bensarele kuumenee/palaa
bensarele kuumenee/palaa
Autossa 002 545 20 05 , 4Zyl.6200/min KVS joka kuumenee ja palaa eikä kone enää käynnisty.
Auto on -89 alkujaan 2 litranen mutta toista viikkoa ollaan nyt ajeltu 2.3 litrasella -93 vuoden koneella kunnes toissa päivänä kone sammuin ristykseen eikä enää käynnisty.
Kipinä tulee, pensapumppun saada syöttämään eri ohituskonstein, kone huuhtelee pensat ja käynnistyskaasun ja startti pyörittä hyvin.
silti ei lupaa eikä muita merkkejä käynnistymisestä.
eilen koitettiin toisella releellä mutta siitäkin suli piirikorttin yksi silta, joka johtaa pensapumppuun.
Mitä tulisi tarkistaa seuraavaksi.
Kaikki tämä alkoi konekuoneen korkeapainepesun jälkeen, pääsin noin 100metriä
Auto on -89 alkujaan 2 litranen mutta toista viikkoa ollaan nyt ajeltu 2.3 litrasella -93 vuoden koneella kunnes toissa päivänä kone sammuin ristykseen eikä enää käynnisty.
Kipinä tulee, pensapumppun saada syöttämään eri ohituskonstein, kone huuhtelee pensat ja käynnistyskaasun ja startti pyörittä hyvin.
silti ei lupaa eikä muita merkkejä käynnistymisestä.
eilen koitettiin toisella releellä mutta siitäkin suli piirikorttin yksi silta, joka johtaa pensapumppuun.
Mitä tulisi tarkistaa seuraavaksi.
Kaikki tämä alkoi konekuoneen korkeapainepesun jälkeen, pääsin noin 100metriä
oikosulku jossain. Mittaa bensapumpun releeltä lähtevät johdot yleismittarin piipparilla, toinen piikki maihin ja toinen johonkin pistokkeista.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: 08.8.2011 14:31
- Paikkakunta: Rovaniemi
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Mulla oli sama vaiva... Rele piti kahen viikon välein kolvailla kasaan ja sit meni pumppu totaalisesti jumiin niin uusin pumpun ja releen nii ei ollut ongelmia enään sen jälkeen...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Kakslitrasessa on vain yksi punppu...touhottaja kirjoitti:ei se aina näinkään ole, mulla poltti releen sen takia kun toinen polttoaine pumppu oli viallinen
Laitta suoraan auton alta pumpulle virtaa irto akusta ja mittaa yleismittarilla paljonko imaisee virtaa... Siitähän sen näkee onko pumppu kunnossa. 6-10A ottaa kunnossa oleva WIS:in mukaan ja tuottaa litran 40 s aikana. Paine oltava 2-4 bar, jos ali tai yli niin pumpussa vikaa.
AK47 kirjoitti:Kakslitrasessa on vain yksi punppu...touhottaja kirjoitti:ei se aina näinkään ole, mulla poltti releen sen takia kun toinen polttoaine pumppu oli viallinen
Laitta suoraan auton alta pumpulle virtaa irto akusta ja mittaa yleismittarilla paljonko imaisee virtaa... Siitähän sen näkee onko pumppu kunnossa. 6-10A ottaa kunnossa oleva WIS:in mukaan ja tuottaa litran 40 s aikana. Paine oltava 2-4 bar, jos ali tai yli niin pumpussa vikaa.
2-4bar ke-jetissä..? Kyllähän siellä enemmän pitäs olla ku pumppu tekee n. 6 bar uutena... ESItronicin mukaan järjestelmäpaine on 5,25-5,6 bar... Suuttimen avautumispaine käytetyllä vähintään 3,2 bar ja uutena 3,7-4,3 bar...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
No, juu tarkemmin ajatellen PUMPUN pitäisi kyllä tehdä isompi paine... taisin lukea (yhen aikaan yöllä) jonkun muun arvon tuolta WISsistä. Täytyypä tarkistella asijata.RoopeK kirjoitti:AK47 kirjoitti:Kakslitrasessa on vain yksi punppu...touhottaja kirjoitti:ei se aina näinkään ole, mulla poltti releen sen takia kun toinen polttoaine pumppu oli viallinen
Laitta suoraan auton alta pumpulle virtaa irto akusta ja mittaa yleismittarilla paljonko imaisee virtaa... Siitähän sen näkee onko pumppu kunnossa. 6-10A ottaa kunnossa oleva WIS:in mukaan ja tuottaa litran 40 s aikana. Paine oltava 2-4 bar, jos ali tai yli niin pumpussa vikaa.
2-4bar ke-jetissä..? Kyllähän siellä enemmän pitäs olla ku pumppu tekee n. 6 bar uutena... ESItronicin mukaan järjestelmäpaine on 5,25-5,6 bar... Suuttimen avautumispaine käytetyllä vähintään 3,2 bar ja uutena 3,7-4,3 bar...
Touhottaja, enhän nyt sitä meinannu... Vaan lähinnä että ei rupee toista pumppua kaivamaan esille jokapellinpalan alta tämä topikin kyselijä...
Edit: Oli tietty se 2-4 bar lukemat KAKSI pumppuisen arvoja...
Tommoset sattu nyt silmään.