Moro
Eli ihan semmoseen vaan haluaisin vastauksen, että missä sijaitsee seosruuvi 190:ssä? Kun nytten käy inasen liian laihalla, niin piirunverran pitäisi laittaa rikkaammalle.
Kaasarikone siis kyseessä, vm. -89.
E: ks. alempi viestini.
w201 huono tyhjäkäynti *Ratkaistu*
w201 huono tyhjäkäynti *Ratkaistu*
Viimeksi muokannut snagge, 12.4.2012 21:35. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-
- purkukuraattori
- Viestit: 225
- Liittynyt: 23.10.2010 19:38
Joo tota noin seos hommeli (kait) saatiin kuntoon, sain mykän tenavan käymään, ja nyt käy hyvin muuten paitsi tyhjäkäynnillä.
Tyhjäkäynti on semmosta "ravistavaa", vähän kuin jättäisi yhden välistä tai jotain. Tätä ennen siis sammui kylmästä käynnistettäessä ilman kierroksia. Vaihdettu: tulpat ja johdot. Kaasari ollut myös pöydällä ja mahdolliset imuvuodot korjattu, seos laitettu tältä foorumilta löydettyyn mutu arvoon, kalvo katottu ja öljyt täytetty.
Jotta mikähän tossa nyt sitten saatana on, teksi mieli jo viedä vaan korjaamolle, mutta katotaan nyt tää kortti vielä.
Yj releestä on ollut paljon ruiskuketjuissa puhetta, ja että akun takana olisi. Onkohan tässä semmoista edes? Akun takana ei mitään näy, sulakeboksin edssä on 2 alumiinista ja 1 musta isompi mötikkä.
Ja kaasari on siis tuo pierburg (strömberg) 175 cd.
Virranjakajakin on mielessä käynyt, mutta pystyykö tuota jotenkin kattelemaan, ettei turhaan ostaisi taas sitäkin?
Tulipas tarinaa, toivottavasti joku osaa jotain vastata.
Tyhjäkäynti on semmosta "ravistavaa", vähän kuin jättäisi yhden välistä tai jotain. Tätä ennen siis sammui kylmästä käynnistettäessä ilman kierroksia. Vaihdettu: tulpat ja johdot. Kaasari ollut myös pöydällä ja mahdolliset imuvuodot korjattu, seos laitettu tältä foorumilta löydettyyn mutu arvoon, kalvo katottu ja öljyt täytetty.
Jotta mikähän tossa nyt sitten saatana on, teksi mieli jo viedä vaan korjaamolle, mutta katotaan nyt tää kortti vielä.
Yj releestä on ollut paljon ruiskuketjuissa puhetta, ja että akun takana olisi. Onkohan tässä semmoista edes? Akun takana ei mitään näy, sulakeboksin edssä on 2 alumiinista ja 1 musta isompi mötikkä.
Ja kaasari on siis tuo pierburg (strömberg) 175 cd.
Virranjakajakin on mielessä käynyt, mutta pystyykö tuota jotenkin kattelemaan, ettei turhaan ostaisi taas sitäkin?
Tulipas tarinaa, toivottavasti joku osaa jotain vastata.