aina jotain:D
-
- purkukuraattori
- Viestit: 225
- Liittynyt: 23.10.2010 19:38
aina jotain:D
elikkäs tenava muuten toimii hyvin,potilas siis 190E 1.8 1990...paitsi että, nyt alkanu röpeltämää hihnan kohdilla,paikallistin vian,hihnan iskarihan se siellä anto periks,oli kulunu,ja mites tollanen pitää vaihtaa,onnistuuko koti konstein?? se iskari siellä vaaka asennos
-
- purkukuraattori
- Viestit: 225
- Liittynyt: 23.10.2010 19:38
-
- purkukuraattori
- Viestit: 225
- Liittynyt: 23.10.2010 19:38
mää oon sen kerra vaihtanu mutta pakko ny sanoo että siihen meni vähemmä aikaa ku netis huuteluuun, eli en muista menikö jopa 40min? ja... en muista kuinka sen tein mutta normaalityökaluilla siitä selvisi jopa -10 pakkasessa. oli "hieman" haastavampi homma toho M104 koneeseen ja sainki enemmä tuhoja aikaan ku ehjää ja 500 euron laskun. mut se on jo offtopiccia se.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Se kiristimen jousi tiukataan muistaakseni siitä pitkästä "pultista" joka sojottaa yläviistoon tehostimen pumpun takaa. Pitiköhän se kiristimen keskipultti löysätä ensin... En nyt muista ihan varmasti.
Näinhän se tais mennä:
Ite en kyllä irrottanu tuota ropellia tai suojusta, kyllä se hihna mahtu välistä menemään.
Näinhän se tais mennä:
Ite en kyllä irrottanu tuota ropellia tai suojusta, kyllä se hihna mahtu välistä menemään.
-
- Viestit: 97
- Liittynyt: 05.11.2007 13:07