Kaasuvivuston "iskari"

Katso myös w124 moottori-osio.
Vastaa Viestiin
vese123
Viestit: 116
Liittynyt: 27.8.2007 1:40
Paikkakunta: Lahti

Kaasuvivuston "iskari"

Viesti Kirjoittaja vese123 »

Otsikosta jo melkein selviää, siis lyhyesti sanokaa joku miten päin kaasuvivuston pienen iskarin kuuluu olla :?: Minä en kuollakseni muista ja ei ole yhtää mersua tontilla mistä katsoisi mallia kun automaatista se puuttuu ja bensa koneisessa sitä ei ole :) Menin vaihtamaan tuohon turbodeehen automaatin tilalle manuaalin ja tämä on viimonen puute että olis niinku tehtaan linjalta tullessa, uusi iskari on ostettu ja kiinnikepallukka imusarjaan ruuvattu mutta se asento, säiliö ylös vaiko niinku iskarin autossa normaalisti kuuluu olla.´ :roll:
190D 2.5 Turbo -91
300D Turbo -92
1824 AK -96
Avatar
epk
Herrastuunari
Viestit: 2488
Liittynyt: 07.11.2005 0:07
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

Kuva


eli säiliö ylös.
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

juu säiliö ylöspäin on minullekkin aina neuvottu,huonokuntonen iskari ei mummielestä tainnu toimia ees vääräs asennos
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
laineracing
Rasvanäppi
Viestit: 3104
Liittynyt: 12.11.2007 16:26
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

Epk laittama kuva ei kyllä ole kaasuvivuston iskari.
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

laineracing kirjoitti:Epk laittama kuva ei kyllä ole kaasuvivuston iskari.
huomioin asian,en saanu muotoiltua sitä vastaukseeni. Siksi mä vahvistin asiaa 8)
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
vese123
Viestit: 116
Liittynyt: 27.8.2007 1:40
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja vese123 »

Kyllä, mä napsautin sen sinne paikalleen tänään, säiliö on nyt ylöspäin, jo rauhottui koko värkki kaupunki ajossa, kumma on vaikutus moisella vempeleellä :D
190D 2.5 Turbo -91
300D Turbo -92
1824 AK -96
Avatar
epk
Herrastuunari
Viestit: 2488
Liittynyt: 07.11.2005 0:07
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

no kappas vaan, pikapikaa hätäilty vastaus :D
Saku124
Viestit: 103
Liittynyt: 23.4.2014 23:42

Viesti Kirjoittaja Saku124 »

Mitäs hyötyä tuosta kaasuvivuston iskarista oikeen on?
potox
Pirunkepin löytäjä
Viestit: 988
Liittynyt: 26.10.2010 0:06

Viesti Kirjoittaja potox »

sammaa tahtoo tämäkin tietee :)

vai onkos tämä niille tehokkaille autoille, ettei tule raktori-efektiä?
® Mesen linttaklubi
Avatar
mamu
Viestit: 311
Liittynyt: 28.5.2008 17:12
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja mamu »

Tiiselimanuaalien juttuja. Ei ole niin hyppykeppi kaasutellessa ja vaihteenvaihdossa. Automaateissa tätä ei siis ole ollenkaan.
190D 2.5 -89
300TD Turbo -89
C230K -97
C200 -99

® Mesen linttaklubi. -Sammuvia tähtösiä-
Avatar
Hoseer
Viestit: 11
Liittynyt: 24.7.2014 2:45
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hoseer »

Tietääkös joku bensoista? Eikös sielläkin ole joku jousi? Meinaan itellä on puoli kaasua klappia ja kaasu on kauheen löysä. Itellä ei oo mitään ongelmaa ajamisessa, mutta ihan sama kuka muu ajaa niin nytkyttää järkyttävästi liikkelle lähtiessä ja hitaasti ajaessa. Muutenkin olis kiva jos sais kaasua jäykemmäks.
potox
Pirunkepin löytäjä
Viestit: 988
Liittynyt: 26.10.2010 0:06

Viesti Kirjoittaja potox »

hmm.. onkos sulla ne tangot siellä hyvin?
® Mesen linttaklubi
Avatar
mamu
Viestit: 311
Liittynyt: 28.5.2008 17:12
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja mamu »

Ruiskussa menee siellä imusarjan alla jousi, joka jännittää kaasupolkimen liikettä. On vaan hyvin piilossa. Itsekin tiesin mokomasta vasta, kun se irtosi! :lol:
190D 2.5 -89
300TD Turbo -89
C230K -97
C200 -99

® Mesen linttaklubi. -Sammuvia tähtösiä-
Avatar
Hoseer
Viestit: 11
Liittynyt: 24.7.2014 2:45
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hoseer »

Joutuuko purkaan kaikki ruiskun päältä vai saako alapuolelta vaihdettua?
Avatar
Hoseer
Viestit: 11
Liittynyt: 24.7.2014 2:45
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hoseer »

Hetken aikaa kesti et sain hommattua molemmat uudet jouset. Mutta mihin tää toinen oikeen kuuluu? Tai missä sen toinen pää on? Löytyykö tohon jotain räjäytyskuvia?
potox
Pirunkepin löytäjä
Viestit: 988
Liittynyt: 26.10.2010 0:06

Viesti Kirjoittaja potox »

kuva valehtelis enemmän kun tuhat sanaa..
sekä jousi + tämä toisen paikka.. kun mulla toi tiisseli, niin voisin yrittää auttaa..
® Mesen linttaklubi
Avatar
Hoseer
Viestit: 11
Liittynyt: 24.7.2014 2:45
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hoseer »

Sain selvitettyä mihin se menee. Edestä imusarjan edestä käsi sisään ja sieltähän se löyty. Varmaankin jääny laittamatta kun tähän on joku vaihtanut koneen. V mallinen rauta siinä on sille paikka. Tunkill auto ilmaan niin näkee sen paikan. Auto alas ja käsikopelolla vaihtaa. Toisen pään näkeekin sitte laittaa siihen. Ensiks kaasuvivustoon koukku kiinni ja siihen toiseen päähän se looppi jota ei nää tällä tyylillä mihin laittaa. Mutta alle 5 minuutin homma vaikka ei tiedä mitä tekee. Ihan kun olis tullu vetoja lisää? Ei ainakaan enää vahingossa laita kaasua pohjaan on helppo ajaa kaikkia nopeuksiakin. Itellä ainakin välillä itestään hyppäs kaasu pohjaan, vaikka ei ollu kokonaan pohjassa. Joten jos economyt jollain hyppii pohjaan niin tässä ainakin yks ratkasu siihen tosin kaasupolkimestakin huomaa ettei kaikki oo kunnossa. Tämä siis ainakin 190e 2.0 90kw manuaalissa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201 moottori”