aina jotain:D

Katso myös w124 moottori-osio.
Vastaa Viestiin
mesemies83
purkukuraattori
Viestit: 225
Liittynyt: 23.10.2010 19:38

aina jotain:D

Viesti Kirjoittaja mesemies83 »

elikkäs tenava muuten toimii hyvin,potilas siis 190E 1.8 1990...paitsi että, nyt alkanu röpeltämää hihnan kohdilla,paikallistin vian,hihnan iskarihan se siellä anto periks,oli kulunu,ja mites tollanen pitää vaihtaa,onnistuuko koti konstein?? :shock: se iskari siellä vaaka asennos :lol:
mesemies83
purkukuraattori
Viestit: 225
Liittynyt: 23.10.2010 19:38

Viesti Kirjoittaja mesemies83 »

eikö kukaa oo aikasemmin sit vaihtanu kyseistä osaa,sehä siis on siellä flektin takana,ainaki näyttäs omassa olevan,tietäs kannattaako ees alkaa ite ruuvaamaanka,vai viekö suosiolla liikeeseen :shock:
jani_LPR
Viestit: 452
Liittynyt: 19.10.2010 18:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja jani_LPR »

Eiköhän tuo aika helppo oo vaihtaa, tarvinneeko edes hihnaa löysätä. Jos tarvii ni sekin onnistuu helposti kun tietää miten.
mesemies83
purkukuraattori
Viestit: 225
Liittynyt: 23.10.2010 19:38

Viesti Kirjoittaja mesemies83 »

juu,eli mites tuon kiristin hässäkän täs bensa mallissa saa löystyttettyä,et pääsis käsiks tuonne hihan kiristin iskariin??ei oo enne ollu ku diisseleitä,ni uusi tää bensamalli mulle :lol: ..
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

mää oon sen kerra vaihtanu mutta pakko ny sanoo että siihen meni vähemmä aikaa ku netis huuteluuun, eli en muista menikö jopa 40min? :twisted: ja... en muista kuinka sen tein :oops: mutta normaalityökaluilla siitä selvisi jopa -10 pakkasessa. oli "hieman" haastavampi homma toho M104 koneeseen ja sainki enemmä tuhoja aikaan ku ehjää ja 500 euron laskun. mut se on jo offtopiccia se.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
jani_LPR
Viestit: 452
Liittynyt: 19.10.2010 18:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja jani_LPR »

Se kiristimen jousi tiukataan muistaakseni siitä pitkästä "pultista" joka sojottaa yläviistoon tehostimen pumpun takaa. Pitiköhän se kiristimen keskipultti löysätä ensin... En nyt muista ihan varmasti.

Näinhän se tais mennä:
Kuva

Ite en kyllä irrottanu tuota ropellia tai suojusta, kyllä se hihna mahtu välistä menemään.
nollajakari
Viestit: 97
Liittynyt: 05.11.2007 13:07

Viesti Kirjoittaja nollajakari »

Keskipultti löysätään ensiksi ja takaisinlaitettaessa (hihnan säätö) kiristetään viimeiseksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201 moottori”