumit jousien päähän ja kyllä ne jouset silloin olivat kunnossa, ja siis toinen kulma oli alempana jo ennen tätä kumien vaihtoa, eli ei ole mennyt eripari kumitkaan. Samaten huomasin, että ihan kuin kuskin puoleinen rengas olisi jotenkin mystisesti taaempana, kuin oikean puoleinen. Meinaan, että siinä kuskin puoleisen renkaan takana ei ole paljoa yhtään tilaa ennen kuin tulee jo lokarin reuna ja roiskeläppä vastaan, pelkääjän puolella on selvästi enemmän tilaa samassa kohdassa, vastoin taas pelkääjän puolella etuhelman muovi on niin lähellä rengasta, että juuri ja juuri mahtuu sormi väliin, kun taas kuskin puolella paljon isompi väli. Voiko mitenkään olla, että jossain siellä rispustuksissa olisi jotain vähän vituillaan, ja siitä syystä olisi renkaat vähän eri kohdissa? Renkaat on 195/65/15, eli vähän isommat kuin vakkarikumet, mutta ensi viikolla tulee 195/60/15, on vähän enemmän tilaa pyöriä. Vakio 185 levyisiä ei noille vanteille saa laittaa. Mutta niin, aika mystistä. Ajossa kuitenkaan ei tunnu mitään kovin erikoista, menee vakaasti, joskin hivenen vie oikealle (rengaspaineet kohdallaan) ja joustoliikkeetkin tuntuu ihan normaaleilta, joskin kovassa rypylikössä kuuluu pientä väljän kuuloista lonksuntaa jostain. Alustaremppahan tuolla on edessä jokatapauksessa tässä joskus kevään ja alkukesän mittaan, mutta olisi hyvä vähän jo nyt kartoittaa tilannetta, notta kuin iso tikki tulossa.
Itselläni näyttäisi olevan pelkääjän puoli hivenen alempana kuin kuskin puoli. Jouset ei voi olla poikki, vaihdatin tuossa vuoden vaihteessa paksummat kumit jousien päähän ja kyllä ne jouset silloin olivat kunnossa, ja siis toinen kulma oli alempana jo ennen tätä kumien vaihtoa, eli ei ole mennyt eripari kumitkaan. Samaten huomasin, että ihan kuin kuskin puoleinen rengas olisi jotenkin mystisesti taaempana, kuin oikean puoleinen. Meinaan, että siinä kuskin puoleisen renkaan takana ei ole paljoa yhtään tilaa ennen kuin tulee jo lokarin reuna ja roiskeläppä vastaan, pelkääjän puolella on selvästi enemmän tilaa samassa kohdassa, vastoin taas pelkääjän puolella etuhelman muovi on niin lähellä rengasta, että juuri ja juuri mahtuu sormi väliin, kun taas kuskin puolella paljon isompi väli. Voiko mitenkään olla, että jossain siellä rispustuksissa olisi jotain vähän vituillaan, ja siitä syystä olisi renkaat vähän eri kohdissa? Renkaat on 195/65/15, eli vähän isommat kuin vakkarikumet, mutta ensi viikolla tulee 195/60/15, on vähän enemmän tilaa pyöriä. Vakio 185 levyisiä ei noille vanteille saa laittaa. Mutta niin, aika mystistä. Ajossa kuitenkaan ei tunnu mitään kovin erikoista, menee vakaasti, joskin hivenen vie oikealle (rengaspaineet kohdallaan) ja joustoliikkeetkin tuntuu ihan normaaleilta, joskin kovassa rypylikössä kuuluu pientä väljän kuuloista lonksuntaa jostain. Alustaremppahan tuolla on edessä jokatapauksessa tässä joskus kevään ja alkukesän mittaan, mutta olisi hyvä vähän jo nyt kartoittaa tilannetta, notta kuin iso tikki tulossa.
- thabandit^
- Viestit: 844
- Liittynyt: 12.12.2006 20:21
- Paikkakunta: Nomansland
Muistaakseni Suomeen oikein säädetyssä mersussa ojanpuoleisen eturenkaan kuuluukin olla hieman edellä, koska sillä puolella caster-kulmaa on yksi aste enemmän. Tai ainakin jotain sinnepäin.
Juurikin sen takia, että ei vetäisi niin kovasti oikealle.
EDIT: tiileri oli ensin
EDIT: tiileri oli ensin
530d Touring -01
250EXC-F -04
250EXC-F -04