722.4 vaihto 722.3:seen

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Katso myös W124
Vastaa Viestiin
johtaja300
Viestit: 1014
Liittynyt: 06.8.2006 15:33

722.4 vaihto 722.3:seen

Viesti Kirjoittaja johtaja300 »

Niin ajattelin, että jos tässä alkaisi virittelemään pirssiä tulevaisuudessa niin ensimmäiseksi olisi varmaan hyvä vaihtaa laatikko, onko noissa 772.3:sissa eroa onko se bensiini mallista vai dieselistä niin rakenteen tai asennuksen kannalta ja mitä muutoksia pitää tehdä jos haluaa kyseisen laatikon 602:sen perään.
Avatar
Melitos
Viestit: 2652
Liittynyt: 19.9.2005 19:53
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Melitos »

Vähempi viritellystä tiiselistä loppuu kierrokset ennenku pensamallin loota alkaa vaihtamaan isommalle. Eli mieluusti diiselin laatikko dieselmoottorin perään. Vaihtohetket on muutenkin erilaiset.
I drive an Opel. What's your excuse?
Avatar
jarski
W123-Spesialisti
Viestit: 585
Liittynyt: 01.10.2005 2:53
Paikkakunta: Karstula

Viesti Kirjoittaja jarski »

Turbiini voi olla erikokoinen :arrow: ei mahdu vauhtipyörän sisään.
Mitään muuta isompaa estettä ei ole Melitoksen kommentin lisäksi. Öljynlauhduttimen putken lähdöt ovat isommat, sähköpistoke erilainen, ja vaihdekepiltä tulevaa tankoa täytynee säädellä vähän..
-98 290TDT-lang
-90 290DT Ambulance
-84 500SE ♠
-82 200D 3.0 (tallissa)
-97 312D
® Mesen linttaklubi
+muutama w115,123,124,201...
Avatar
Smuge
Viestit: 125
Liittynyt: 14.1.2007 14:41
Paikkakunta: Kotka Kustoms

Viesti Kirjoittaja Smuge »

jarski kirjoitti:Turbiini voi olla erikokoinen :arrow: ei mahdu vauhtipyörän sisään.
Mitään muuta isompaa estettä ei ole Melitoksen kommentin lisäksi. Öljynlauhduttimen putken lähdöt ovat isommat, sähköpistoke erilainen, ja vaihdekepiltä tulevaa tankoa täytynee säädellä vähän..
Mulla Bensa 722.4 ja tahdon vaihtaa tuoho 722.3 Niin mitens tuon sähköpistokkeen kanssa pitäis menetellä?
Mada mada dane

W201 -85 2.0i
W124 TE Brabus 3.6 4matic
+puolen tusinaa muita projekteja
johtaja300
Viestit: 1014
Liittynyt: 06.8.2006 15:33

Viesti Kirjoittaja johtaja300 »

joo turbiinin tiedänkin jo että on erinlainen, mutta laittaa sen 722.3:sen turbiinin.
Avatar
jarski
W123-Spesialisti
Viestit: 585
Liittynyt: 01.10.2005 2:53
Paikkakunta: Karstula

Viesti Kirjoittaja jarski »

Viimeisen päälle hyvä tulee, jos saa jostain käsiinsä 722.3:sen pistokkeen, ja tinailee johdot sinne. Eihän siellä ole kuin neljä johtoa, pakkivalot ja käynnistyksen esto...
-98 290TDT-lang
-90 290DT Ambulance
-84 500SE ♠
-82 200D 3.0 (tallissa)
-97 312D
® Mesen linttaklubi
+muutama w115,123,124,201...
Avatar
Smuge
Viestit: 125
Liittynyt: 14.1.2007 14:41
Paikkakunta: Kotka Kustoms

Viesti Kirjoittaja Smuge »

Eli liittimet erillaiset mut johdotus sama :)

Et ei tartte muuta ku vaihtaa sen liittimen kuoren sitten.

Omassani on nyt 722.4 ja pitäis tilata vahvistettu 722.3 mut tuntuu olevan kiven alla nuo 722.3 :evil: Mistäs malleista moisia vois kysyy jos sit lähettäis Sinkkoselle vahvistettavaksi?
Mada mada dane

W201 -85 2.0i
W124 TE Brabus 3.6 4matic
+puolen tusinaa muita projekteja
Avatar
jarski
W123-Spesialisti
Viestit: 585
Liittynyt: 01.10.2005 2:53
Paikkakunta: Karstula

..

Viesti Kirjoittaja jarski »

Saattaisi riittää, että vaihtaa vain liittimen kuoret..
-98 290TDT-lang
-90 290DT Ambulance
-84 500SE ♠
-82 200D 3.0 (tallissa)
-97 312D
® Mesen linttaklubi
+muutama w115,123,124,201...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201 voimansiirto”