terve

Katso myös w124 moottori-osio.
Vastaa Viestiin
mesemies83
purkukuraattori
Viestit: 225
Liittynyt: 23.10.2010 19:38

terve

Viesti Kirjoittaja mesemies83 »

moi,mikähä mahtaa olla ku mersu sotkii aina kakkos sylinteri tulpan,tulppa siis iha märkä nokinen?? muut on kunnossa..auto pieruburkilla ja katilla varustettu,ei nyki eikä mitää muutakaa erikoista tee,mutta joskus ku toi tulppa menee tarpeeks nokiseks,ni käy vaa kolmella sylinterillä..osaisko kukaa neuvoo mikä vikana??? :shock:
Lestrange
Tunnollinen
Viestit: 449
Liittynyt: 17.2.2011 16:22

Viesti Kirjoittaja Lestrange »

Ja taas uus topicci uudelle vialle? Ja toisekseen, mikä on tuo otsikko "terve" :!: :?:

Mikset kysy ongelmista yhdessä ja samassa topicissa? Muuttamalla ensimmäisen viestin otsikkoa, saat ilmoitettua sen mikä vika silläkin hetkellä autossa on.

Tai vaikka w201 ongelmatopicci otsikoksi niin saa kaikki ongelmat saman otsikon alle.

Ps. sori, otti päähän.
Entiset:
E220Cdi -02
E250TD -95
230TE -89
200D -89
200D -89
mesemies83
purkukuraattori
Viestit: 225
Liittynyt: 23.10.2010 19:38

Viesti Kirjoittaja mesemies83 »

no oisko tietäjiä??? :)
Avatar
piku
Lievä Eskoriihelä
Viestit: 2529
Liittynyt: 09.10.2005 11:40
Paikkakunta: KUOPIO

Viesti Kirjoittaja piku »

Mitenkä on jakajan osien kunto :?:
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
mesemies83
purkukuraattori
Viestit: 225
Liittynyt: 23.10.2010 19:38

Viesti Kirjoittaja mesemies83 »

jakajaa en oo tutkaillu viel,mutta voisko tulpanjohto tehä tuollasta?? ainaki päällisin puolin kaikki näyttäs hyviltä kyl..ja aina sama tulppa mikä menee,ni alkaa hermot menemää tuon motin kans :lol:
Avatar
Pega
Viestit: 3649
Liittynyt: 30.5.2006 21:47
Paikkakunta: Rajis

Viesti Kirjoittaja Pega »

Tiiä tekeekö tulpanjohto tommosta mutt tulppa ku sittaantuu ni sit kyllä jakajassa ja tulpanjohossa alkaa vikaa esiintyyn, nokinen viallinen tulppa monasti tekeen sen ett tulpanjohto "palaa" piloille ja alkaa lyömään lävitte, sit jakajaan tekee lisä kuormaa ja alkaa sekin porsiin.

Pahimmassa tapauksessa valuttaa venttiilin vartta pitkin öljyä pyttyyn ja karstottaa tulpan jne. ett vaihtoehtoja piisaa
Avatar
hotari
Rassauspäällikkö
Viestit: 3944
Liittynyt: 13.3.2006 23:14
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hotari »

ÄÄni ventiilii
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa

SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
mesemies83
purkukuraattori
Viestit: 225
Liittynyt: 23.10.2010 19:38

Viesti Kirjoittaja mesemies83 »

sais alkaa pikkuhiljaa itellekki selviimää toi vika,ku nyt on jo kolmannet uudet tulpat vaihdettu tohon mottiin..pitäskö se vain lähtee tiulpanjohdoista liikkeelle :shock:
potox
Pirunkepin löytäjä
Viestit: 988
Liittynyt: 26.10.2010 0:06

Viesti Kirjoittaja potox »

tulpanjohot, jakajan kansi, pyörijä ja se puolan johto, mikä yleensä jää vaihtamatta :shock:
näistä ois varmaan hyvä lähteä liikkeelle, ennen kuin koneen purkaa...
ei kuitenkaan äärettömän kalliita ostaa tai vaikeita asentaa :roll:
® Mesen linttaklubi
mesemies83
purkukuraattori
Viestit: 225
Liittynyt: 23.10.2010 19:38

Viesti Kirjoittaja mesemies83 »

no juu täytyy ainaki johdot uusia:) tuntus että ei kai 228 000 kilsaa ajetussa koneessa ny mitää ois :lol: ku ollu samanmoisia mutta enemmä ajettuja ennenki eikä niis mitää ollu :shock:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201 moottori”