Elikkä ostin tuollasen w201 1.8l E mersun tossa viimevuoden puolella ja sillä ajeltiin viikko, jonka se toimi normaalisti. Tämän jälkeen auto seisoi ulkona kolmisen viikkoa ja alkoi tulla ongelmia käynistymisen kanssa. Kylmänä auto lähti helposti käyntiin, mutta tämän jälkeen ei meinannut lähteä enään millään.
Otin ylijännitereleen irti ja tinailin sen liitokset, vaikka ne näyttivätkin hyviltä ja eihän silläkään saatu apua ongelmaan.
Noh auto otettiin käyttöön ja se hörähti helposti käyntiin. Tankki oli lähes tyhjä, joten ajoimme suoraan kilometrin päähän bensa-asemalle ja laitoin tankkiin bensaa. Tämän jälkeen auto ei enään lähtenytkään käyntiin, vaan se piti jättää bensa-aseman pihaan. Tulimme parin tunnin päästä yrittämään uudestaan ja lähti taas täysin normaalisti.
Ajoimme auton talliin ja nyt tullut ihmeteltyä pikkusen tota.
Jos nyt jotain pitäisi vielä mainita, niin moottoritila pestiin pari päivää sitten ja sen jälkeen ollut taas vaikeuksia saada käyntiin. Aamulla se lähti pitkällä sahaamisella ja kävi huonosti, mutta esim äsken ei lähtenyt ollenkaan.
Kaasuvivuston jousi oli löystynyt ja mikrokytkin ei kytkeytynyt päälle, vaikka kaasun päästi, korjasin sen, muttei auttanut mitään...
Käynti ongelmia
Moro,
tulpan johdot ja pyörijän kansi. 230 pensa teki samaa, oli tulpanjohto päällepäin kuin uusi mutta sisukset ihan haperoa. Noista lähtisin ensin.
Varsinkin kostealla kelillä ja lämpimänä teki tiukkaa saada käyntiin.
H
tulpan johdot ja pyörijän kansi. 230 pensa teki samaa, oli tulpanjohto päällepäin kuin uusi mutta sisukset ihan haperoa. Noista lähtisin ensin.
Varsinkin kostealla kelillä ja lämpimänä teki tiukkaa saada käyntiin.
H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.